Miskraam met 6/7 weken....

<p>Hi allemaal! </p><p>Sinds eergisteren bruin bloed verloren en sinds gisteren en vandaag heel heftig bloed verloren maandverbandjes telkens vol. Sinds vanavond super erge krampen. Net na het toilet en toen voelde ik meteen al wat na beneden vallen. Gelukkig kunnen opvangen. Maar kan duidelijk zien dat dat het vruchtje is je ziet zelf de plek waar de oogjes zaten. </p><p>Hele gekke vraag maar iemand die hetzelfde heeft mee gemaakt? Ik weet nu niet zo goed wat ik moet doen hoe ik het moet afsluiten wat hebben jullie met het vruchtje gedaan? </p><p>Ik had vanochtend al gebeld voor een afspraak bij de verloskundige voor het bloedverlies en ik mag vrijdag langs komen voor controle. Waarschijnlijk word er nu gekeken of alles eruit is en hopelijk is dat nu ook zodat we weer verder kunnen gaan naar de volgende ronde. </p><p>Wel ben ik er ontzettend kapot van en kan ik wel de hele tijd huilen. Maar ook weet ik dat het beter is zo. </p><p>Sorry voor m’n lange verhaal maar moest het even kwijt.</p><p>Liefs Demi</p>

Ahhh lieve demi ?
Wat verschrikkelijk  . Hopelijk  krijg je vrijdag  toch nog goed nieuws. 
Maar wil je alvast  veel sterkte wensen.  
Of je het nu verliest  met 4 weken net 10 weken 20weken het blijft verschrikkelijk 
 ????? knuf

Hi Nicolle B! 
Jij bent zo lief he. Moet zo weer huilen doe niks anders... vind het zo erg! 
Super lief van je. En ga zeker hopen dat de volgende wel goed mag gaan. Maar alsnog wil ik je bedanken voor alles. En je steun en je lieve berichtjtes telkens. 
❤️❤️❤️❤️heeft me echt goed gedaan. 

Dat is lief om te horen ❤
 Vind het echt verschrikkelijk  voor jullie. 
En zou ook niet weten hoe je het het beste kan afsluiten  omdat ik het nog nooit meegemaakt heb. Maar ik denk wel door er voor elkaar te zijn jij en je vriend veel praten. ..
Hoop dat er misschien nog iemand reageert die jou hiermee kan helpen die  het kent..
En het is vaak wel dat het vruchtje/kindje niet gezond  zou zijn geweest.  Dus klinkt hard maar misschien wel beter zo.
Ik hoop dat jullie snel weer zwanger worden en gauw  een kindje mogen krijgen. ?
(En stiekem hoop ik nog op goed nieuws  vrijdag  maar je verhaal klinkt helaas niet best ? ) ???

Ja je bent echt een schat! ❤️ 
Nee dat is ook zo en dan denk ik ook maar aan dan. Hopen dat het de volgende keer wel mag blijven bij ons. 
Ik heb het nu nog even bewaard kijken wat ik er mee ga doen. 
Heel erg bedankt voor je steun. Doet me echt goed. ❤️❤️❤️ 

Hoi D e,
ik las je berichtje en wilde je even een hart onder de riem steken..
wat ontzettend verdrietig dat het mis is gegaan! Is vreselijk pijnlijk weet ik uit eigen ervaring.
ik heb ik februari een miskraam gehad bij 7 weken.. 
maar het kan snel goed gaan daarna! Ik ben nu namelijk 12 weken zwanger en alles ziet er goed uit!
neem de tijd voor jezelf en je partner om dit te verwerken maar geef de hoop niet op! Hele grote kans dat de volgende keer wel goed gaat en je een mooie lieve kleine in je armen krijgt! ?
veel sterkte! 

hallo...
wat erg voor je/jullie.
weet precies h0e je je voelt..
heb 2 maanden terug ook een miskraam gehad met 7 weken. was er echt kapot van.heb ook echt een paar dagen echt lopen huilen. en echt een paar weken echt moeite mee gehad.
daarna nog een paar weken lopen klungelen bloedverlies hield een paar weken aan. en nog was alles er nog niet uit... intussen het vruchtje wel..maar ern hoop slijm nog niet... erg zware weken dus gehad...
het haf gwoon niet so mogen zijn.. dan heeft het waarschynlijl ook niet goed gezeten.en het lichaam heeft het afgestoten.
maar nu intussen alweer 5 weken zwanger.
hardstikke blij...maar ook hardstikke onzeker rn erg bang om het weer eens mee te maken... hoop dat het nu wel g0ed gaat.
geef de hoop niet op... xx

Terug
Bovenaan