Dag allemaal,
Janneke, hoop dat je leuk feest hebt gehad en vandaag dé dag, gefeliciteerd!!!
Grappig dat jullie op dezelfde dag zijn geboren, wie verzint het inderdaad. Ken je hem allang???
En lekker makkelijk, hoef je maar 1x per jaar verjaardag te vieren haha!!
Manlief en ik zijn beide in april jarig, doen we ook in 1x. We schelen een jaar (ik ben jaar ouder).
Marijke, wie weet is dit idd heftige ongi geweest. Hoop dat ik dan nu met nieuwe (normale) cyclus kan beginnen! Mijn normale cyclus is 25 dagen, dus sowieso al kort. Maar 17 dagen is wel heel erg kort!!!
Leuk naar dierenpark met de kids! Maar wel moeilijk als ze naar kleine baby gaan kijken. Wisten ze dat je zwanger was of zijn ze daar nog wat klein voor?
Ons feestje gisteravond was ook erg leuk. Kon er normaal over praten en ze waren allemaal heel lief! En dan hoor je nog eens wat hihi. Dat andere vrienden bv. ook al tijdje bezig zijn..... Zijn toch dingen waar je gemakkelijk niet over praat, althans, wij niet. We hadden iedereen min of meer willen verrassen (helaas mislukt dus ).
En bovendien hadden we ook geen zin om aan de grote klok te hangen dat we bezig zijn, wie weet duurt het wel erg lang en dan krijg je misschien telkens vragen!!! Zal het ook niet gauw aan anderen vragen, is toch gevoelig onderwerp. Je weet nooit of mensen misschien al tijden bezig zijn en dat het niet lukt....
Allemaal een fijne rustige dag!!!
Groetjes Laura