Miskraam in juni 2008 en straks hopelijk weer zwanger!

Laura; wat schrikken! Het lijkt alsof het niet op wil houden bij je... Ben benieuwd of je morgen in het ziekenhuis terecht kan en wat ze dan evt zeggen. Spannend zeg. Kan me voorstellen dat je je dood schaamde in de trein/bus/te voet.
Hey, sterkte ermee, kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt.

Laat je nog wat horen?

Greets!

Hey Laura,

Wat errug!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeetje, dat is toch niet normaal???????????
Goed dat je de VK hebt gebeld. Nu maar snel naar de gyn.
Hou je taai.Heb je ook pijn????
Hou ons op de hoogte! Dat doe je ook wel.

Liefs Linda

Nee het houdt idd niet op. Het is om gek van te worden!! Vk belde straks weer, het is morgen zaterdag, was ze vergeten. Dus kan geen afspraak maken bij gyn. Doet ze maandagochtend zodat ik maandag terecht kan.
Moet dit weekend direct bellen als het weer begint, dan kan ik met spoed bij gyn terecht dit weekend.
Het erge bloeden duurde ongeveer uur, daarna werd het gelukkig weer een stuk minder. Maar het maakt me vreselijk onzeker en onrustig, is het nu wel of niet schoon en moet ik misschien alsnog gecuretteerd????

Gelukkig dit weekend genoeg afleiding!!!

Geniet allemaal en klus ze
Wij maar even niet

Hey dames!

Weekend !!!

@ janneke: fijn verjaardags feestje!!!!!!!!!!!!!!!!

Shoppen: tja.............ik ga niet vaak. Ik moet er ongeveer 20 min voor rijden. Zaterdags nooit tijd. We zijn nog aan het verbouwen en op de dagen dat ik thuis ben (di + do) doe ik andere dingen. Af en toe dus ff op koopavond. Ik ben ook een snelle winkelaar.
Slenteren of een hele dag shoppen is echt nix voor mij.

Wij  klustten ongeveer 2 weken na curettage weer voor het eerst. De bleoedingen waren toen echt helemaal over.
6 weken na de curettage moest ik voor controle naar de gyn. Het was alleen een praatje en ff gekletst over een evt vlg zwangerschap. Dan krijg ik dus met 7 weken de 1e echo. Ik moet me 3 weken overtijd bij de gyn melden. Ze hebben dus geen controle echo gemaakt. Snap ik ook wel. Ik had alweer een ongi gehad en en 2 weken na curettage was het vloeien al gestopt.

Fijne avond!!

Grtz Linda

Hihi Linda,

We zijn tegelijk aan het forummen!!
Ik ben niet zo'n shopper. Liefst in mijn eentje en ik ben ook een snelle winkelaar. Vaak zoek ik iets specifieks en kan ik een winkel inlopen, blik werpen en er gelijk weer uit. En dan niet slagen natuurlijk haha. En als ik niet echt iets zoek, dan vind ik vaak wel iets leuks!!

Oh ik ben echt blij dat het weekend is. Werken was wel vermoeiend, iedere dag iets meer gewerkt. Volgende week weer fulltime. Al denk ik dat ik maandag maar vrij neem, word dan 's ochtends gebeld door vk wanneer ik bij gyn terecht kan. Als ik dan net op mijn werk ben en kan weer terug, ook geen zin in.

Laura: balen man dat je morgen niet terecht kan... Je zou bijna zeggen: wer bellen zodat ze iets gaan regelen! Of gebeurde dit vaker volgens de vk? Jeej wat vervelend zeg, heb echt met je te doen. Sterkte, hopelijk was het nu ECHT de laatste keer en kun je maandag bij de gyn terecht.

Thanks, morgen idd feestje. Heb nu alles wel in huis, komt man of 30-35. Ben alleen gebroken... Druk weekje gehad, ook 's avonds maar nu lekker alleen thuis. heb mn nagels even gedaan en straks op tijd mn bedje in. Morgen sporten, naar de kapper en huis opruimen en alles klaarzetten. Duimen jullie mee voor mooi weer?

Ik denk idd ook niet dat ik standaard n echo krijg, misschien als ik n positieve test heb / denk dat ik zwanger ben. Maarrrr ik wil niet op de zaken vooruit lopen. We hebben er wel weer zin in, had niet verwacht dat dat zo snel zou gaan moet ik zeggen.

Shoppen: vind t gezellig om met mn moeder, mn man of vriendin te gaan maar echt shoppen kan ik t beste alleen en dan doelgericht, met een lijstje. Haha. Is voor mij wel makkelijk, woon zo goed als in het centrum.

O ja, morgenvroeg even testje doen. Zou fijn zijn als ie  negatief is!

Fijne avond en tot zo? ;-)

Hoi forum vriendinnetjes!!!

laura he meis wat balen!!! Ik zit je verhaal te lezen en denk echt nee he!!!
bah, kan me voorstellen dat je je gied beroerd voelde vanmiddag, al beetje de paniek van o help wat is dit nu weer, en dan zit je in de trein en dan nog met de bus..... o wat voel je je dan ongelukkig...
Dan ook wel balen he net weekend, moet je wachten!! Maar fijn dat je weet als het dan weer gebeurd dat je wel naar t ziekenhuis kan!!
Ik leef echt met je mee!!!

shoppen, ja heerlijk!!! ben wel erg gek van merk street one dus vaak als ik naar die winkel ga ben ik al bijna klaar!!!
Heb na de miskraam ook ff lekker geshopt, twee leuke broeken gekocht en een haltertopje, wilde ik graag dus dacht die ga ik halen!!
Ga met mn moeder en een vriendin meestal voor de gezelligheid, sosms ook met manlief en a;ls ik dan ga vind ik vaak wel wat maar als ik echt wat nodig hebt ook net zo lief alleen. hebben nu hier een leuk winkeltje gekregen, met street one, mexx en edc, dus tegen woordig kan ik me hier in ommen ook goed redden als ik wat nodig heb...

Nu weet ik t niet meer dus ff tweede scherm openen..... hihi

Janneke, ja verslavend he dit forum!! hihi herkenbaar!!! Ik spiek vaak op mn werk ook even een lees dan even maar kan dan niet altijd makkelijk reageren!!
hihi toen je dat vertelde aan je man was ie toen wel blij met zn kadotje nu die nog wat krijgt en straks opde tweede plaats!! hihi
herkenbaar inderdaad Linda als ik door de hema loop en al die kinderdingen zie denk ik ook leuk!!!!!

Angel, lekker dat je even de tijd voor je zelf hebt!! Is denk ik wel goed!!
Ik heb die paar weken om even tot mezelf te komen ook echt nodig gehad!!

Janneke, fijn feestje!!!! leuk dat je er ook weer zin i hebt en een nieuwe outfit!! Komt goed!!!
En we duimen mee met mooi weer hoor heel hard!! hebben zelf bbq dus kunnen ook droog weer gebruiken!! haha

Laura hoop dat je wel van je weekend beetje kan genieten!!

Marijke lekker zo met je kids thuis!!
Hoe gaat het nu met je???

Heb vandaag een half dagje gewerkt.... ik hou erg van tennis kijken op tv en ben gek van Roger federer, kennen jullie misschien niet... maar hij moest vanmiddag spelen, en laatste jaren ging ik meestal op deze vrijdag naar wimbledon, dit jaar niet, en mn vriensinnen wel, dus ik heb lekker op tv gekeken.
En was het ook zat na die halve dag, dus lekker thuis op de bank!!
En nu weekend, niet al te veel plannen, morgenavond bbq, altijd leuk, en zondag gaan we naar groningen naar mn schoonvader....

Meiden tot laters en ander tot morgen!!
greetzzzzzz marieke

Terug
Bovenaan