Miskraam in juni 2008 en straks hopelijk weer zwanger!

Hoi meiden,

Ik had vantevoren niet echt een idee dat het zo'n pijn ging doen als echte weeën en ook niet dat je zoveel bloed zou gaan verliezen.  De vk had gezegt dat het een hele heftige menstruatie zou zijn....nou hij had (ja het was een man haha) ongelijk hoor, het was echt een minibevalling en leek niets op een menstruatie.

Ik ben aan de floradix gegaan en aan de paracetamol  dat was hard nodig ook! Misschien ook wat voor jullie als het bloedverlies heel heftig is. het maakt wel uit hoever je zwanger bent geweest...5 weken of 9 weken maakt wel verschil.

De krampen zijn nodig om je baarmoeder wat open te zetten zodat alles er uit kan...tjonge tis alsof ik het weer beleef. Sterkte allemaal he!

Liefs Petra

Hallo ladies,
Ben er ook weer! Weer uit mijn dipje gekomen. Net naar Sex and the City geweest en gelachen en gehuild (hormonen zeker haha) om die dames. De film van 12 uur was het en er zaten nog zo'n 20 andere meiden en 2 mannen. Lekker rustig, maar vond ik niet erg. De film duurde wel iets van 2,5 uur trouwens, langer dan ik had verwacht, maar ging toch erg snel voorbij.

Ik heb het gevoel dat er bij mij nog steeds iets zit. Het gerommel in mijn buik gaat maar door en het bloeden is ook nog niet gestopt. Gelukkig wel weer minder dan gisteravond, maar toch. Hoop na de echo van maandag niet dat ik alsnog gecuretteerd moet worden.

Jeetje Jannie, morgen al een afspraak, dat is inderdaad snel. Hopelijk dat het dan alleen een gesprek is, je moet je geestelijk toch ook even voorbereiden op zo'n curettage. En natuurlijk is het fijner als het via de natuurlijke weg komt.
Bij mij had ik al last van bloedverlies voordat het eigenlijke werk begon.
En het was bij mij dus behoorlijk heftig zoals je hebt kunnen lezen. Inderdaad een mini bevalling. Die krampen zullen wel op weeen lijken, er moet toch iets uit.
Lekker dat je morgen vrij bent, daar ben je vast wel aan toe!!

Oh Marieke, dus jij hebt niet zo'n prettige nacht gehad. Ik kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt. Hoop dat het voor jou nu ook gauw over is. Heb jij binnenkort nog een check of alles schoon is??
En wat grappig dat het bij jullie lukte toen je niet zo met je ei bezig was. Bij ons ook! De 1e paar keer er erg mee bezig, en de laatste keer niet zo fanatiek en zie, zomaar raak!!
Ik ben wel blij dat ik maar een korte cyclus heb (24-25 dagen) want als ik dan lees van sommige meiden die wel meer dan 30/40 dagen hebben. Pff, wat duurt wachten dan lang!! Vond dat wachten nu iedere keer al een drama!

Voel me trouwens helemaal niet meer zwanger. Nu heeft die van mij ook nooit geleefd feitelijk (leeg vruchtzakje) en is het al 5 weken over. Als ik die verhalen lees over die tests die nog zo lang zwanger aan kunnen geven.... Ik geloof dat ik straks maar eens naar de winkel ga om er een te halen, en dan kijken wat ie aangeeft!! Die van de Trekpleister zijn maar 5 euro voor 2 stuks haha.

Oh ja, vanmorgen heb ik de huisarts gebeld om door te geven dat ik een mk heb gehad. En raad eens, ik kon het vertellen zonder te moeten huilen! Dat is me nog niet eerder gelukt.
Ja  ben ook zo'n troela, had al kraamzorg geregeld en de inschrijfformulieren voor de kinderopvang in huis. Nu moet ik dus weer alles gaan afzeggen
Goede les voor de volgende keer, dat doe ik niet eerder dan dat ik weet dat alles goed zit!!

Ladies,

check http://www.sensitest.nl en dan de Sensitest zwangerschapstest cassette...

Heb vanmiddag 12 testen besteld voor 17 eurootjes! Heb zo'n test eerder gebruikt en geeft snel een streepje (of geen streepje) en Moeders voor Moeders gebruikt deze volgens mij ook. Is niet heel erg gevoelig dus dat is in onze situatie misschien wel juist fijn? (dat er dus veel Hcg moet zijn voordat test positief is?) Afin, kunnen we iig naar hartelust testen! :-D

Guess what... Had net de afspraak gemaakt met de gynaecoloog voor morgen en heb 10 minuten later meteen bloed verloren. Weliswaar errug weinig maar ik hoop ZO dat het spontaan komt. Heb ook beetje buikpijn, maar goed voor mijn   gevoel voel ik al een week vanalles, dus hoop dat het nu begint door te zetten!

Tot snel maar weer. ga nu lekker naar huis en "genieten" van mijn weekend...

Groetjes Jannie

Hoi hoi!!!

kan me voorstellen petra als je het leest dat het dan weer dichterbij komt...
maar bedankt voor je advies en uitleg!!
Die paracetamol doet nog niet heel veel....
Maar ben misschien te ongeduldig.... had eerst een feminax genomen, met naproxen erin gebruik ik altij met menstruatie, daar heb ik ook altijd behoorlijk last van....maar dat hielp niets...

Laura fijn dat je een leuke middag hebt gehad in de bios... ff lekker afleiding!! gelukkig dat je weer iets uit je dipje bent, hmmm maar dus nog niet het gevoel dat je alles kwijt bent..... vervelend, maar fijn dat je die echo nog hebt...
Goed he dat je het kon vertellen zonder te gaan huilen!! ben je misschien weer een klein stapje verder....

Ik heb net ff lekker met iemand op msn ziten kletsen, heb je ff wat anders aan je hoofd, ook fijn, want als ik ga staan of lopen wordt de kramp nog erger, dus hang ik maar een beetje op de bank... pffff je wordt er wel beetje gek van, kan amper ff een bakje thee zetten en gauw weer zitten zo'n kramp. heb wel het ide dat de paracetamols klein beetje gaan helpen.
nou ja ik wacht maar gewoon af. had de vk gebeld en t was normaal zei ze.
Ik heb geen echo ofzo meer om te kijken of het schon is, de gyn kon al zien dat ik van t weekend al veel was verloren en dat ze verwachte dat er niet zo veel meer zou komen. Nou nog genoeg hoor gister en vandaag maar goed, voelt ook wel weer goed, want ik heb wel zoiets, mooi dan is alles er ook uit en is het weer schoon en gaan we voor een nieuwe kans!!

Zwanger voel ik me ook niet meer,maar als anderhalve week niet, daardoor twijfelde ik ook of alles wel goed zat...dacht voel me niets anders dan anders. de eerste anderhalve week na de test wel.... dus dacht he raar!!

Ik zal morgen de huisarts ook eens belen en het doorgeven, nog niet gedaan....

Nou meiden tot laters weer!!
marieke

Hee Jannie, jij bent wel heel wat van plan met 12 van die testjes!!
Ik ben ook net naar de winkel geweest en heb gehaald. Natuurlijk gelijk getest, geeft inderdaad positief aan . Ik geloof dat ik ook maar 12 van die testjes moet bestellen haha. Gek dat we nu opeens blij zijn met een negatieve test!!
"Fijn" dat je nu last hebt van bloedverlies. Wie weet gaat het toch nog spontaan op gang komen!
Heb net  ook nog even geshopt en nieuw rokje gekocht. Ging ik afrekenen, krijg ik er een Sonja Bakker boek bij (zag ik pas toen ik thuis kwam). Nou heb ik dus helemaal niets met diëten, ben gelukkig gezegend met een slanke lijn. Dus ik heb mezelf nog eens uitgebreid bekeken, maar vind echt niet dat ik het nodig heb

Marieke, jij nog veel bloedverlies???

Zag trouwens net op januari forum dat Patricia en Viola ook een slechte echo hadden, bij beiden niks te zien op de echo. Oh ik kan me hun teleurstelling helemaal voorstellen!

Nou ik ga maar eens even eten, manlief moet vanavond ook nog werken, daarom een makkelijke hap.

Wie weet tot straks!

Oh vreselijk voor Viola en Patricia!

Jaja ben heel wat van plan! Vorige keer ook een test of 8 gebruikt en ach, het is voor een goed doel! En die Predictors zijn wel errug prijzig. (deze testen kun je ook bewaren door een beetje blanke nagellak op de uitslag  te smeren)

Vaag dat ik nu inderdaad hoop op een bloeding en een negatieve test, over een maand is het precies andersom!

Verder nog geen nieuws hier...

Ga even koken, tot straks!

groetjes Jannie

Hoi meiden!!!

Jannie jouw berichtje is denk ik geplaats terwijkl ik mijn andere aan typen was, las m nu net en is geplaats voor de mijne haha
Meid wat lees ik nu toch iets bloedverlies.....
Zou inderdaad "fijn"zijn als het toch vanzelf komt..... kan de gyn je morgen vast wel vertellen of het nu op gang is....
haha 12 testen, maar zoals we bij laura lezen hebben we die wel nodig....
inderdaad nu willen we graag een nagatieve test!! haha wat een gedoe allemaal.....

laura lekker he ff wat voor jezelf kopen!!!! haha zoiets had ik ook al in mn hoofd!!! zet je t boek op marktplaats wie wet verkoop je het haha!!! Ik heb er ook niets mee!!!!
maar het schijnt wel te werken!!

Ja heb nog bloedverlies, veel meer als gisteren!!! Maar maandag en  dinsdag en gisetr  overdag was het ook niet heel veel, zal nu wel los komen. heb wel t idee dat alle paracetamollen beginnen te werken, kramp wordt iets minder, wel fijn kan ik wat makkelijker lopen en staan.

vreselijk voor die twee andere meiden!! Kan me ook echt voorstellen dat zij zich zo rot voelen!!
wat gebeurt het dan veel he??? Al 5 meiden alleen uit het januariforum....

eten koken wordt hier niets vanaaf, zie ik echt niet zitten, dus als manlief thuis komt uit het werk, maar even een afhaal maaltijd denk ik!!

groetjes!!!!

Hoi meiden,

Ik wil jullie nog eventjes heel heel heel veel sterkte wensen allemaal met wat nog komen gaat. En neem echt de tijd voor de verwerking want, spreek uit ervaring, de emoties komen en gaan soms gewoon of je wilt of niet. Je bent toch maar mooi een kindje kwijt hoe vroeg en hoe pril dan ook!

Hou jullie taai meiden, zo te lezen hebben jullie veel steun aan elkaar! En ik hoop dat jullie snel herstellen en dat we dan lezen dat jullie weer zwanger zijn.

Liefs Petra

Terug
Bovenaan