Miskraam in juni 2008 en straks hopelijk weer zwanger!

Hey ladies,

Nog ff forum checken voordat ik naar bed ga.
Manlief is vrienden aan het verhuizen. Morgenavond heb ik een feestje. Zondagochtend dressurwedstrijd, Een vriendin van me rijdt op dit moment wedstrijden met mijn paard. Zij had net de startkart binnen (ik was immers zwanger en wilde gen wedstrijden meer rijden, wel thuis) en toen de MK. Nou ja ook sneu voor haar, dus zij mag hem nu rijden. Ze is heel goed dus mijn nog jonge paard kan daar ook heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel van leren. Ik heb dus nu een deeltijd paard. Hahahaha... Ik oet dus mee als groom zondag. Zondagmiddag verjaardagsfeestje van mijn lieve schoonzusje en dan maandag weer aan het werk. Wel allemaal leuke dingen!

Ik ben ook echt een doelgerichte shopper. Binnen een uurtje klaar. Als een havik speur ik de rekken langs op zoek naar datgene wat ik in gedachten heb. Sneupen tussen de rekken kan ik dus niet.

Hoe gaat ie nu Laura?????????? Mssn idd 1e ongi met resten, wel snel toch??? Mij is verteld dat zoalng de baarmoeder nog niet schoon is je lijf blijft rommelen. Zit wat in.

Na mijn MK heb ik ook nieuwe kleren gekocht en nieuwe salontafel = troost aankopen waar ik nog steeds wel heel blij mee ben. We hadden toen echt zoiets van en nu kopen we het. Ik had voor de MK geen nieuwe kleren meer gekocht. Ik dacht nog ff achten en dan nieuwe positie zomerkleding kopen. Gewone kleding zou ik toch niet meer passen!! Tja, dat liep ff anders.
In mijn 1e zwanegerschap ben ik 21 kg!!!! gegroeid. Van 65 naar 86 kg!!!!!!!!!!!! En het is nog niet allemaal verdwenen. hahahahaha Had maat 38 nu 40. Ach, ik ben tevreden en echt lijnen kan ik niet. Ik ben 1.78m dus het valt allemaal reuze mee.

Janneke: wat voor sport doe jij?? Je schrijft morgen ff sporten??? Fitness ofzo???

Nou doei!!!!!!

Liefs Linda

Ook nog ff gluren voordat we naar bed gaan!!
Ja inderdaad van die troostaankopen linda, maar we zijn er nog steeds blij mee. Wij waren ook net lekker aan t sparen, maar hebben gewoon dat weekendje weg geboekt, was heerlijk, en mn kleren geniet ik ook nog van!! haha

Laura hoop dat t nu rustig is met je en je een beetje een goede nacht hebt!!

Linda lekker druk weekend!! Zal wel voorbij vliegen, vooral omdat je allemaal leukde dingen hebt!!

meiden allemaal fijn weekend!!
truste en tot morgen!!
marieke

Hey Marieke,

Hoe ist met jou????
Nog klachten???? ook leuke dingen gepland dit weekend? Of lekker relaxen. Jij hebt je weekendje Callantsoog natuurlijk nog in je systeem.
Hoe ist met thuisfront/familie?

Fijn weekend!

Kga koesen = fries voor slapen.

Doei. Grtz Linda

Hey ladies, goedemorgen!

Net een zw.test gedaan: NEGATIEF! Jippie! Blij mee, nu weten we dat als we over tijdje willen testen, de test geloofwaardig is. :-D

Vanmorgen niet gaan sporten, we waren allebei te moe. Ik ga idd fitnessen of spinnen, ligt eraan hoe laat ik ga / we gaan. Manlief gaat ook mee. Hockeyt normaal maar nu is het zomerstop.

Gister was ik gebroken, heerlijk geslapen gelukkig! Nu even opruimen, douchen, kappertje, klaarzetten, prima. Gaat goedkomen. T regent hier maar ach, wat nu uit de lucht valt...

Laura hoe gaat ie nu? Is het opgehouden? Hoop t voor je...

Fijne dag en tot later!

Hey Laura,

@ Laura: hoe ist meid????????????/
Denk aan je.

@ Janneke: duim voor je dat het droog is. Ook ik ga naar een feest in de buitenlucht. Duimen dus. Veel plezier!! Super dat je test nu - is. Nu de vlg +.

Gisteren weer ovi test. Wat een gedoe. 1 streepje nog geen naderende eisprong dus. Nou ja. Gewoon met regelmaat klussen. Heeeeeeeel verevelend. Hihihi.

Grtz linda

Hallo ladies,
Heerlijk weekend!! Vanmorgen lekker uitgeslapen en net boodschappen gedaan en bij reisbureau geweest (ja het kriebelt!!).
Denk trouwens dat ik ongi ben geworden, heb van die ongi-buikpijn nu en bloed weer meer dan afgelopen weken (niet meer zo'n bloedbad als gister hoor!!!).
Snap er niks van. 17 dagen na miskraam. Wordt wel een hele korte cyclus zo!!!
En vind het zo vreemd dat er laatst met de echo gezegd werd dat het schoon was. Al zei ze erbij, zit nog klein beetje bloed, maar dat is zo over. Lijkt me dat ze stolsels wel moeten zien of zou dat opgespaard kunnen worden in je baarmoeder en dat het er nu weer uit komt????
Kon gisteravond ook wel weer beetje lachen om het hele gedoe, maar jee wat voelde ik me gistermiddag ongelukkig toen het bloed overal zat.....Was echt blij dat ik thuis was!!

Janneke, jij natuurlijk van harte met je verjaardag en alvast een gezellig feest vanavond!!!
En wat fijn, jij ook al een negatieve zwangerschapstest!! Hoe ze dan bij die 9 weken komen??!! Lijkt me wel erg veel dan.

Hee Marieke, ik hou ook  van Street One kleding, zit in Assen een winkel van, daar ga ik regelmatig even naar toe. En Mexx idd, hou ik ook van!

Ja dit forum is wel verslavend, maar geeft niks. Zal na een tijdje wel minder worden, maar dat geeft ook niet. Het is nu bijna niet bij te houden haha.
Hopelijk zitten we straks weer op het zwanger-forum en dan in dezelfde maand.....
Lijkt me ook zo leuk om kinderkleding te kopen. Wil vast weten wat het gaat worden zo rond de 20e week, kan ik nog gerichter shoppen!!
Had ook geen nieuwe zomerkleding gekocht, dacht ook, dat wordt straks positiekleding, dus strakke topjes en rokjes heeft geen zin.
Moet nu hoognodig aan het sporten want buik blubbert  haha. Sporten staat al weken stil (durfde niet te zwemmen). Hardlopen doe ik ook, maar was ik mee gestopt toen ik zwanger was. Vond ik eng idee en veel te veel last van borsten. Ga daar binnenkort wel weer mee beginnen.

Oei Linda, dan ben je veel gegroeid tijdens zwangerschap. Ik ben rond 55 kg maar ben ook weer 10 cm kleiner dan jij. Ben wel tevreden, mag alleen iets strakker haha!!

Vanavond verjaardagsfeestje. Manlief is bang dat er allemaal mensen op me af komen om te vragen hoe en wat, heb de meesten nog niet gezien en gesproken na miskraam. Gaat vast goed komen, kan het nu wel vertellen zonder te huilen!!

Morgenmiddag naar mijn ouders en met hun + broer uit eten. En dan is het weekend alweer voorbij! Maandag naar gyn, hoop dat ik duidelijkheid krijg dan!!

Prettig weekend allemaal en tot ....
Grtzz

Haaai,

Misschien bedoelen ze maximaal 9 weken en misschien is het 9 weken als je bijv laat in de zwangerschap je kindje verliest? Tis ook al 5 weken geleden dat t kindje is gestorven dus misschien begint het HCG dan al af te nemen? Anywayzzzz: ben dr blij mee!

Alles staat klaar buiten en binnen (tis droog maar onze vlonders zijn spekglad door de regen van vanmorgen) en toch hebben we er weer erg veel moeite in gestopt maar ach, heb zin in t feessie! Morgen zijn we echt jarig en dan gaan we lekker uit eten samen, verder niks gepland. Heerlijk idee!
Kappertje was heerlijk, alles weer geverfd en gefohnt en lekkere producten gekocht.
Tjeej lijkt wel n dagboek zo. haha!

Laura denk je dat je ongi bent geworden? Das snel... Dus dan heb je ook ergens een eisprong gehad tussendoor? Ik snap dr niks van maar gelukkig heeft die gynaecoloog er voor doorgeleerd zullen we maar zeggen! ;-) Succes ermee joh...

Ik hoop jullie idd allemaal te zien in het april of mei forum, zou gezellig zijn. Dan maken we een discussietje: "mk gehad in maart / juni 2008 en nu lekker zwanger".
Hoop het ladies....

Adios maar weer!

hallo even een korte reactie want we moeten zo weg hebbne bbq!!

janneke wilde even je een fijn feestje wensen!!! ik hoop dt je een kei gezellige avond hebt!! en het droog houdt!!! ben je ook vandaag echt jarig of morgen????

laura was ook ff benieuwd hoe het met jou ging!! Blij dat je je weer wat beter voelt en er ook wel om kan lachen!!
En blij dat je naar de gyn kan kunnen ze even kijken hoe en wat... misschien is t baarmoederslijm, dat is erg dik bij zwangerschap en moeder ook weer dunnen worden? Daar hadden ze t bij mij toen over bij de gyn??
Ik weet   t ook niet hoor....

Nou op de rest reageer ik later!! Zal morgenaaf zijn want morgen overdag zijn we in groningen,

Groetjes!!

Fijne avond allemaal!!!

Terug
Bovenaan