Miskraam met 6/7 weken....

@ D roosje!
Oh bah wat lijkt me dat heftig zeg. Ik vind het ook erg lastig als ik zwangere vrouwen zie of baby’tjes in kinderwagens..... ? 
Op dit moment verlies ik nog steeds erg veel bloed ik ben benieuwd of morgen bij de echo alles schoon is. Dan gaan we het ook vertellen aan onze ouders dat het een miskraam is geworden dat valt me best zwaar. Ik heb 2 dagen lang gehuild en sinds vandaag gaat het wel een beetje. Ik weet zeker dat morgen net zo heftig word. En precies wat jij zegt. Mensen die je dan vertellen dat het wel komt en je zwanger kunt worden en dat 10000x tuurlijk je bent ook blij dat het lukt maar is ook zo vermoeiend dat je dat dan telkens moet aanhoren. 
Ik ben benieuwd hoe mijn menstruatie loopt bij mij is voordat ik zwanger werd pcos geconstateerd dus daar zit ik ook nog mee zou net een traject beginnen toen ik ineens zwanger bleek te zijn. Weet nog niet precies wat ik wil of ik daar weer mee wil beginnen of eerst nog even ga herstellen en kijken hoe het loopt.....
Heftig die foto. Zo zag het er van mij nog niet uit inderdaad mijn vruchtje had je wel oogies maar niet zo duidelijk als deze foto... 
Zou leuk zijn als we elkaar volgen ben benieuwd en ik ga voor je duimen dat het raak is!!!! ?

Het komt met de tijd wel goed..
Ik bleef na de miskraam 2 weken bloeden.. en daarna verloor ik om de dag wel eens wat. Geef je lichaam tijd. Ik hoop dat je in 1 keer schoon bent en meteen weer aan de slag kan.
Wat heb je met het vruchtje gedaan?
Ik ben ook super benieuwd! Zaterdag ga ik weer testen.. ik laat je wel weten!!

Roosje wat heftig zeg.
Zelf heb ik 2 jaar geleden een ma gehad. Op de echo was een leeg vruchtzakje te zien. Bij mij kwam het niet los en die weken waren verschrikkelijk. Eerst afgewacht, toen pillen geprobeerd en uiteindelijk gecuretteerd. Dat was begin augustus en begin november was ik alweer zwanger. Ben eind oktober begonnen met acupunctuur en dat kan ik iedereen aanraden.
Ik zat (en nog steeds heb ik contact met die meiden) in die tijd hier op een forum “zwanger worden na een miskraam” en heb daar zoveel aan gehad. Iedereen om je heen heeft goedbedoelde adviezen (die je zelf ook wel weet), maar ze voelen het niet.
Mijn zwangerschap is zonder complicaties verlopen, maar heb wel “41 weken” in de stress gezeten. Leefde van echo naar echo.
Het verdriet werd bij mij pas minder toen ik zwanger was. Neem de tijd, het is niet niks. 
Veel succes en blijf erin geloven! 

@ D roosje!
Net geweest bij de echo.. en alles zag er goed uit gelukkig! Bloed nog heel iets maar baarmoeder is leeg en baarmoederslijmvlies is 5mm en bijna hoe het hoort na een menstruatie zeg maar. Ik kan meteen weer beginnen. Wij gaan bijna op vakantie dus vroeg of ik tampons mocht gebruiken omdat ik nog wat bloed maar dat was gelukkig ook geen probleem. Anders kan ik niet eens zwemmen ?! 
Verder had ik geen vocht of iets anders raars. Ik ben blij dat het bij mij achteraf uitzichzelf is afgestoten.. nu herstellen en hopelijk mag ik ook snel weer een echo met dan wel een kloppend hartje zien en dat alles goed gaat! 
Oh bijna zaterdag!! Wel laten weten he? Ben super benieuwd. Ik heb voor je geduimd!!!! 

Jeetje zeg.. die periode is echt slopend! Super dat je uiteindelijk een gezonde zwangerschap heb gehad. Ik ben nu al gestresst zonder dat ik zwanger ben. Dus laat staan als het zo ver is..

@D e
Goed om te horen! Nog even en je kunt weer verder. Ik mocht pas de eerste menstruatie na de miskraam weer tampons gebruiken. Het is echt een klap voor je lichaam. Neem je rust en blijf vooral... positief! Al zeg ik het zelf :)
Ik kon gisterenavond pas testen en zag een tuurstreepje.. vanochtend nog een test gedaam en weer een tuurstreepje dat alleen zichtbaar is als je de test zodanig vasthoudt dat je de streep net net kan zien. Er zat ongeveer 12 uur tussen.. dus ik weet het niet. Mijn nod is dinsdag/woensdag.

Oh wat ontzettend spannend D roosje!
Hoelang heeft het nu geduurd tot dat je weer zwanger bent? 
En heb je nogmaals getest word het al donkerder??? 
Sorry voor de late reacties ben hier lekker aan het genieten haha. 
Bij mij is al het bloed weg nu inmiddels en mocht gewoon tampons gebruiken gelukkig wel doe ik het alleen met zwemmen daarna niet hoor. Vind ik eng! 
Laat je me het weten??? Duim nog steeds. 
Liefssss

@D e
Helaas..... De streepjes werden niet donkerder, maar lichter. Nu zwaar ongesteld :(
Dit was de derde ronde na de miskraam in februari. 
Geniet van je vakantie!

Terug
Bovenaan