Miskraam of te vroeg een echo

Millas ik heb 31-12-2018 geovuleerd en had 13-12 echt een knal test.. ik mag de 11e voor echo dan 7 weken en 6 dagen dus bijna 8 weken

Met 6 wk en 2 dgn had ik mijn eerste echo. Er was niks te zien, ik moest een wk later terugkomen en toen begon het hartje net te kloppen, klopte heel langzaam. Datum klopte gewoon , en was niet minder ver zwanger dan gedacht. Ik ben inmiddels 33wk en 2dgn zwanger 

Fijn om te horen Pauline dat het ook echt de goede kant op kan. En natuurlijk gefeliciteerd en nog veel succes de komende weken : D 
Bedankt allemaal dames, ik weet nu uit jullie ervaringen en tips dat het beide kanten op kan en dat mijn hoop niet  voor niets is. Ik houd jullie op de hoogte! 

Wat herkenbaar!
Ik heb 6 december de eerste dag van mijn laatste menstruatie gehad. Op 14 januari een test gedaan toen ik volgens eigen idee zo'n week overtijd was. Ik had een heel licht streepje. op 18 januari opnieuw getest en toen was de streep wel echt roze. Ik ben op maandag 28 januari naar de VK geweest (zij stelden die datum voor) ivm een intake gesprek. Ze stelde voor om eerst een echo te maken en te zien hoe het ervoor staat. Via de buik lukte niet dus inwendige echo gehad. Ze zag een zwangerschap, goede doorbloeding van de baarmoeder, een duidelijk vruchtzakje en een dooierzakje maar volgens haar metingen was ik geen 7 weken (wat ik zelf dacht) maar eerder rond de 5 weken. Ik heb nu voor komende zaterdag (9 februari) weer een afspraak staan om te kijken hoe het er voor staat. Ze vertelde mij ook dat het echt beide kanten nog op kan maar dat het er wel allemaal goed uit ziet voor de tijd die ik volgens haar ben. mijn klachten zijn sinds afgelopen weer wat verergerd voor mijn gevoel en ik voel gewoon dat ik zwanger ben. Ook geen bloed verlies of roze/rode/bruine afscheiding. Ik ben dus heel erg aan het duimen voor een goede echo komende zaterdag met een kloppend hartje. Ik zou dan zeker 6 weken en een dag of 5 moeten zijn dus dan moet er hopelijk wat meer te zien zijn.

Hoi dames,
vandaag weer contact gehad met de verloskundige. Moet wat eerder terug komen nu aanstaande vrijdag. Heb wat meer buikpijn en ook wat helderder bloedverlies. Nog niet heel veel maar meer dan afgelopen dagen.
heeft iemand hier ervaring mee? 
Ben namelijk ontzettend bang omdat het kindje zeer gewenst is.
ook heb ik een lichtelijk schuldgevoel naar mijn partner wat ontzettend vervelend is. In augustus ook al een miskraam gehad en symptomen nu geven voor mijn gevoel ook niet veel goeds aan.
hoop dat iemand hier misschien ervaring mee heeft en waarbij het wel goed gegaan is ondaks wat bloedverlies en buikkrampjes.
liefs

Terug
Bovenaan