Miskraam in juni 2008 en straks hopelijk weer zwanger!

hallo!!!!

Petra wat lief van je!!!!!! En ik hoop ook voor jou dat het op jouw tijd weer goed komt en je zwager mag raken en dat het dan goed gaat!!

meiden denk dat ik net het vruchtzakje/vruchtje.... ben verloren, Ging staan en dacht o dit gaat niet goed, gauw naar de wc... nou zal jullie details besparen maar lag echt een raar ding in de wc...

Voelt nu ook als een opluchting, kramp is iets minder, misschien daardoor of door de paracetamol.... geen idee ff afwachten maar!!!!

Groetjes!!!!

Hello,

jaja 12 testen, we zijn wat van plan!
Ik kom trouwens uit het decemberforum, was eigenlijk 28 december uitgerekend. Zou zondag 12 weken zijn... :-(
Marieke, hopelijk ben je alles nu kwijt!
Petratjuh is volgens mij al zwanger, zit in het decemberforum. (of een andere Petra?)

Hopelijk zitten wij in het maart of april of mei 2009-forum!

Maar eerst even dit afmaken voordat we weer gaan klussen! Hoop op een wondertje vanavond / vannacht en anders kan de gynaecoloog me vast meer vertellen...

greets Janneke

haha ik ben idd zwanger en zit op het december forum en ook nog op het november en nog hier ook want hier zitten nog meiden die ook 1 of meerdere mk's hebben gehad toen ik de mijne kreeg. Wij steunden elkaar net zo! ..misschien dat het jullie wat hoop geeft dat ik weer zwanger ben inmiddels en nog een heleboel meiden die hier zaten ook. Ik wil steeds hier wegblijven en jullie lekker laten kletsen haha maar moest dit toch ff kwijt...ben inmiddels al bijna 14 weken zwanger en dit keer blijft het zitten.

Dames er is hoop hoor! T was de 2e ronde raak na de mk in januari! Ben wel expres 1 x ongesteld geworden om alle restjes er uit te laten komen. Dus 1 cyclus niet geklust....durfde ik ook echt niet....  was nl nog iets achtergebleven zagen we op de echo en dat is er mooi uitgekomen bij de volgende menstruatie.

Veel sterkte enne nu blijf ik ff weg hoor! Over een tijdje zal ik eens checken of jullie alweer zwanger zijn...hoop van wel dan he! Liefs en nogmaals veel sterkte!!!

haha Petra ik had al wel hier de berichtjes gelezen maar kon daar niet uithalen of je zwanger was, dus dacht al typ het heel voorzichtig!!!!
Fijn meid ik hoop dat alles goed blijft gaan!!!

janneke (is dat je echte naam?? Mogen we die gebruiken??) ik hoop voor jou dat dit nu niet te lang meer gaat duren....
Zou leuk zijn als we tegelijk doorkunnen naar het zwanger forum...  
wij gaan er ook gewoon weer voor....
had een heel verhaal in mn hoofd maar een collega belde dat duurde 3 kwartier dus nu ben ik het kwijt!! haha

Laura gaat het met jou beter als de laatste avonden??

truste allemaal voor straks en janneke succes bij de gyn!!

groetjes, marieke

Helaas, na het druppeltje van vanmorgen geen verdere actie meer....

Hihi, voel me gewoon beetje betrapt, heb ik mn echte  naam getikt ipv Jannie. Ja hoor, vanaf nu gewoon Janneke. ;-)

Tot snel maar weer!

Groetjes Janneke

Hallo ladies,

Heerlijk uitgeslapen na een emotionele nacht. Had gisteravond in bed ineens een soort van huilaanval, kon aan manlief niet goed uitleggen wat ik voel, is ook zooow lastig! Tis alsof een mn meisjesdroom in duigen is gevallen, terwijl het voor anderen soms lijkt alsof het pas een paar weken bestond dit wondertje. Weet natuurlijk best dat er nieuwe kansen komen, maar had niet verwacht dat ons dit zou overkomen....

Heb trouwens al een paar keer een hele akelige droom gehad. Elke keer komt het erop neer dat ik mn kindje dood en ijskoud  in zijn/haar bedje vind, omdat ik het vergeten ben eten te geven. Kindje is heel klein, alsof het met 25 weken ofzo geboren is. Brrr doodeng! Herkent iemand zulke dromen??

De testen van Sensitest zijn al binnen, ongelofelijk hoe snel dat gaat.
Om 13.50uur naar het ziekenhuis / gynaecoloog, ben benieuwd...

Groetjes!

Goedemiddag alweer!
Ik heb ook af en toe van die huilbuien hoor, kan dan niet eens uitleggen waarom ik huil, gewoon de emoties denk ik. Ach zal er allemaal bij horen en mijn man begrijpt het wel.

Fijn voor je Marieke, dat jij het vruchtje waarschijnlijk gister bent kwijt geraakt. Was het groter dan je had verwacht? Bij mij dus wel en als ik zag wat er uit gekomen is, dan is het ook niet gek dat ik zo'n krampen had!
Gelukkig had ik gister een betere avond. Had wel last van een opgezette buik, maar geen krampen meer en het bloedverlies is ook behoorlijk afgenomen. Durf nu te vertrouwen op een inlegkruisje.....hihi wat een detail haha.

Jannie, jij heel veel sterkte vanmiddag! Je hoeft natuurlijk nog niet gelijk te kiezen voor curettage, je kan het ook nog even afwachten. Moeilijk! Aan de ene kant het liefst spontaan, aan de andere kant wil je er ook niet meer al te lang mee rondlopen.

Morgenochtend gaan we trouwens een klein weekendje weg, komen zondagmiddag/avond weer terug. Ben er dan dus even niet!! Ja wel zin in, even er uit.
Denk dat ik maandag dan weer aan het werk ga. Toch een kort dagje want moet 's middags  voor de echo.

Zag dat er op het januariforum nu weer 2 echo's niet goed waren. Echt schrikken hoor, opeens is het bijna bij bosjes!!

Terug
Bovenaan