Miskraam in juni 2008 en straks hopelijk weer zwanger!

Hallo dames,

Wij waren vandaag naar Ouwehands dierenpark in Rhenen, jeetje wat was het daar druk! We stonden regelmatig in de file met al die kinderwagens en met twee kleintjes om in de gaten te houden konden we zelf niet echt naar de dieren kijken. Maargoed, het heeft wel indruk gemaakt op de meiden, ze vonden het prachtig.

Ik vond het wel moeilijk te zien toen ze een paar keer op een kinderwagen met een jonge baby afgingen, dat vonden ze zo lief en ze wilden de baby steeds aaien. Ik wil ze zo graag een baby zusje of broertje geven!

Laura, ik had na mijn miskraam in december ook een hele korte cyclus, 25 dagen geloof ik. Ik had die cyclus ook geen eisprong want ik het het bijgehouden met de thermometer. Ik hoop voor jou dat het gewoon een heftige ongesteldheid was en je nu aan een nieuwe cyclus begint!

Janneke: ik hoop dat je een leuke avond hebt. Fijn dat de zwangerschapstest negatief was! Ik ga vrijdag weer een test doen want rond die tijd verwacht ik ook de eisprong en een negatieve zwangerschapstest maakt het wat minder ingewikkeld als we toch weer gaan klussen!

Een fijne avond allemaal!
Marijke

Dag allemaal,

Janneke, hoop dat je leuk feest hebt gehad en vandaag dé dag, gefeliciteerd!!!
Grappig dat jullie op dezelfde dag zijn geboren, wie verzint het inderdaad. Ken je hem allang???
En lekker makkelijk, hoef je maar 1x per jaar verjaardag te vieren haha!!
Manlief en ik zijn beide in april jarig, doen we ook in 1x. We schelen een jaar (ik ben jaar ouder).

Marijke, wie weet is dit idd heftige ongi geweest. Hoop dat ik dan nu met nieuwe (normale) cyclus kan beginnen! Mijn normale cyclus is 25 dagen, dus sowieso al kort. Maar 17 dagen is wel heel erg kort!!!
Leuk naar dierenpark met de kids! Maar  wel moeilijk als ze naar kleine baby gaan kijken. Wisten ze dat je zwanger was of zijn ze daar nog wat klein voor?

Ons feestje gisteravond was ook erg leuk. Kon er normaal over praten en ze waren allemaal heel lief! En dan hoor je nog eens wat hihi. Dat andere vrienden bv. ook al tijdje bezig zijn..... Zijn toch dingen waar je gemakkelijk niet over praat, althans, wij niet. We hadden iedereen min of meer willen verrassen (helaas mislukt dus ).
En bovendien hadden we ook geen zin om aan de grote klok te hangen dat we bezig zijn, wie weet duurt het wel erg lang en dan krijg je misschien telkens vragen!!! Zal het ook niet gauw aan anderen vragen, is toch gevoelig onderwerp. Je weet nooit of mensen misschien al tijden bezig zijn en dat het niet lukt....

Allemaal een fijne rustige dag!!!
Groetjes Laura

Goedemorgen! ;-)

Poeh poeh ik leef weer.... Hebben een suuupergezellig feessie gehad, maar hebben allebei net iets te diep in t glaasje gekeken... Ben uiteindelijk boven de wc geeindigd, oj oj oj....  Hele avond pro secco ging goed maar toen kwam er een mandarijntje (beerenburg sinas) en die had ik niet op moeten drinken.... Maar t was erg leuk, heerlijk weer dus iedereen lekker buiten. Leuke kadootjes gekregen en lekker bijgekletst met vrienden en familie. Meesten wisten t al wel en heb t ook nog tegen paar vriendinnen verteld, vind het fijn om erover te praten en vraag me soms af waarom iedereen t zo stil wil / moet houden altijd als je zwanger bent of een miskraam hebt gehad.
Ik kan er nu ook goed over praten zonder te huilen, soms lijkt t al weer zooo lang geleden. Gek hoor!

Heerlijk weer nu, zijn nog aan t opruimen en straks naar Den Bosch, hapje eten. Ook wel eens leuk om op onze echt verjaardag samen te zijn. 2 dagen feest!

Wist niet dat je ook een ongi kon hebben zonder een eisprong? Hoop idd Laura dat dat het is!

Marijke fijn dat jullie lekker naar de dierentuin zijn geweest met de meiden!

Heb trouwens nog steeds kleine puistjes op mijn decolleté en beetje in mn gezicht. Heb nooooooit puistjes gehad en dacht dat het aan de zwangerschap lag.
Kan dat ook komen omdat ik met de pil ben gestopt? Had vroeger (voor ik aan de pil ging) ook nooit puistjes dus ik vind t zo gek...

Dames fijne dag!

Ben ik weer... Vanmiddag stond ik in de paskamer van Esprit (my favourite shop..) en ik zag ineens bloed! Aaahhh! Denk dat ik ongesteld ben geworden... Vaaag... Snel nieuw ondergoed gekocht, gelukkig had ik nog volop inlegkruisjes en maandverband in mn tas! Schrok wel even, had t niet verwacht.  

Vraag me dus af: is dit een na/bloeding van curettage of een ongesteldheid?

Curettage is 11 dagen geleden en heb na de dag van de curettage nauwelijks bloed verloren. Elke keer een mini-druppeltje en nu best veel. Tis bruin en helderrood bloed. Had gisteren wel beetje ongi-gevoel en vandaag ook.

Iemand een idee wat het kan zijn?

Groetjes!

Hallo!!!!

Tis nog zondag dus janneke je bent nog jarig!! HIEP HIEP HOERA!!!!! GEFELICITEERD!!!!!
Fijn dat je een leuk feestje hebt gehad!!! hihi en nu kant nog he te diep in t glaasje kijken...haha
En dus droog gehouden!!! Wij ook met de bbq was ook erg gezellie!!!

He bloed??? geen idee zou t een erge korte cyclus zijn maar kan misschien makkelijk?? hebben ze daar niets van gezegd in t ziekenhuis bij de vk of in de info???
Anders bel je morgen toch even om het na te vragen??

Marijke. leuk dat je naar de diernetuin bent geweest, is ook een leuke dierentuin!!
Zijn ook moeilijke momenten hoor, als je dan zo'n moemnt met baby's tegen komt..Als ik nu dikke buiken tegen kom moet ik ook wel ff slikken!!

laura idd, als je wat vertelt hoor je nog s wat, als ik nu hoor hoeveel vrienden en kennissen een miskraam hebben gehad ben ik helemaal verbaasd, inderdaad er wordt zo geheimzinnig over gedaan. wij zijn er ook open over, wat heeft het ook voor zin om geheimzinnig doen, en wij zijn 30 en manlief 34 dus wij worden toch in de gaten gehouden.
Fijn dat je een leuk feestje hebt gehad en dat je het goed kon vertellen zonder tranen!!

Wij hebben ook leuk weekend gehad!!!
Alweer voorbij, morgen werken, eerst een gesprek op t werk, zla minder leuk zijn want onze afdeling wordt opgeheven en wij raken boventallig!!
Wordt je ook niet al te blij van... maar ja we horen t wel!!!!

fijne avond en truste!!
Marieke

Hey meiden!!

Ik ben ook weer boven water. Gisteren naar groot feest geweest. Kwas alleen op stap met een paar goede vrienden. Was zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer gezellig!!! Heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel roseetjes mag maar 3,5 uurtjes echte slaap. Onze kleine was o 6.30 weer wakker fris en fruitig. Nou ik voelde me alles behalve fris en fruitig. Hoofdpijn, overgeven....kortom kater! Hele dag  op! Halverwege de ochtend moest ik mijzelf echt uit bed slepen om mijn paard klaar te maken voor de wedstrijd. Pas einde van de ochtend ging het wat beter. Wat kun je jezelf wat aan doen.
Vanavond weer ovitest gedaan. Nog geen naderende eisprong. Ben ook kapot komt goed uit. hahahaha..............

@ Janneke: van harte gefeliciteerd met je jirdei (=Fries voor verjaardag). En met je man natuurlijk. Zo te lezen een zeer geslaagde party en ook dezelfde kwaal als ik. Hihihihi........

@ Laura: gelukkig heb je niet meer zo'n heftige bloeding gehad. En nu alweer ongi????? Kweet het ook niet. Morgen naar gyn toch?? Jij ook een leuk feestje/bbq gehad las ik. Het was ook top weer. Heerlijk zomers.

Oeps morgen weer aan het werk. Kga zo mijn bedje opzoeken. Heerlijk slapen.
Kwas niet zo gezelli vandaag en manlief heeft bijna alles alleen moeten doen. Tja..... Hij zit nu voor de finale EK voetbal.

Weltrusten dames en tot morgen.

Grtz Linda

Hey Marieke,

Las net je berichtje. Wat vervelend van je werk!!! Denk je aan ontslag of zo??????????? Dikke shit. Succes/sterkte morgen we lezen het vast morgen.

Doei!!
Grtz Linda

Terug
Bovenaan