Miskraam in juni 2008 en straks hopelijk weer zwanger!

hallo meiden!

Voordat ik naar bed ga nog even hier langs!!

laura meid wat rot!!!!
Zou t aan de avond liggen??? na het eten had ik ook krampen en het wekeend al aardig stolsels verloren, maar nu vanaaf ook weer. Dit was de eerste keer dat ik zulke kramoen heb gehad....
Anders bel je de vk toch morgen of het normaal is??
dan weet je het een beetje en kan ze je m isschien gerus stellen!
laura wat is een combinatietest>. (misschien domme vraag...)
Enne goed joh dat je lekker uit eten bent geweest!! je werkt niet omdat je een miskraam hebt gehad niet omdat je plat moet liggen toch????? juist goed pom ff wat leuks te doen en je hebt er even lekker over kunnen praten. helemaal goed lijkt mij!!!
las dat jij ook in januari met de pil was gestopt, ik ook, vond ook dat ik best snel zwanger was......

wat die eisprong betreft dt zat ik me ook af te vragen.... ik dacht al, maar gewoon goed klussen en maar zien.....
maar van die testen id ook lastig, wanneer kan je dan testen als je niet ongi wordt en kan je het dan geloven??? maar dan kan de HA vast wel uitkomst bieden......

Jannie was de Mcflurry lekker??? met m en m's?? haha ach je moet nu ook een beetje goed voor jezelf zorgen toch!!!!! beetje verwennen kan geen kwaad!!!!

Tetsia, ook al heel wat meegemaakt!!!
maar weer zwanger!!! Fijn!!! Ik duim dat alles goed gaat nu!!!!

Marian, Fijn dat je zo'n fijne verloskundige hebt gehad. Weet uit ervaring dat dat anders kan!!! Iik moest gewoon zeuren o een echo omdat ik eindelijk wilde weten of het nog goed was of niet!!!!
t is ook moeilijk!!!! er over praten helpt  wel vind ik!!

meiden truste en tot morgen!!
hoop dat ik beetje slaap, krampen houden wel aan, hebt niet idee dat de pijnstilllers zoveel helpen!! Nou ja kruip wel lekker tegen manlief aan!!
Groetjes, marieke

Met een combinatietest wordt er een kansberekening gemaakt hoe groot de kans is op een kindje met een aangeboren afwijking, m.n. het Down syndroom.
http://www.knov.nl/home/_files/pdf/
Onderzoek_naar_Downsyndroom_
en_lichamelijke_afwijkingen_
informatieblad_Combinatietest_juni_2007.pdf

Een verhoogde kans is een kans groter dan 1 op 200/250. Hoe ouder je bent, hoe groter de kans op basis van je leeftijd. Ik ben nu 33 jaar, en zit op zich nog niet in de gevarenzone. Daarom had ik dit nu ook niet gedaan.
Maar door de miskraam ben ik me wel gaan realiseren wat er allemaal fout kan gaan.
Dus een volgende keer ga ik deze test wel doen.

Deze dagen ga ik leuke dingen doen! Heb gezien dat Sex and the City nu draait in de bios, misschien ga ik daar morgen wel even naar toe. De serie heb ik altijd met veel plezier gevolgd, dus de film is vast ook erg leuk! En het geeft lekker wat afleiding.

Marieke, dus jij vanavond ook al last van krampen en bloedverlies. Ik vind het nu niet leuk meer hoor, zit nu al 3 avonden met deze ongein. En overdag nergens last van. Weet niet wat ik ervan moet denken. Het is logisch dat mijn lichaam de boel aan het opruimen is, maar waarom dit dan met zoveel tussenpozen moet???

Welterusten allemaal, en vast tot morgen!
Groetjes Laura

Bah, heb echt weer een dipje. Dacht eerst het maandagavond af te kunnen sluiten, vervolgens gisteravond en nu blijkt het nog niet klaar.
Heb het gevoel dat ik pas verder kan als dit afgelopen is!! En ben nu al 2x teruggefloten.
Kan nu maar beter naar bed gaan, want hier een beetje surfen word ik ook niet vrolijker van.....

Goedemorgen ladies,

Heb net de vk gebeld en hoor in de loop van de ochtend wanneer ik de curretage heb. Hoop stiemen dat het voor die tijd vanzelf weggaat, maar wil dan sowieso wel een echo om te checken zoals ik het hier lees....

Jeetje Laura wat heftig! Gelukkig heb je as maandag een echo om te checken! Zou wel heel naar zijn als je alsnog gecurreteerd moet worden! Duim voor je.

Jep, de Mc Flurry (Rolo) was delicious! :p

Idd, ben op huwelijksnacht of honeymoon zwanger geraakt. Was erg bijzonder en onze grote wens!! Maar we zijn ons wel bewust van het feit dat het wel HEEL snel was maar stiekem hoop je dan toch dat het de volgende keer raak is.... Maar de test is dan lastig, misschien dat ik na de miskraam even een nest doe, als ie negatief is (of is dat te naief?) dan weet ik dat als ie weer positief is, ik weer zwanger ben? En anders maar op mn gevoel afgaan denk ik!

Testia wat een verhaal zeg... Das een beetje my worst nightmare dat het hierna nog een keer gebeurd. Sterkte en natuurlijk van harte met je zwangerschap!

Marian bij jou was het dus ook 8 weken oud. Was de miskraam erg heftig?
Ben vandaag aan het werk (werk bij groot bedrijf op afdeling PZ) maar mn baas zei dat ik morgen maar dagje vrij moet nemen. Nu al zin in! Manlief moet wel werken maar dagje voor mezelf is niet verkeerd denk ik.

Marieke, volgens mij is het kwestie van klussen vanaf moment nr 1 na de bloeding? Ach is ook geen straf.... Pff was het maar zover!
Succes vandaag weer allemaal en tot straks!

Greets Jannie

Hallo meiden!!!

Laura hoe gaat het nu??? beetje uit je dipje weer?? Nou meid het valt ook niet mee!!!
En je wilt ook weer verder kunnen niet dan???
Maar goed plan om leuke dingen te gaan doen!!!! even lekker afleiding!!!

Klinkt leker jannie Mcflurry rolo, ga ik ook eens uitproberen, ben gek op rolo's!!
Hier geen mac in de buurt dus kom er niet zo vaak...
Ik denk dat dat ook de beste optie is.... meteen aan de klus zodra het kan en gewoon lang volhouden, wantgeen idee wanneer je ei is.... misschien is dat ook wel goed, vaak als je teveel ermee bezig bent wanneer je ei islukt het niet, tenminste is mijn ervaring. Ik was in januari met de pil gestopt.... dus in ronde 4 zwanger, erwijl we die laatste maand eigenlijk maar zo wat gedaan hadden was het toen in een keer raak, en ik kwam er bij toeval achter dat ik een late eisprong heb...
Haha snap je gedachten hoor van die test.... Geen idee of dat zou werken..... Ik denk dat wij gewoon lekker aan de klus gaan en ik zie het wel, wordt ik heel lenag niet ongi doe ik een test en daarna bel ik dan weet ik veel de ha en leg het probleem voor, kan ik zwanger zijn of zijn dat hormonen van de miskraam??? Dan kunnen ze je vast wel helpen.....

ben gister de hele avond flink beroerd geweest, veel pijn en krampen en veel van die bloedproppen verloren, vervolgens weing geslapen vannacht want ik bleef flinke krampen houden.
Nu wel iets minder, maar meer last als ik de afgelopen dagen had overdag..... dus ben benieuwd..... Als ik op bed lig wel minder last... maar ja dan slaap ik vanaaf helemaal niet.... vannacht was ook al niet geweldig. mn mannetje was wel heel lief, dus dat was fijn!!!!

Vandaag nog maar een dagje rustig aan, dacht kan volgende week wel weer gaan werken, maar hier wordt ik niet fitter van. haha schrik me wild als ik in de spiegel kijk!!!! Na ja gaat ook wel weer over.... eerst maar weer fit worden!!!

tot laters!!!!
marieke

Heb morgen om 14uur al een afspraak! Schrok even want dacht dat ze bedoelde dat het dan meteen weggehaald zou worden. Maar tis eerst een gesprek en heel eventueel meteen de curretage maar waarschijnlijk niet, is meestal weer pas een paar dagen later. Aan de ene kant liever niet meteen morgen maar aan de andere kant: nog een week afwachten trek ik niet vrees ik...
Ach wel zullen zien....

Vraagje: is de miskraam bij jullie meteen begonnen met heftige pijnen en stolsels ed of eerst een tijdje regulier bloedverlies?

Groetjes, Jannie

Hey Jannie,

Ik kan je vertellen dat toen ik de echo met stilstaand beeld had gezien het vrijwel direct daarna begon. Het heeft  4 dagen geduurd voor het vruchtje af kwam. Ik begon met heel licht bloeden op woensdag. En pas zaterdag morgen onder de douche toen ik me eindelijk zonder pijn voelde kwam het vruchtje en de rest er spontaan uit. Ik vind het zo op zeg maar.

De krampen begonnen zachtjes en werden steeds heftiger als een soort minibevalling! maar echt wel pijnlijk, ik heb paracetamol genomen. Het bloeden was ook erg maar toen de krampen eindelijk over waren is het bloedverlies ook afgenomen.

Veel sterkte er mee....en het is echt niet erg als het er nog een tijdje zit hoor. Maar zoals ik eerder al zei...geestelijk misschien wel! Sterkte!

Petra

Hoi Jannie,

Kan me voorstellen dat je wel even schrikt!! Morgen is inderdaad snel,maar misschien wel lekker, heb je minder tijd om je zorgen te maken....
Maar ja je weet ook niet wat je kan verwachten....

Ik had zetrdag eerst wat bloedverlies bij ontlasting, schrok wel, maar daxht nou ja kan een adertje zijn geknapt.... toen zondag hele dag bruinverlies en 's avonds allemaal slijnmverlies met oud bloed. toen niet echt veel buikpijn.
Maandag weer, en toen wilde ik per se een echo, want ik dat dit kan nooit goed zijn!!
En net vordat ik de echo kreeg naar de wc en toen was het bloed al roder...
Nou op de echo bleek dus al dat het niet goed zat, en ik waarschijn lijk met al dat slijm al veel verloren was. dinsdag bloedverlies, maar niet extreem, en dus vanaf gisteravond veel heftige krampen, veel stolstels/bloedproppen verloren, en nu bloed ik meer en meer buik en rugpijn...

maar ik weet niet of het bij iedereen hetzelfde gaat, denk het niet, Bij Laura gaat het ok weer anders als je haar verhaal leest!!!!

Nou meid!!! heel veel sterkte!!!!! Ik denk aan je!!!!
Knuffel!!
Marieke

Terug
Bovenaan