Jammer, dat het miskraam is geweest. Sterkte.
Ik had bij mijn vorige zwangerschap, vanaf 6 weken, steeds een klein beetje roze/oranje veeg na het plassen. Met 6.6 weken verloor ik, plotseling, een grote bloedstolsel. Ik wist gelijk, dit is het einde van mijn zwangerschap. Maar vreemd genoeg hield het daarmee op, ik vloeide niet, het was enkel dat ene bloedstolsel en dat was het. Na 4 dagen begon ik te bloeden maar dat hield na paar minuten ook weer op. Na weer 3 dagen begon ik plots hevig te bloeden. Ik heb dat nooit zo hevig gehad. Het stroomde eruit en na een kwartier hield het op. Mijn zwangerzijn gevoel ging weg en de zwangerschapverschijselen hield ook op. Ik bleef testen met cb+indicator om te kijken of hcg hormoon aan zaken was maar ik bleef gedurende 3 weken, hangen op 3+ weken volgens cb. En omdat ik in de 4e week mij weer zwanger begon te voelen ging ik naar huisarts. Ik het ziekenhuis hebben ze een inwendige scan gedaan en wat bleek? Ik was nog gewoon zwanger!! 10 weken! Ik heb heel veel bloed verloren, ik had totaal niet verwacht nog zwanger te zijn. Zeer waarschijnlijk was ik zwanger van een tweeling en 1 heeft het niet gehaald.
Daarna tot 16 a 17 weken veel bruinverlies gehad, verder een goede zwangerschap gehad.