Miskraam en ervaringen!

Door de medicatie is bij mij de miskraam uiteindelijk op gang gekomen, ik heb het vruchtzakjd vast gehouden maar ik zag er niet echt iets in. Een klompje weefsel... helaas was bij mij nog niet alles weg en heb ik nog een curretage gehad.
Ik vind het echt niet kunnen dat je zo lang moet wachten terwijl je dat niet wilt, ik zal contact opnemen met je huisarts. Wie weet kan die iets voor je versnellen. Nogmaals sterkte !
 
Ik heb mijn 3de miskraam gister gehad.
Wel spontane miskraam op zich valt t vloeien tot nu toe erg mee. Sta op de lijst voor 6 mei voor een curretage hoop dat t niet nodig is en dat al het weefsel eruit is. Mijn eerste miskraam was ook een spontane miskraam 2de miskraam met pillen dat was een hel heb bijna 5 maanden gelopen met nog een stukje miskraamweefsel is er toen met menstruatie uit gekomen en toen vloeide ik niet meer en had geen buikpijn meer. En sinds gister is het spontaan gekomen had al 2 weken best veel bruin verlies dus het zat er aan te komen. Het vruchtzakje was ook nog maar 7.5mm dus die zie je niet tussen de stukjes die er gister uitkwamen. Morgen bellen voor een echo en hopen dat alles snel voorbij is en dat ik weer verder kan met mijn leven. Want je zit toch nog een beetje in angst zolang het nog niet helemaal weg is zeg maar.
 
Ik heb in 2005 een miskraam gehad van 12 weken en curettage  gehad
De gynaecoloog zei dat het beter was om niet af te wachten omdat ik 29 september 2004 al een spoedkeizersnede had gehad van ons zoontje helaas is hij 3 dagen na zijn geboorte overleden.hij is geboren met 34 weken zwangerschap.
Dus vanwege het verdriet nog van ons zoontje zei de gynaecoloog dat ik bij de miskraam de volgende dag al een curettage zou krijgen.
 
Wat erg om te lezen dat je gisteren je derde miskraam hebt gehad ?. Ik lees je berichtje en het is heel bizar dat ik ongeveer precies hetzelfde als jij hebt meegemaakt. Allemaal in 2021. Eerste was ook spontaan, tweede was ook eerst met medicatie en daarna toch nog curretage ? derde miskraam was weer spontaan. Dit was in november.
Wij gaan het komende maand weer voor net eerst proberen sinds de laatste mk. heel spannend! 



heel veel succes 6 mei! Mag ik vragen of je hierna nog verder geholpen wordt. Met onderzoeken bijvoorbeeld 
 
Hey!
Ik kom gisteren bij de verloskundige vandaan die aangaf dat het van binnen niet goed was. Ik moet nu wachten op de miskraam. Ik kan er nog niet helemaal met mijn hoofd bij. Voor mijn gevoel zat de echoscoop nog geen 5 minuten op mijn buik en het werd ook niet dubbel gecheckt ondanks het feit dat een leerling de echo deed. Ik weet dat ik er op moet vertrouwen dat ze het goed heeft, (De gediplomeerde keek mee) maar ik kan het niet loslaten. Zeker omdat ik geen bloedverlies heb en nog steeds mijn zwangerschapskwaaltjes heb. Het afwachten is zo k*t!! Ik hoop dat ze het fout heeft maar ga er niet van uit...maar tegelijkertijd wil ik het er ook maar uit hebben als het fout van binnen zit. Het is zo moeilijk afsluiten nu..
Ik was 7,2 weken zwanger.
Liefs Laura
 
Wat onwijs sneu. Je kan de mk op gang laten brengen door medicatie (pillen die je inbrengt). Die krijg je van het ziekenhuis en ze doen altijd nog een echo voordat ze die meegeven. Ik wilde een beetje controle houden op de situatie en vond het dus fijn dat ik pillen kon nemen om het zo in gang te zetten. Misoprostol heten de pillen.
 
[quote quote=10563831]Hey! Ik kom gisteren bij de verloskundige vandaan die aangaf dat het van binnen niet goed was. Ik moet nu wachten op de miskraam. Ik kan er nog niet helemaal met mijn hoofd bij. Voor mijn gevoel zat de echoscoop nog geen 5 minuten op mijn buik en het werd ook niet dubbel gecheckt ondanks het feit dat een leerling de echo deed. Ik weet dat ik er op moet vertrouwen dat ze het goed heeft, (De gediplomeerde keek mee) maar ik kan het niet loslaten. Zeker omdat ik geen bloedverlies heb en nog steeds mijn zwangerschapskwaaltjes heb. Het afwachten is zo k*t!! Ik hoop dat ze het fout heeft maar ga er niet van uit…maar tegelijkertijd wil ik het er ook maar uit hebben als het fout van binnen zit. Het is zo moeilijk afsluiten nu.. Ik was 7,2 weken zwanger. Liefs Laura[/quote]
Ik heb voor mijn curettage nog gevraagd of zo toch nog een keer konden kijken voor de zekerheid 
Misschien kan jij dat ook gewoon vragen voordat je begint met tabletten of curettage.
 
Ja ik was natuurlijk helemaal overdonderend dus stond ook zo weer buiten. Ik word donderdag gebeld en dan kan ik misschien beslissen wat te doen. Dat wachten is zo slopend!! Het idee met een overleden kindje in je buik te lopen..Weet dat het nog pril is maar toch... liefs Laura
 
Terug
Bovenaan