Hoi forum vriendinnetjes!!!
laura he meis wat balen!!! Ik zit je verhaal te lezen en denk echt nee he!!!
bah, kan me voorstellen dat je je gied beroerd voelde vanmiddag, al beetje de paniek van o help wat is dit nu weer, en dan zit je in de trein en dan nog met de bus..... o wat voel je je dan ongelukkig...
Dan ook wel balen he net weekend, moet je wachten!! Maar fijn dat je weet als het dan weer gebeurd dat je wel naar t ziekenhuis kan!!
Ik leef echt met je mee!!!
shoppen, ja heerlijk!!! ben wel erg gek van merk street one dus vaak als ik naar die winkel ga ben ik al bijna klaar!!!
Heb na de miskraam ook ff lekker geshopt, twee leuke broeken gekocht en een haltertopje, wilde ik graag dus dacht die ga ik halen!!
Ga met mn moeder en een vriendin meestal voor de gezelligheid, sosms ook met manlief en a;ls ik dan ga vind ik vaak wel wat maar als ik echt wat nodig hebt ook net zo lief alleen. hebben nu hier een leuk winkeltje gekregen, met street one, mexx en edc, dus tegen woordig kan ik me hier in ommen ook goed redden als ik wat nodig heb...
Nu weet ik t niet meer dus ff tweede scherm openen..... hihi
Janneke, ja verslavend he dit forum!! hihi herkenbaar!!! Ik spiek vaak op mn werk ook even een lees dan even maar kan dan niet altijd makkelijk reageren!!
hihi toen je dat vertelde aan je man was ie toen wel blij met zn kadotje nu die nog wat krijgt en straks opde tweede plaats!! hihi
herkenbaar inderdaad Linda als ik door de hema loop en al die kinderdingen zie denk ik ook leuk!!!!!
Angel, lekker dat je even de tijd voor je zelf hebt!! Is denk ik wel goed!!
Ik heb die paar weken om even tot mezelf te komen ook echt nodig gehad!!
Janneke, fijn feestje!!!! leuk dat je er ook weer zin i hebt en een nieuwe outfit!! Komt goed!!!
En we duimen mee met mooi weer hoor heel hard!! hebben zelf bbq dus kunnen ook droog weer gebruiken!! haha
Laura hoop dat je wel van je weekend beetje kan genieten!!
Marijke lekker zo met je kids thuis!!
Hoe gaat het nu met je???
Heb vandaag een half dagje gewerkt.... ik hou erg van tennis kijken op tv en ben gek van Roger federer, kennen jullie misschien niet... maar hij moest vanmiddag spelen, en laatste jaren ging ik meestal op deze vrijdag naar wimbledon, dit jaar niet, en mn vriensinnen wel, dus ik heb lekker op tv gekeken.
En was het ook zat na die halve dag, dus lekker thuis op de bank!!
En nu weekend, niet al te veel plannen, morgenavond bbq, altijd leuk, en zondag gaan we naar groningen naar mn schoonvader....
Meiden tot laters en ander tot morgen!!
greetzzzzzz marieke