Het was ook super heftig. Eerste dagen/weken waren erg zwaar. Ik kon geen kinderwagen of geen kind meer zien. Wat ik ook deed, waar ik ook was, ik kreeg het niet uit mijn hoofd.
Het werken zat er voor mij echt niet in. Eerste twee weken had ik pijn bij het lopen en mijn concentratieniveau zat echt onder 0. Ik kon mij niet eens focussen op een filmpje van 2 minuten. Ik kreeg toen het advies om vooral dingen te doen waar ik energie van zou krijgen.
Vooral het praten met vrienden/familie deed mij niet goed. Er waren altijd ergere situaties van die en die of het feit dat we toch ooit wel vader/moeder zullen worden, hebben we ook 238293928x gehoord. Dat deed PIJN! Ik dacht bij mijzelf, mag ik even verdrietig zijn? Daar ben ik dus ook snel mee gekapt. Allemaal goed bedoeld hoor, maar het was niet wat ik nodig had.
Nu gaat het gelukkig beter en hoop dat ik weer zwanger ben.. Mijn eerste mensturatie kwam 4 weken na de miskraam en bestond alleen uit licht bruinverlies. Nog 4 weken later werd ik echt ongesteld met helder bloedverlies, alleen het heeft bijna 4 weken geduurd.. Ik heb ondanks het lichte bloedverlies de laatste 10 dagen toch ovulatietesten gebruikt en deze gaf vorige week dinsdag/woensdag positief aan.. Ik hoop dat het raak is. Kan niet wachten met testen!!
Wel heb ik volgende week een afspraak met de gyneacoloog, omdat ik mij toch zorgen maak over mijn laatste mensturatie van 4 weken.
Hier een verglijkbaar foto van het vruchtje..