Miskraam en ervaringen!

Ja ik was natuurlijk helemaal overdonderend dus stond ook zo weer buiten. Ik word donderdag gebeld en dan kan ik misschien beslissen wat te doen. Dat wachten is zo slopend!! Het idee met een overleden kindje in je buik te lopen..Weet dat het nog pril is maar toch... liefs Laura
 
Hallo allemaal,
Ik kreeg met 11 weken (eerste echo) te horen dat het hartje van ons kindje met 7 weken en 3 dagen is gestopt met kloppen. Ik was nog volop zwanger en had geen symptomen, we waren zo verdrietig. Ik wilde het spontaan laten gebeuren, maar vind het zwaar. Ik heb sinds het nieuws, wat nu bijna 2 weken is, sinds afgelopen zondag licht bloedverlies, maandag iets meer, en vandaag wat minder, maar het zeurende gevoel blijft. Ik zie er tegenop, maar hoop zo dat het op gang komt. Ik heb een zeef in de wc, zodat ik het kan opvangen... Gingen jullie nog extra bewegen, of hebben jullie nog andere natuurlijke tips misschien? Wat zijn er veel van ons he, met een miskraam, vind het wel heel fijn om jullie verhalen te lezen. Liefs 
 
Ik heb eind vorige maand een miskraam gehad. De vroege echo was goed en bij de 12 weken echo bleek het hartje niet meer te kloppen en bleek al ca 2 weken te zijn gestopt. Ik heb er voor gekozen om het met medicatie op te wekken. Wachten voelde voor mij zinloos. Fysiek gezien vond ik het mee vallen. Mentaal vond en vind ik het nog steeds erg heftig. Ik merk wel wekelijks dat het wat beter gaat, maar heb ook nog dagen zoals gisteren en vandaag dat ik erg emotioneel ben. Ben erg moe, kan me slecht concentreren en heb een erg kort lontje.
 
Hier helaas  miskraam nummer 3 , heb 2 gezondje kindjes ter wereld gebracht dus mijn lichaam kan het blijkbaar wel...  en we  willen heel graag een 3de helaas 3 x acher elkaar een miskraam, alle 3 spontaane miskramen en lichamelijke gezien gingen ze allemaal snel  en vanzelf dus dat is fijn zover dit fijn kan zijn nartuurlijk, de 1e was een vroege miskraam met net 4 weken de 2de viel me erg zwaar omdat ik al 7 weken was deze was begin mei  , ik ben dus direct weer zwanger geworden en helaas is vandaag miskraam 3 op gang gekomen, snap er ook helemaal niks van dat nu steeds misgaat en verlies steeds meer hoop... we wisten niet presies hoe ver ik al was maar schatting was 4/5 weken voor nu laten we het maar even rusten want denk dat ik emotioneel gezien niet 4 miskramen achter elkaar aankan,  voor alle andere mama's die dit doormaken super veel sterkte  het is afscheid nemen van iets dat erg gewild was
 
Terug
Bovenaan