Miskoop & Musthaves baby uitzet

Musthaves: genoeg hydrofiele luiers xxl, heel blij met de slaapzakken en hier ook fan van de boxpakjes met voet. 
Miskoop: (of eigenlijk wat we niet gebruiken) wipstoel (gebruik net zo makkelijk de maxi cosi) bad thermometer nooit gebruikt. 

Musthaves: hydrofiele luiers, aankleedkussenhoezen, omslagrompers

Miskopen: flessenwarmer, flanellen luiers, slaapzakken (slaapt gewoon onder een deken)

Ik zou bij twijfel het gewoon niet halen. Spullen worden vaak de volgende dag thuisbezorgd als je ze besteld, dus je hebt iets wat je mist zo in huis. 

Haha zo grappig die verschillende meningen! Hier juist een slaapzak na 1 week omdat de dekens worden weg geschopt ?
Maar idd bij twijfel niet kopen, als je het besteld is het de volgende dag in huis

Ik ben echt groot fan van XXL hydrofieldoeken. Daar kan je echt zoveel mee. Draagzak hebben we veel gebruikt, slaapzakjes van puckababy en Lodger. En ik ben groot fan van een kinderstoel met newborn-insert, zodat je kindje ook gewoon aan tafel kan zitten. 

Wipstoeltje en de box hebben we allebei niet tot nauwelijks gebruikt. 

Ik ben echt groot fan van XXL hydrofieldoeken. Daar kan je echt zoveel mee. Draagzak hebben we veel gebruikt, slaapzakjes van puckababy en Lodger. En ik ben groot fan van een kinderstoel met newborn-insert, zodat je kindje ook gewoon aan tafel kan zitten. 

Wipstoeltje en de box hebben we allebei niet tot nauwelijks gebruikt. 

Musthaves voor mij: pacco inbakerslaapzak, magnetron sterilisator, box (slaapt ze overdag veel in, op haar buik), voldoende hydrofieldoeken en Spuugdoekjes, speciaal lang washandje, om met je baby te douchen (zo glipt ze niet van je arm af), opberg rugzak voor aan de box, neus uitzuiger van de Hema, sokjes van Kruidvat (anderen vallen allemaal te makkelijk uit). 
Miskopen: slaapzakken (omdat ik de inbakerslaapzak al snel heb aangeschaft wegens onrustig slapen), hangmat voor in de box (krijst ze alleen maar in), kruik hoezen (wikkel je hydrofieldoeken omheen). 

MISKOOP:
- Voedingskussen
- Schoentjes totdat ze kunnen lopen, eerder gebruik je ze toch niet
- Pakjes met voeten, als ze lange benen hebben kunnen ze dit niet aan
- Slaapzakken voor de eerste 3 maanden. Dan slapen ze nog prima onder een dekentje of een inbakerdoek als ze dit nodig hebben. Pas als ze wat ouder worden, zijn slaapzakken handig. Pyjama's heb je de eerste 3 maanden ook niet nodig. Lekker in de kleertjes slapen!

Mijn must haves zijn:
Slaapzak, hydrofieldoeken, flessenwarmer, magnetronsterelisator, isofix voor de maxicosi in de auto, 

miskopen: 
kruiken(voor ons dan, zoon is met 35 graden geboren) badzitje(onhandig en nooit gebruikt) boxpakjes(vond ik zelf erg onhandig maar ze zijn wel leuk) 

Terug
Bovenaan