Miskraam in juni 2008 en straks hopelijk weer zwanger!

Hey Laura,

Volgens mij zijn wij de enige 2 online. Ik heb de laptop buiten geinstalleerd. Het is nog zo lekker.
Nog 2,5 week en dan gaan we o vakantie!!! Heel veel zin aan. We halen een week van te voren de caravan naar huis. Dat is al leuk, inrichten met voedsel, boeken en kleding. Dat is al de helft van de vakantielol. We gaan lekker 3 weken.  

Ik heb vanaf 1996-1998 in Groningen gewoond. Het 1e jaar van mijn studie was ik 17 jaar en kreg nog OV jaarkaart en studiefinanciering. Het laatste jaar van mijn studie woonde ik samen in Heerenveen. Toen nog vriendlief en nu manlief.
We zijn in februari 2006 getrouwd. En in augustus is onze kleine geboren.
Hij is nu 2 en is zeer charmant. Maar ja welke moeder zegt dat niet van haar kind.

Ik heb 4 jaar gestudeerd op het ZErnike complex. Kwam ik al fietsend of met de bus door Paddepoel. Grappig he.
Ik kom nu vaak alleen nog in de buurt van Groningen: Ikea, Divoza of de Vrijbuiter. Hahhaa. Maar vind het een veel leukere stad dan Leeuwarden.

Hey Marieke,

Slapen???  Hihihihihihi.........................
Klussen..............

We wonen in een verbouwd woonboerderijtje. We zijn bezig met de laatste verbouwing. Ons paradijs. We hebben 2 paarden (1 met pensioen en 1 sportpaard), een hond, een poes en een konijn. En op dit moment een hond = loge.Een kinderboerderij dus. Hahahaha.......
En straks nog een shetlandpony voor onze kleine. Hij zit af en toe op mijn paard. Hij groeit er helemaal mee op en heeft ook geen enkele angst.
Geen koeien dus. Die staan rondom in de weilanden. Een prachtig gezicht.

Waar woon je??? Mssn heb je dat al eens geschreven........................

Grtz Linda

Het is idd nog heerlijk buiten! Nog geen zin om te gaan slapen, ben nog klaarwakker. Maar wekker gaat wel om 6 uur, dus moet toch zo maar mijn bedje opzoeken....
Ikea is altijd leuk om even te shoppen en de Vrijbuiter is ook zo'n lekkere sneupwinkel!! Divoza is niet aan mij besteed haha, maar voor de paardenliefhebber is het vast een geweldige winkel. Rij er regelmatig langs!
Nou nog een fijne avond en wel te rusten!!
Grtzzz Laura

Ja Laura we moesten trouwen!!!! Hihihihi, nee hoor hahahaha........

Onze trouwdatum stond al een jaar gepland in juni, maar vanwege het ziekbed van mijn vader hebben we de trouwerij een paar maand vervroegd. Hij is 1 week erna overleden en heeft onze kleine dus niet gezien/gekend. dat vind ik nog het moeilijkst buiten het feit dat ik hem heel erg mis.
Desondanks hebben we een hele bijzondere bruiloft gehad. Geen feest ed meer omdat mijn vader zo ziek was. Daar hadden we geen zin meer aan. Maar mijn vader staat nog wel op mijn trouwfoto's. Zoooo dierbaar!!! Iedereen leefde in spanning: gaan we/ze/hij de bruiloft halen??? En het is gelukt.
We hadden het graag anders gezien, maar onze bruiloft was onder de gegeven omstandigheden echt heeeeeeeeeeel bijzonder! Ik was 4,5 mnd zwanger.

2 dagen na het fatale ziektebericht/doodvonnis van mijn vader wist ik dat ik zwanger was. Een kadootje, volledig niet mee bezig geweest. Zo bijzonder. Ik wist gevoelsmatig ook meteen dat het een jongen zou zijn en dat hij gezond en wel zou worden geboren. We konden immers geen 2 liefdes verliezen. Daarom wist ik ook dat mijn vader het niet zou gaan redden. Zoonlief heeft in elk geval de zonnige uitstraling van zijn opa en dat maakt hem voor ons en mijn moeder/broers heel bijzonder. Natuurlijk is elk kind bijzonder, maar een kind dat onder deze omstandigheden ter werled komt is ongemerkt een zonnetje voor zijn/haar naasten.
Op  het geboortekaartje stond: "onze liefde heeft handjes en voetjes gekregen". En zo is het.

Hopelijk gebeurt dat voor ons nog een 2e keer binnenkort en ook voor jullie en onze andere forumvriendinnetjes de 1e keer of nog een keer.

Lekker slapen!!

Grtz Linda

Goedemorgen!

Gister heerlijk buiten gezeten en zwager behandeld in mn schoonheidssalon. Prima dus. Moet wel weer ff bijlezen!  
Linda: jij bent fysio en je man? Werkt hij ook echt  op "het land"? Klinkt wel  heerlijk zo buiten wonen maar ben toch beetje n stadsmeiske... ;-) Misschien later als ik groot ben, hihi!

Zou t zo geloven, menstruatie krijgen zonder eisprong. Lijkt me sterk dat ik een eisprong heb gehad. maar goed weet nog steeds niet of t wel een menstruatie is. Weet wel dat ik onderhand weer aan de klus wil, hihi! Hoezo ongeduldig?
Linda hoe was jouw 1e ongi na curettage? Normaal? En helderrood?

Vaag Linda dat die ovutest zo vaag is, lekker overboord gooien zou ik zo zeggen! Je bent nu toch best regelmatig toch?
Wat een mooi verhaal van je zoontje & je vader, kan geen toeval zijn....

Marieke, zou idd ook kunnen dat de ongi anders is door curettage. Was er ook maar n testje die je kon vertellen of het een nabloeding is of een menstruatie, haha.
Heb jij al een kindje Marieke? Vraag t omdat je pt werkt, maar weet t ff niet meer...  

Fijne dag allemaal, hopelijk blijft t zonnig en valt t onweer mee!

Terug
Bovenaan