Miskraam of te vroeg een echo

Wat verdrietig Millas, is het alsnog onverwachts gekomen of had je voor jezelf er al rekening mee gehouden? Voor zo ver dat kan dan hè?
Ben je gespannen voor donderdag?

Ik ben benieuwd ik heb maandag weer een echo. Maar ga er vanuit dat het al klaar is .daar heb ik mezelf nh volledig op ingesteld. Ik heb alleen nog totaal geen voortekenen of iets dergelijks. Volgende week donderdag heb ik een sollicitatie gesprek. Dus hoop dat het dan al gebeurd is, of dat het er nog steeds hetzelfde uit ziet..

@millas aller eerst heel veel sterkte met het verlies , ook al was het klein het was toch jullie kindje . Ik heb op 23 april te horen gekregen dat het niet goed was , na een week die pillen genomen ik had geen pijn maar pas na een dag of 3 begon ik pas te vloeien , ziekenhuis zei na 5 dagen dat alles goed was ... nou dus niet na 5 weken ( om de dag extreem vloeien ) met spoed gecuretteerd . Toen was echt alles weg en kreeg ik ook gewoon een normalen cyclus . Als ik  het had geweten dat een curretage zo soepel en fijn was had ik dat gelijk gedaan...gelukkig na 2 mnd weer zwanger , ben nu 28 weken en alles gaat super goed ! 
Ik hoop dat het voor jou makkelijk en soepel gaat verlopen 

Ja ik had er al zeker rekening mee gehouden dat het deze kant op zou kunnen gaan maaar toch dat kleine beetje hoop. 
Ja ben heel erg zenuwachtig voor donderdag. Niet wetende wat me gaat overkomen. En dat het dan ook zolang moet duren voordat je terecht kan. Nu dat ik dit weet wil ik er eigenlijk ook zo snel mogelijk vanaf. 
Heel veel succes maandag.

Terug
Bovenaan