<p>Hoi allemaal,</p><p>Ben vandaag 6 weken zwanger (gerekend vanaf de 1e dag van mn laatste menstruatie) het is mijn eerste zwangerschap. Echter vanaf ongeveer 5,5 week begon ik bruin bloed te verliezen (weinig) vervolgens na 2 dagen heb ik 2 dagen donkerrood gebloed (3 inlegkruisjes op een dag). Ik maakte me eigenlijk helemaal geen zorgen, had totaal geen pijn ook. Pas toen ik wat slijm verloor + deze bloedprop (zie foto) begon ik me zorgen te maken. Toen dacht ik meteen aan een miskraam.</p><p>Ik heb geen idee hoe stolsels eruit zien is dat zoals op mijn foto? Heb ook geen idee hoe een miskraam eruit ziet met 5,5 week, heb gegoogled maar werd er niet veel wijzer van... heeft er iemand een mk gehad met 5,5e week en zo ja hoe verliep die? En voelde je je hierna nog steeds zwanger? </p><p>Overigens is de zwangerschapstest vergeleken met vorige week donkerder geworden, het streepje, en heb ik nu alleen een klein beetje bruin verlies en worden mijn zwangerschapskwaaltjes heviger. Snap er helemaal niets van.</p><p>Ik weet dat het zwangerschapshormoon voorlopig aanwezig blijft dus heb expres vandaag een test gedaan met streepje om te kijken of deze over een paar dagen lichter is. </p><p>Uiteraard ga ik een afspraak maken bij de huisarts maar voordat ik eenmaal of bloedtests heb gehad of bij de verloskundige ben geweest weten jullie misschien wat dit is?</p><p>Alvast bedankt voor jullie reactie!</p>