Miskraam in juni 2008 en straks hopelijk weer zwanger!

hoi,
nou tenzij er iemand tegelijk met mij zit te tikken, is dit berichtje 600!! Nog maar een paar dagen dus waarschijnlijk voordat we opnieuw kunnen beginnen. Ik ben dan wel voorstander van een voorjaarsbaby in de naam Marieke, tenslotte kunnen we nog uitgerekend zijn in april, mei en juni. Een zomerbaby begint pas vanaf juli volgend jaar natuurlijk. Maar goed, waarschijnlijk beslist degene die als 1e zijn berichtje hier niet meer kwijt kan en gedwongen is een nieuw topic te openen. Haha als het maar herkenbaar is...

Marieke spannend hoor, niet echt tekenen, hoewel die borsten en dat plassen. Ja probeer jezelf maar niet gek te maken. Had je nu al een idee wanneer je wilde testen, volgende week toch pas??
Kolonisten is trouwens een leuk spel. Helaas is mijn vriend niet zo'n spelletjes fanaat, dus speel ik het niet veel meer, maar in het verleden heb ik het regelmatig gespeeld.

Miep, nou eitje toch? Dat eitje is weer achter de rug, tenminste als het goed is. Jij was toch gelijk zwanger nadat je stopte met de pil??? Dat weet je ook niet hoe lang je cyclus na je ei is. (niet dat ik dat wel weet, maar goed) Misschien is dat wel 12 dagen en ga jij na 14 dagen pas in spanning zitten, terwijl je al 'over tijd' bent. Nou ja het is nog 'ver' weg.

Laura, wat zit een lichaam toch gek in elkaar he. Lijkt het klaar en bedenkt het ineens, ohnee dit moet er ook nog uit. Nou ja zo lijkt het dan te doen. Bij mij ook hoor. Woensdag was mijn bloedverlies zo goed als over. Donderdag ook. Vrijdag een klein inlegkruisje in, heb ik weer meer bloedverlies. Toch maar weer overgestapt op maandverband. Niet dat ik nu veel bloed verlies, maar wel teveel voor de kleine inlegkruisjes die ik altijd draag.
Wat lekker trouwens die opgeruimde kast. Grappig he dat je dan spullen gewoon vergeten bent. Nou ja, nu zorgen dat hij zo lekker opgeruimd blijft!!

Bij mij loopt er nu een chromosoomonderzoek. Ze hebben bloed bij mijn vriend en mij afgenomen om te kijken of die chromosomen er goed uitzien. Afwachten op de uitslag dus. Maar op zich schijnt een leeg vruchtzakje gewoon botte pech te zijn, staat op internet (er dan vanuit gaande dat het geen MOLA was). Voor de nierafwijking van Bas* zijn onze nieren woensdag nagekeken en die zien er goed uit, dus lijkt de kans klein dat we dat genetisch overgedragen hebben. Ik ga er dus eigenlijk vanuit dat alles keren botte pech geweest is. Hoewel dat misschien het vervelendste is dat je kan hebben, is het ook weer het beste dat je kan hebben, snap je? Dan is de herhalingskans het kleinst. Maar goed, dat weet ik dus niet zeker. Over zo'n 2,5 maand hebben we een 2e gesprek bij de klinisch geneticus en krijgen we te horen hoe alles zit. De uitslagen van het chromosoomonderzoek zijn dan nl pas binnen.

liefs, Patricia mama van Bas*
Naam
MK/Curettage
Verwachte eisprong
NOD                
Poging nr. na mk/curettage
Datum evt. controle
Leeftijd

Marieke
12 juni
5 juli
19 juli
1e
geen
30

Jannie
18 juni
16 juli
30 juli
1e
31 juli
29

Sjenientje
20 juni
18 juli (?)
1augustus  (?)
1e (?)
?
?

Miep
19 juni
20 juli
3 augustus
1e
al geweest
32

Laura
10 juni
28 juli
11 augustus
2e
geen
33

Linda
23 maart
1 augustus
14 augustus
5e
al geweest
30

Marijke
17 juni
2 augustus
15 augustus
2e
31 juli
33

Joanna
1 juni
2 augustus
17 augustus
2e
al geweest
30

Janneke

7 juli
4 augustus
18 augustus

1e

geen

28

Patricia
10 juli
7 augustus

21 augustus

1e
7  augustus
30

Charlie

11 juli

8 augustus

22 augustus

1e

?

?

Hello,

Ik ben er weer, heerlijk middagje in sportschool gehad met manlief; gesport en daarna gezommen, sauna, bubbelbad  en stoombad genomen. De verjaardag was dus gister veel en veel te gezellig en vandaag beetje moe / brakjes. Oi oi oi.... Nog steeds buikpijn, geen idee. Zou mn ongi doorkomen?

Linda is al op plaats van bestemming: heerlijk! Hopelijk geniet je en zien we je straks in t nieuwe topic. 600 Berichtjes al... Misschien een heel positieve titel als: "we gaan ervoor!" die nodigt vast uit en we kunnen in het eerste berichtje vast al zetten dat we een mk hebben gehad? Is toch waarom we bij elkaar zijn gekomen...

Miep: lekker geklust dit weekend?

Hier rustig geweest, donderdag nog wel maar denk vanavond weer.... Kwam er gister niet van, is ook niet erg. (hoop ik)
Kan ook nog steeeeeds geen draden trekken dus of ik word ongi of mn ei is er nog niet. Maak me er minder druk om (gelukkig).

Laura: wat gek dat je ongi stil heeft gelegen, of niet?

Marieke: nog geen ongi? catannen jaaaaaaaaaa I love it! Lang niet gedaan helaas, de vrienden waar we dat wel eens mee deden zijn uit elkaar.
Ik ben spelletjesfan maar manlief niet zo.

Patricia: vervelend dat het niet steeds minder wordt dat bloeden. En wat duurt dat lang zeg voordat je de uitslag krijgt! Ingewikkeld onderzoek?

Ik ga eens lekker eten met mn mannetje, tot later / morgen!

Naam
MK/Curettage
Verwachte eisprong
NOD                
Datum evt. controle
Leeftijd

Marieke
12 juni
5 juli
19 juli
1e
geen
30

Jannie
18 juni
16 juli
30 juli
1e
31 juli
29

Sjenientje
20 juni
18 juli (?)
1augustus  (?)
1e (?)
?
?

Miep
19 juni
20 juli
3 augustus
1e
al geweest
32

Laura
10 juni
28 juli
11 augustus
2e
geen
33

Linda
23 maart
1 augustus
14 augustus
5e
al geweest
30

Marijke
17 juni
2 augustus
15 augustus
2e
31 juli
33

Joanna
1 juni
2 augustus
17 augustus
2e
al geweest
30

Janneke

7 juli
4 augustus
18 augustus

1e

geen

28

Patricia
10 juli
7 augustus

21 augustus

1e
7  augustus
30

Charlie

11 juli

8 augustus

22 augustus

1e

?

?

Nog een laatste berichtje voor vandaag!!

Patricia nee hoor , ik maak me niet gek, verwacht gewoon een ongi eerdaags of volgend weekend.... misschien ga ik testen volgend weekend mocht dat nodig zijn maar dat weet ik nog niet zeker!!
Moest je nu deze week naar de bedrijfsarts??

Janneke lekker relaxed dus!!
Ook lekker op zn tijd!!
Goed idee als kopje we gaan ervoor lekker kort en krachtig en idd het nodigt uit!! Wat vinden de anderen ervan...
Als over de 600 berichten gaat echt snel!!

Hoe gaat het met de andere meiden...

Ik ga mn mandje in morgen met mn moeder naar amsterdam, is een open dag van die opleiding, gaan we even kijken.

Dus morgenaaf ben ik er pas weer!!
Truste allemaal!!

Goede morgen,

@ Patricia: Nee, ik heb inderdaad geen idee hoe mijn cyclus precies loopt. Het zou dus inderdaad best kunnen zijn dat ik eigenlijk 12 dagen na mijn eisprong al m'n NOD heb. Maar mocht ik eerder ongi worden, dan merk ik dat vanzelf. En mocht ik zwanger zijn, dan vind ik die twee dagen dat ik extra in spanning heb gezeten ongetwijfeld niet erg meer. We zien het wel. Ik ben al blij dat we nu weer een stap verder zijn en er weer een beetje rust in komt.
Wel vervelend zeg, dat je weer meer bent gaan bloeden. Hopelijk is dit nu eindelijk het laatste.

@ Marieke: Goed dat je er zo luchtig over bent. Ben benieuwd of je dat komende week vol blijft houden (als de ongi uitblijft) en echt pas volgend weekend een test doet. Ik ben ook erg benieuwd hoe ik tegen die tijd reageer mocht ik nog niet ongi zijn rond mijn NOD. Ik heb nu het gevoel dat ik dan liever ook pas een week later test, maar dat zou nog best eens kunnen veranderen.

Catan. Ja leuk. Voor mij is het ook alweer een hele tijd geleden. Wel jammer. Is er geen online catan? Dan kunnen we fijn samen catannen. Hihi.

Ik heb m'n boek inderdaad besteld. Als het goed is, is het morgen al binnen. Tegelijk ook een kadootje voor mijn man besteld. Hij is in onze vakantie jarig geweest en met alle spanningen rond de mk vlak voor onze vakantie is het er niet echt van gekomen om iets voor hem te kopen. Ik heb de dvd "Earth" voor hem gekocht. Zoiets vindt hij altijd heel leuk.

Nou, even snel door mijn mail (op het werk) heenrennen. Hopelijk is er niet veel en kan ik lekker rustig aan doen deze week.

Kom ik net de vrouw van mijn baas hier tegen op het werk. Ze zouden met vakantie zijn. Ze is zwanger, ook eerder een miskraam gehad (bij 1e, daarna gezond kind gekregen). Nu blijkt het weer niet goed te zijn en is ze aan het wachten op de miskraam. Dat is al de 3e hier op het werk in een paar maanden tijd!!

Goedemorgen allemaal!

Miep: wat voor boek heb je besteld of heb ik er overheen gelezen in de eerdere berichtjes? Tja Catannen online kan best volgens mij, maar het echt spel is toch leuker!

Knap hoor Marieke dat je nog niet getest hebt maar mss voel je je helemaal niet zwanger? Dan zou de verleiding voor mij ook wat kleiner zijn denk ik. Maar nog geen ongi in zicht dus? Ja het kan idd natuurlijk goed langer duren dan 6 weken maar goed we moeten ergens naartoe leven denk ik...

Hier alles bueno. Voel me stuk fitter dan gisteren, wat was ik beroerd.  Maar wel echt een heerlijk samen met manlief gehad, wat kan je nog verliefd zijn na ruim 9 jaar!  

Nog geen ei in zicht en gister dacht ik even dat de oefening beetje lukt maar later op de dag weer niet. Tis wel helderder dan eerst. Vanmorgen niet geheckt aangezien we gister geklust hebben en dan is het niet echt betrouwbaar. Heb nog wel af en toe beetje buikpijn, sinds vrijdag al volgens mij. En enorm jeuk aan mn tepels. Is dat ook n teken van eisprong of herkennen jullie dat?

Mn NOD en afspraak bij gyn zijn wel in zicht, ben heel benieuwd of ze nou een echo doen of dat het alleen een standaard gesprekje is! Maar dat zien we dan wel weer.

Naam
MK/Curettage
Verwachte eisprong
NOD                
Datum evt. controle
Leeftijd

Marieke
12 juni
5 juli
19 juli
1e
geen
30

Jannie
18 juni
16 juli
30 juli
1e
31 juli
29

Sjenientje
20 juni
18 juli (?)
1augustus  (?)
1e (?)
?
?

Miep
19 juni
20 juli
3 augustus
1e
al geweest
32

Laura
10 juni
28 juli
11 augustus
2e
geen
33

Linda
23 maart
1 augustus
14 augustus
5e
al geweest
30

Marijke
17 juni
2 augustus
15 augustus
2e
31 juli
33

Joanna
1 juni
2 augustus
17 augustus
2e
al geweest
30

Janneke

7 juli
4 augustus
18 augustus

1e

geen

28

Patricia
10 juli
7 augustus

21 augustus

1e
7  augustus
30

Charlie

11 juli

8 augustus

22 augustus

1e

?

?

Laura... ehm meen je dat nou?  Zou dat kunnen joh, nu al verschijnselen, mocht het zover zijn? Had de vorige keer vanaf de 5e week grotere en gespannen borsten, maar geen jeukende tepels. Heb trouwens snel jeuk aan mn tepels hoor, maar vannacht werd ik gek!
Wil het testen eigenlijk zo lang mogelijk uitstellen, maar we zullen zien. Wil me in ieder geval niet gek maken, helemaal niet omdat we pas sinds 26 juni weer aan de klus zijn. Maar: heb er genoeg in huis dus wat dat betreft... haha!

Laura was dat de baas die zich versprak over de zwangerschap van zn vrouw? Er staat me iets van bij.  Wat sneu zeg....

Marieke: was het een leuke open dag? Ben benieuwd of je er nu voor gaat, zou wel erg leuk zijn natuurlijk!

Hoe gaat het met de andere ladies? Sjenientje, Charlie, JannekeChris?
Misschien wel lekker druk, groot gelijk hoor maar blijf het toch wel erg leuk vinden dit forum.

Groetjes!

Terug
Bovenaan