Miskraam of niet? (Let op foto!!!)

@Sunkissed, wat naar om te horen.. jij ook heel veel sterkte en klopt, was en ben ook nog steeds heel teleurgesteld. Je bent helemaal blij en excited en tuurlijk hou je er rekening mee dat het mis kan gaan in de eerste maanden maar daar ga je alsnog niet vanuit. Dus het is alsnog een klap... veel sterkte en hoop dat je je gauw beter voelt.
@gebruiker111771, wat bijzonder van je collega, “vanishing twin” heb ik ook veel over gelezen! Komt vaker voor dan je zou denken. Het vervelende is dat ik daardoor wat hoop krijg die ik ergens niet wil hebben.. als mijn zwangerschapsymptomen erger worden en het blijkt alsnog een miskraam is de klap nog harder. Dus zou dan liever hebben dat alles meteen minder wordt dan kan ik het een plek geven.. nu is er toch ergens nog onzekerheid. Morgen doe ik een tweede test met streepje (na een aantal dagen hiervoor ook gedaan te hebben) om te kijken of het hcg is gestegen. Zo ja zou dat wel erg raar zijn namelijk, maar uiteindelijk is het afwachten tot de eerste echo (of die van 7 december of als ze misschien eerder kunnen). Ergens wil ik dus geduldig wachten maar deze onzekerheid is ook niet goed. Ik spreek vanmiddag de verloskundige dan hoor ik het wel.
Ik laat in ieder geval hier nog weten hoe het af is gelopen. 
 
Spannend. Ik hoop alsnog een goede uitslag voor je. En anders een hele snelle nieuwe zwangerschap.
Ik heb geluk gehad, na twee dagen stopte het bloeden, na twee weken weer een eisprong en twee weken later weer een positieve test in handen. Ze zeggen weleens dat je na een miskraam vruchtbaarder bent, geen idee of t waar is maar mij heeft het toch geluk gebracht. Nu 6 weken zwanger, hopelijk blijft deze plakken. Jij ook veel succes gewenst! 
 
Lieverd. Bel een huisarts of verloskundige. Ja het is een stolsel maar ik ken ook verhalen van mensen die enorm bloeden en stolsels en toch een gezond kind hebben gekregen. Met andere woorden, niemand hier kan je het antwoord geven. 
 
Ik heb met 8 weken een grote bloeding gehad met stolsel ben toen met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht omdat echt alles eruit stroomde dus iedereen dacht aan een miskraam kreeg meteen een echo en wat zagen we een kloppend hartje en nu is onze meid alweer 1.5 jaar.
Ik zou gewoon even de verloskundige bellen.
 
@lepeltjelepeltje, zo dat is inderdaad vlot gegaan! heb ik ook gelezen ja, schijnt wel te kloppen! ik ken iemand die best veel miskramen heeft gehad, zwanger worden was het probleem niet ze werd steeds direct weer zwanger. Uiteindelijk heeft ze na meerdere miskramen nu alsnog een gezonde zoon :) Super fijn dat je weer zo snel zwanger bent geworden en nu 6 weken bent! hoop dat je er van geniet en en gaat genieten de komende tijd en over ongeveer 8 maanden blij een gezonde dochter of zoon mag verwelkomen!
@Euqinimod, je hebt helemaal gelijk, moet ik ook doen. Ik zit zelf teveel te 'dokteren' ;) ik heb gisteren een zwangerschapstest gedaan zodat ik een paar dagen later kon vergelijken of het hormoon was gezakt. Vandaag toch weer te ongeduldig en alvast nog een test gedaan (dacht misschien is de test nu al wat lichter) maar het tegendeel was waar: echt een knalstreep (zie foto's onderaan dit bericht, de lichte is van gisterochtend, de donkere van eind van vanmiddag) Het wordt alleen maar meer verwarrend dit. Heb vandaag de verloskundige gebeld, kwam erachter dat ze alleen bereikbaar zijn tot 12:00 (hebben wel een spoedlijn maar dit is geen spoed). Toen naar de huisarts gelopen, was er ook niet, morgen pas weer. Dus nu morgenochtend maar de verloskundige bellen en evt. naar de huisarts afhankelijk van het advies. Dankjewel voor je bericht en ga ik dus zeker morgen doen! vandaag helaas niet gelukt dus haha.
@cvdpluijm, jeetje wat heftig en wat bijzonder dat alles helemaal goed bleek te zijn! zo wonderlijk hoe dat kan gaan :) 
Ga ik inderdaad zeker doen! hopelijk snel meer duidelijkheid..
 
 
 
 
Ik heb ook veel bloedverlies gehad in de 6,7 en 8e week. Ook met stolsels, zo groot als dit.. zelfs 3x de verloskundige gebeld dat ik bang was voor mk maar nu 9.5 week en heb al 2 goede echos gehad (inclusief kloppende hartje) en afgelope dinsdag met 9.3 week het hartje gehoord. Dus het kan ook gewoon goed gaan!
 
Ik heb ook veel bloedverlies gehad in de 6,7 en 8e week. Ook met stolsels, zo groot als dit.. zelfs 3x de verloskundige gebeld dat ik bang was voor mk maar nu 9.5 week en heb al 2 goede echos gehad (inclusief kloppende hartje) en afgelope dinsdag met 9.3 week het hartje gehoord. Dus het kan ook gewoon goed gaan!
 
Ik heb ook veel bloedverlies gehad in de 6,7 en 8e week. Ook met stolsels, zo groot als dit.. zelfs 3x de verloskundige gebeld dat ik bang was voor mk maar nu 9.5 week en heb al 2 goede echos gehad (inclusief kloppende hartje) en afgelope dinsdag met 9.3 week het hartje gehoord. Dus het kan ook gewoon goed gaan!
 
Terug
Bovenaan