miskraam?

hoi allemaal

mijn laatste menstruatie was op 19 januari. hierna gelijk zwanger geworden.( was de 16 januari gestopt met de pil) helemaal blij natuurlijk. 3 weken geleden getest en was positief. zelfs al 1 keer naar de vk geweest. ze dacht nog wel dat ik iets minder ver zou zijn omdat het gelijk na de pil raak was. dus zou ik nu een week of 5 zijn.
sinds 3 dagen nu ineens oud bruin bloedverlies. geen buikpijn of krampen. de 2e dag werd het wat erger en de vk gebeld. mocht komen voor een echo. eerst een uitwendige en daar zag ze niks op dus kreeg ik een inwendige echo. hierop zag ze alleen een zakje en (nog) geen vruchtje. ze zei dat dit kon wijzen op een windei of dat ik inderdaad minder ver zwanger zou zijn en dat het bloeden innesteling kon zijn. moet nu 2 weken wachten op weer een echo en dan zou ze zeker weten een vruchtje moeten zien want anders is het echt foute boel. vandaag heb ik wel weer meer bruin bloedverlies met iets van slijm er bij. moet nu nog 13 dagen afwachten. wat een ellende. zijn er mensen die ook ziets hebben meegemaakt?

hallo,

gelukkig heb ik nog nooit zoiets meegemaakt. Ik hoop voor je dat het vals alarm is en innestelingbloed is of zo.
Dat wachten is idd verschrikkelijk. Maar dat is met meer dingen. Ik heb zelf moeten wachten (3 weken) op de uitslag van de vruchtwaterpunctie. Bij een slechte uitslag moest ik het kindje laten weghalen (rond 18 weken nog).

Ik wens je heel veel sterkte toe, hopelijk heb je eerder zekerheid. En ik zal voor je duimen voor een goede uitslag.
Groeten jeanine

quote: biebeldebieb schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-03-2009 17:35:55'));

hoi allemaal

mijn laatste menstruatie was op 19 januari. hierna gelijk zwanger geworden.( was de 16 januari gestopt met de pil) helemaal blij natuurlijk. 3 weken geleden getest en was positief. zelfs al 1 keer naar de vk geweest. ze dacht nog wel dat ik iets minder ver zou zijn omdat het gelijk na de pil raak was. dus zou ik nu een week of 5 zijn.
sinds 3 dagen nu ineens oud bruin bloedverlies. geen buikpijn of krampen. de 2e dag werd het wat erger en de vk gebeld. mocht komen voor een echo. eerst een uitwendige en daar zag ze niks op dus kreeg ik een inwendige echo. hierop zag ze alleen een zakje en (nog) geen vruchtje. ze zei dat dit kon wijzen op een windei of dat ik inderdaad minder ver zwanger zou zijn en dat het bloeden innesteling kon zijn. moet nu 2 weken wachten op weer een echo en dan zou ze zeker weten een vruchtje moeten zien want anders is het echt foute boel. vandaag heb ik wel weer meer bruin bloedverlies met iets van slijm er bij. moet nu nog 13 dagen afwachten. wat een ellende. zijn er mensen die ook ziets hebben meegemaakt?

hoi hoi
ook ik heb dit gehad dus wees gerust
ik kreeg een echo met een week of 5 teminste dacht dat ikzover was maar nee niks te zien een week later weer terug komen en ja idd een zakje te zien maar geen vruchtje ze maakte me zelfs bang met een buiten baarmoederlijke zwangerschap grr weer een week later terug en ja hoor eindelijk was er ook een vruchtje te zien ook ik was veel minder lang zwanger ik moest de 27e mijn menstruatie krijgen en hun rekenen dan dat je rond de helft vandie 27e bevrucht zou raken maar inplaats daar van raakte ik bevrucht op de 30e van die maand dus na de 27e ook nog

dus ik hoop dat je dit weer wat hoop geeft

succes

nu ben ik inmiddels maandag 20wkeen zwange r

hoi patricia

bedankt voor je berichtje

ja het geeft idd wat hoop.ik hoop dat we straks bij de volgende week wel een vruchtje te zien krijgen met de echo.  ik verlies nog steeds oud bruin bloed. maar heb nog steeds geen pijn. nog 12 dagen te gaan.......pfff
ben blij voor je dat het bij jou goed gekomen is, je bent alweer op de helft. geniet ervan!!

groetjes

Hey bibeldebieb,

Zo te lezen zitten we in hetzelfde schuitje. Ik ben nu volgens m'n eigen berekening bijna 5 weken zwanger en heb al een aantal dagen wat bloedverlies. M'n verloskundige zegt ook dat ik me niet te druk moet maken zolang ik geen stolsels verlies en buikpijn krijg. Ik verlies alleen wat helderrood of bruin bloed (echt maar een beetje bij het afvegen)
Ik heb de 23ste een echo. Denk dat ik dan 6+ weken ben. Dus echt even afwachten. Toch fijn dat we zo'n forum hebben om het allemaal van ons af te schrijven. Hoop je nog veel te spreken de komende weken!! Jij hoort eigenlijk straks ook thuis op het november forum toch??

Liefs Jen

hoi jen

nou ik heb sinds gistermiddag echt erge krampen gekregen, met onwijs veel bloedverlies met veel stolsels. heb de vk nog een keer gebeld en ze zei dat dit idd hoogstwaarschijnlijk wel een miskraam is en dat dit wel tot een dag of 10 kon aanhouden. moet wel de 26e terug komen voor de echo. om te kijken of alles dan ook echt weg is. wat een ellende. voel me echt heel rot. tot nu toe bloed ik nog steeds al is het minder heftig als gisteren.
jij veel sterkte. hoop dat het goed blijft gaan. je hoort hier nog van me
liefs bianca

Terug
Bovenaan