Miskraam of te vroeg een echo

Wat zit je in een nare onzekere tijd zeg.
Het kan idd beide kanten opgaan,bij mij was er geen kloppend hartje en ik had wat bloedverlies bij 6 weken.volgens de vk een miskraam en ik moest na 5 dagen terugkomen.voor mij was het al 'klaar'..maar wonder boven wonder toch een kloppend hartje..haar conclusie was dat het vruchtje tegen de baarmoederwand geplakt zat en daarom het hartje niet waargenomen kon worden.morgen 15 wk zwanger.
Heel veel succes en ik hoop dat je goed nieuws krijgt.

Heel veel succes 

Ik had een te vroege echo met alleen een vruchtzakje,  terwijl we dachten dat ik al veel verder was. Kreeg te horen dat 'ik het hier mee moest doen en 3 weken moest wachten. Geen garanties...' De langste 3 weken van mijn leven. Had net voor de volgende echo  ook bloedverlies en lig nu met een dochter van een week in mijn armen.  ?

Heel veel succes, ik ga voor je duimen! ?

Ik khad gister bij, volgens mijn berekeningen 8 weken. De eerste echo. Helaas geen  vruchtje van 8 weken gezien .Maar waarschijnlijk 5,6 weken. Ook lastig om een kloppend hartje te zien. Dus nu wachten op een miskraam. Erg lastig vind ik. Want nog volop klachten.
As maandag weer een echo om te kijken hoe het er dan voor staat . mogelijk is het dan iets gegroeid tov nu. Maar daar ga ik niet van uit. Ik hoop dat de.miskraam vlot op gang komt. En uit zichzelf .dan kan ik verder

Wauw, wat een mooie verhalen. Het kan dus echt nog goed gegaan. Wat bizar dat er toch nog veel mensen in hetzelfde schuitje hebben gezeten of zitten. 
@Gebruiker10103162 heel veel succes komende vrijdag. Laten we hopen dat we allebei een wonder mee gaan maken :) 
@JulieD, jeetje wat heftig :( Wie weet krijg je maandag nog wel iets positiefs te horen, maar snap je instelling :( Heel veel succes. 
Liefs 

Nou ik had van de week ook weer een spannend momentje. Helderrood bloedverlies. Geen krampen en geen stolses. Het stopte ook heel snel weer. De VK gebeld en die gaf aan dat het van alles kan zijn. Als het niet gepaard gaat met krampen buikpijn of stolsels dan  hoeft het geen miskraam te betekenen. Het is nu bijna 3 dagen geleden gebeurd en sindsdien geen bloedverlies meer in welke vorm dan ook dus dat stelt me wel gerust. Aan de andere kant heb ik zaterdagochtend pas opnieuw een echo en dan dus pas zekerheid. Gister had ik echt het gevoel dat het helemaal mis was. Er was niks lichaamelijks dat het onderbouwde maar ik geloofde er niet meer in. Heb ook weinig of geen echte kwalen dus dat helpt ook niet mee. Mijn man steunt me zo goed mogelijk en die blijft optimistisch. zaterdag weten we meer maar voelt nog heel ver weg

Gisteren eerste echo gehad. Vruchtzakje was er duidelijk maar geen kloppend hartje. De VK had er weinig hoop in.. Ben nu ongeveer 6 weken zwanger volgens de echo. 
Volgende week dinsdag terugkomen voor nog een echo.. Mijn hoop is weg.. De klap is enorm hard. Maar het kan nu alleen nog maar meevallen dinsdag. Ga van het slechtste uit. 
Liefs, Yvette

Hallo Dames, 
Het heeft helaas niet zo mogen zijn. Er is geen vooruitgang sinds vorige week, dus ik ben helaas niet meer zwanger. Aankomende donderdag (ja hoor weer lang wachten) heb ik een afspraak in het ziekenhuis om het weg te laten halen. Mijn verloskundige raadde de medicatie aan en gaf ook aan dat het ziekenhuis dit vaak ook aan raad. Maar ik lees op het internet dat er heel veel vrouwen erg veel pijn hebben gehad na het nemen van deze medicatie. Hebben jullie hier ervaring mee? 
Voor de dames die nog wel hoop hebben en zwanger zijn, geniet ervan! Het is jullie gegund.
Heel veel liefs! 

Terug
Bovenaan