Goedemorgen!!!!
Ik had gisteraaf wel even geneusd bij jullie, maar lag met de pc in bed super moe, dus dacht reageren doe ik vandaag...
Liggend in bed typt ok niet zo makkelijk!!
Patricia hoe gaat het numet je?? Bloedverlies wat minder wer?? Ik hoop het, vervelend dat het ineens erger wordt!!
Jouw mannetje soms 3.15 uit bed!! pfff das echt heel vroeg!!!!
Is ie dan ook weer vroeg thuis???
Mijn man is chauffeur dus is altijd om 5.30 uur beginnen en meestal tussen 19.00 en 19.30 uur tuis... lamge dagen dus, maar we zijn eraan gewent!!
Enne dat ritueel ochtendzoen gaat bij ons net zo haha!!
Marijke nu dus een negatieve test!1 Mooi hoop dat de volgende test snel positief is!!!
Janneke heerlijk o te lezen dat jullie een lekker weekend hebbne gehad en er van hebben genoten en van elkaar!!!
Miep wel fijn dat er geen aanwijsbare reden voor je mk was!! Dan kan t dus de volgende keer goed gaan!!
Nog geen ei dus!!.. hoop dat ie snel komt!!
Dat slijm is inderdaad lastig, maar ik had het op gegeven moment wel door, duurde een paar cyclussen.. hihi hoop dat jullie niet zover komen eigenlijk!! En ik keek meestal voor t vrijen... ik las dat dien site xzei altijd op zelfde tijdstip bekijken, nou dat heb ik nooit gedaan... als je je ei hebt dan is het slijm toch een paar dagen rekbaar, dus dan maakt t volgens mij niet zoveel uit.... en de laatste keer ben ik er zwanger door geraakt...
Laura, ja ik kan gelukkig goed met mn schoonvader.... hele amaibele man zeg maar echt leuke vlotte vent!!! Staat jong en modern in het leven zeg maar!! we waren zatredag bijv in de stad enmoesten een spijkerbroek voor mijn mannetje hebben, nou dat is niet makkelijk hoor!! haha hij houd niet zo van veranderingen... hihi... hadden we een hele mooie die zat hem ook echt mooi, maar ja zaten iets van die vale vegen op, nou je ziet niet ander tegenwoordig... maar manlief vond het niets... dus mn schoonvader met mn aan t praten joh staat je goed, moet je aan wennen heb ik ook gedaan....
hahah geen praten aan dus.... manlief terug in de paskamer, want nee die broek wilde ie niet... mn schoonvader zegt tegen die verkoper, pakmaar even in ik betaal wel en dan komt t wel goed. hihi en idd zondag had ie die mooie broek aan.... was het goed... nou ik vind het gewoon grappig verhaal...
Een schoonmoder heb ik niet, toen manlief 11 was is zijn moeder overleden..
Maar we kunnen ook goed met z'n vrouw, alleen kunnen ze dus samen wat minder goed want zij wil niet meer verder, das wel erg sneu!!
Linda hoe is het bij jou??? al nieuws???? spannend!!
Janneke, kan me helemaal voorstellen dat je je even goed down voelt na zo'n telefoontje, vooral dat het eigenlijk ongelukje was.... snap je helemaal met dat je dat zelf graag op de koop had toegenomen, het er voor over had gehad..het voelt zo oneerlijk!!
Maar meis, jullie tijd komt ook!!!!
Mn ei is wel geweest ga ik vanuit... alhoewel alles nu weer nieuw en onzeker en spannend is na een miskraam...
Heb wel steken n mn onderbuik en lies, maar geen idee waar dat van komt, Wel wat gevoelige bordten, maar lang niet zo erg als ik allemaanden had voor mn miskraam,. heb ook het ide dat ze toen na mn eisprong voller waren als nu, maar kan ook verbeelding zijn..... dus soms denk ik weleens hmm zou kunnen maar meestakl denk ik nee denk geen zwnagerschap deze maand.
maar idd we blijven maar leven in t wereldje van onzekerheden en dus maar gewoon afwachten.... Heb rond het weekend mn nod, maar ga zeker nog niet testen als ik nog niet ongi wordt, daar wacht ik echt dan nog een week mee...
mn vader komt zo schilderen, dus ik ga een koffie zetten!!
Fijne dag allemaal!!!
greetzzzzz