Mis....

Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie lieve reacties...
Je voelt je zo leeg en er is toch ook de onbegrip. Het is echt super om jullie meleven te lezen!
Morgen naar de gyn...jullie horen wel hoe het afloopt.

Groetjes anne

Hoi Anne,

Je zult nog versteld staan van de "goed bedoelde" opmerkingen uit je omgeving.

Zo van ach, je hebt toch al 2 gezonde kinderen of het was toch  nog zo pril,..

Alsof dat betekend dat je er dan geen verdriet van mag hebben?

Hou jezelf voor dat dit opmerkingen zijn van mensen die niet weten waarover ze praten en vaak ook niet weten hoe ze op de situatie moeten reageren. Maar toch doet het pijn..

Meld je ziek en blijf voorlopig even thuis totdat alles achter de rug is en je jezelf weer goed genoeg voelt om naar je werk te gaan. Hoeveel tijd dat je ervoor nodig hebt is aan jouw en laat je vooral niks aanpraten!!!

Voor de rest kan ik je niet meer dan sterkte wensen en dat het enorm leeg voelt is heel begrijpelijk en herkenbaar.. Dat heeft tijd nodig.

Esmé mv Kay

Lieve Anne,

WAt een afschuwelijk nieuws... ik krijg het er helemaal koud van. Ik weet niet wat te zeggen, dit moet echt vreselijk zijn voor jullie.

Heel veel sterkte, pas goed op jezelf.

Liefs, Roosmarijn

Joh wat een vreselijk bericht, wat zullen jullie geschrokken zijn. Voor je gevoel ben je al zo'n eind en dan blijkt dat je kindje niet meer leeft. Daar zijn geen woorden voor, ik wil je heel veel sterkte wensen met jullie verdriet, ook voor je man en je kindjes!

liefs Mickey

Lieve Anne,

Wat verschrikkelijk... Ik heb er geen woorden voor. Je weet dat er altijd iets kan gebeuren maar daar ga je zo laat in de zwangerschap niet meer vanuit..
Heel veel sterkte gewenst en een dikke knuffel,
Liefs, Marcia mv Puck

Terug
Bovenaan