hallo!!!
Ik heb weer leker veel gemist zie ik!! rMaar ben nu lekke thuis dus kan alles teruglezen, dus ook maar even twee schermen geopend...
Laura, ik zou ook kanppen hoor als de vk dan belt dat je morgen pas kan komen!!!! je zit het hele weekend al een beetje te wachten en in spanning.... Ik had dat toen met de miskraam.... Fijn dat ze toen toch nog wat voor de maandag kon regelen!!!
En wat ik gisteraaf al zei hoop echt dat het nu schoon is en je weer vooruit kan!!!
En wat een gedoe met je moder!! gat het nu weer goed met haar??
Janneke, onzeker he is het nou ongi of niet????? ik zou took niet weten...
Die verhoogde kans zijn wij ook minder mee bezig, stiekum hoop je wel, maar a geen idee en inderdaad vanaf wanneeer moet je gaan rekenen??/ Gen idee, wij zien het ook wel, en als ik niet ongio wordt lekker laat testen, want dan ben je als je zwanger bent al weer wat verder hen!! hihi
Joanne, welkom hier!!!!!
Ook als zo'n vervelende ervaring dus!!!!!
Hoop dat je hier lekker je verhaal kwijt kan en je vragen. En zoals je ziet genoeg tekst hier!! haha en tis hier heel gezellig, ook al hadden we hier allemaal liever niet gezeten!!
Linda vervelend van je gebit!!!! Vandaag moet je toch nar de tandarts?? Of heb ik dat verkeerd gelezen!!??
Ik hoop dat je snel een positieve ovutest hebt!! Wel goed dat je doorklust, we hadden op het zwanger worden forum ook iemand weing te bekennen op de ovulatietesten, maar eind van de cyclus gewoon zwanger!!!
marijke, lijkt me ook moeilijk als je dochters er naar vragen en tis ook zo moielijk uitleggen he!! Maar goed gedaan hoor zoals jullie t hebben gedaan!!
En ik hoop dat jullie en je dochters ook snel weer blij kunnen zijn!!
Van dat om de 2 a 3 dagen wist ik ook, de latste maand hadden we ook zomaar wat gedaan zonder enige regelmaat zeg maar en toen was ik juist zwanger!! ik had het toen helemaal niet verwacht!!
idd laura, iets minder druk dus hihi!!
Ik heb vanmorgen getest, en ook een negatieve test!! gek he dat je daar dan op zit te wachten, blij natuurlijk, maar ook een beetje dubbel, bracht wel even het gevoel terug van hoe blij we niet zo heel lang geleden waren met 2 streepjes, moest ff slikken....
Het gesprek op mn werk ging op zich wel goed, het waren eigelijk twee gesprekken, eerst over de doelstellingen en mijn functioneren daarin, daar was mn leidinggevende heel erg goed over te sprkeen, (hihi altijd leuk o te horen....)
en tweede gedeelte was dan popgesprek, en ging over de toekomst en hoe nu verder...het echt nieuws vertelde ie mij eigenlijk niet!! Het is al aantal jaren bekend dat het waardenbeheer bij de bank weg gaat, alleen nu is er ene datum en komt het ineens dichterbij..... normaal zijn er dan wel andere functies enzo, maar nu hebben ze visie2010 zoals dat dan met ene mooi woord heet en dat betekent niet alleen voor ons veel veranderingen maar ook voor andere afdelingen.... dus veel meer mensen boventallig en veel minder andere functies die er vrij komen...
Ik heb aangegeven dat ik wel een opleiding wil gaan doen, als d bank die voor mij gat betalen en dan kan ik straks buiten de bank werk zoeken...
dat gaan ze nu voor me bekijken hoor ik denk ik eind van de week.
Zou wel heel leuk zijn, best heel veel zin in... dan ga ik opleiding medisch secretraresse doen, wel pittig lijkt me zo te lezen, maar heeel leuk....
alleen enge probleem..... dat begint in september en eindigt in juni/juli.... wat als ik zwanger wordt nu snel... want dat ga ik niet een paar maanden opschuiven.... m'n chef zei dat ik me daar niet druk over moest maken zien we dan wel, hij zei jiij ziet al probleme die er niet zijn.....
Nou ik wacht af.... begint in sept, kijk gewoon of ik dan zwanger ben of niet en hoe dan.... anders kan ik misschien een ronde wachten met d eopleiding.... overleggen we dan wel.... maar ik had er al hoofdpijn van denk denk reken hoever ben ik dan evt. enz. haha maar goed eerst maar toestemming krijgen...
Ik werk trouwens niet bij DE bank maar bij de Rabobank.
Zo weer een heel verhaal geworden haha!!!
Nu maar eens aan de poets in huis, ook wel nodig!! haha en daarna even lekker van het mooie weer buiten genieten!!
Groetjes, Marieke