<p>Hallo Dames, </p><p>Afgelopen donderdag hebben wij onze 1e echo gehad. Helaas verliep deze niet zoals gehoopt.</p><p>De eerste dag van mijn laatste menstruatie was 4 december 2018. Dus zou dan ong 8 weken moeten zijn. Dus tijd voor 1e echo. Uit eindelijk met het gemiddelde van mijn cyclus zou ik eigenlijk 7 weken en 4 dagen moeten zijn. Maar ik ben erg onregelmatig ongesteld geweest dus het is maar gissen tot het wordt bewezen op een echo?</p><p>Volgens de echo was ik 6 weken en 3 dagen. En er was geen kloppend hartje te zien. Aankomende vrijdag moeten we terug komen. </p><p>Ik zou toch misschien minder lang zwanger kunnen zijn of het is een miskraam geworden. Wat gewoon het vervelende is ik voel me gewoon zwanger, heb zoveel symptomen die daar mee te maken hebben en niets wat op een miskraam lijkt. </p><p>Hebben jullie zoiets mee gemaakt? Moet ik me op slecht nieuws voorbereidingen voor aankomende vrijdag? </p><p>Ik ben erg onzeker en dit is ons 1e kindje en zou er graag met wat dames over willen praten die er ook ervaring mee hebben Of tips. </p><p>Liefs xx </p>