<p>Hi allemaal! </p><p>Sinds eergisteren bruin bloed verloren en sinds gisteren en vandaag heel heftig bloed verloren maandverbandjes telkens vol. Sinds vanavond super erge krampen. Net na het toilet en toen voelde ik meteen al wat na beneden vallen. Gelukkig kunnen opvangen. Maar kan duidelijk zien dat dat het vruchtje is je ziet zelf de plek waar de oogjes zaten. </p><p>Hele gekke vraag maar iemand die hetzelfde heeft mee gemaakt? Ik weet nu niet zo goed wat ik moet doen hoe ik het moet afsluiten wat hebben jullie met het vruchtje gedaan? </p><p>Ik had vanochtend al gebeld voor een afspraak bij de verloskundige voor het bloedverlies en ik mag vrijdag langs komen voor controle. Waarschijnlijk word er nu gekeken of alles eruit is en hopelijk is dat nu ook zodat we weer verder kunnen gaan naar de volgende ronde. </p><p>Wel ben ik er ontzettend kapot van en kan ik wel de hele tijd huilen. Maar ook weet ik dat het beter is zo. </p><p>Sorry voor m’n lange verhaal maar moest het even kwijt.</p><p>Liefs Demi</p>