Miskraam of niet? (Let op foto!!!)

@Kaleido: van harte gefeliciteerd zeg geweldig!Je hebt een dag na mij jouw mk gehad. Ik was toen 5 weken...Merk dat ik sindsien zo bezig ben met zwanger worden en wil het zo graag, omdat ik zo dichtbij ben geweest. Afgelopen donderdag weer mijn eerste mentruatie gehad dus binnen nu een twee weken weer proberen. Hoop dat het snel lukt.Nogmaals gefeliciteerd en geniet ervan! Prachtig zo vlak voor de Kerst!
 
@Sunkissed: wat toevallig! Ik was ook 5 weken... veel sterkte nog en ik hoop dat het bij jou net zo snel gaat als het bij mij is gegaan! Herken ‘t helemaal, het stomme is dat we voor de mk er niet eens zoveel mee bezig waren. Mijn spiraaltje was er 15 oktober uitgehaald en we dachten komt het komt het. Goede nieuws was direct zwanger maar helaas erna dus die miskraam.. best wel een klap als je zo blij bent maar daar weet jij dus ook alles van..Het is me overigens de weken erna meegevallen hoeveel ik ermee bezig was maar nu ik overtijd was werd ik obsessed ? en hoopte ik het heeeeel erg. Dus ik herken dat gevoel wat je benoemd. Vandaag weer even een test gedaan en hij is nu donkerder dus kan het nu echt met zekerheid zeggen ?? hoop dat alles goed gaat nu en probeer er relaxed onder te blijven.Ik duim voor je dat het bij jou over een aantal weken ook raak is!! Overigens hebben wij het random ‘gedaan’ (ik zeg ff gedaan want vind ‘geklust’ echt een rotwoord haha) heb totaal niet op mijn ovulatie gelet weet dus ook niet wanneer die heeft plaatsgevonden, ik dacht mijn eisprong met Sinterklaas te hebben (normaal voel ik t altijd sterk maar was nu heel licht dus durf t niet met zekerheid te zeggen) maar precies die week hebben we het juist maar 1x zelfs gedaan volgens mij ? lucky shot ?
 
Ik vraag me af is dit een miskraam? Ik heb dit een uur geleden met hevige pijn gekregen. Ben uiterst in shock. Kunnen jullie me helpen. Ik zou geen idee gehad hebben dat ik wel/niet zwanger was. Kan pas morgen avond bij de dokter. 
Liefs laura
 
Ik vraag me af is dit een miskraam? Ik heb dit een uur geleden met hevige pijn gekregen. Ben uiterst in shock. Kunnen jullie me helpen. Ik zou geen idee gehad hebben dat ik wel/niet zwanger was. Kan pas morgen avond bij de dokter.   Liefs laura
 
Terug
Bovenaan