miskraam?

Hoi marijne,

Wat ongelofelijk spannend!!! Het zit er dus nog en MET kloppend hartje!! Ben benieuwd hoe het nu met je gaat. Ik hoop hier ook op een klein wondertje! Ik ben nu 5w en 5d zwanger en heb al 14 dagen licht bloedverlies met af en toe wat meer bloedverlies, testen geven nog steeds zwanger aan en ik voel me ook zwanger. Ook de verloskundige heeft hier nog hoop! Ze geeft me nog steeds 50% kans dat het goed zit.
Ik heb maandag de eerste echo, ze vertelde me wel dat er een grote kans is dat er zo pril (6w) nog geen kloppend hartje te zien is.
Wanneer moet jij terug voor een echO??

Ik duim voor je. Liefs Jen

hoi allemaal
jemig das balen bibelebiep, die tijd wachten is niet fijn, probeer niet in de angst weg te zakken want je schiet er niets mee op, hou de goede hoop en verwen jezelf en je lichaam eens lekker, altijd goed voor wat ontspanning

Marijne, jou verhaal is ook een avontuur zeg, te gek dat het hartje klopt, hou de moed er in, verbazingwekkend, hoe die iniminivruchtjes al zo'n overlevingsdrang hebben, hihi

Jen goed te horen dat je de moed er in houd, en ook voor bianca wordt het een spannende tijd
ik denk aan jullie
Zorg goed voor jezelf

Ikzelf ben nu 6,5 weken, de eerste was een miskraam op 10 weken dus ik vind het nu ook erg spannend, maar we gaan ervoor en ik zag de eerste miskraam als een generale repetitie en dat geeft me wel vertrouwen
liefs van Puk

hoi allemaal

jeetje marijne wat een spanning he. ben wel heel erg blij voor je dat er gewoon nog hoop is. je hebt een kloppend hartje gezien!! het komt vast goed nu.

en puk bij jouw ook hoor. 1 keer miskraam hoeft niet te betekenen dat je de 2e keer meer kans erop hebt. ik duim voor jullie. ik verlies ng steeds wat bloed maar dat zijn de laatste restjes. moet alleen donderdag nog ff kijken of alles schoon is. en dan gaan we er gewoon weer voor.
succes allemaal
liefs bianca

Wat een toestand is dit zeg! Nog een week geduld hebben dan weten we meer. Ik probeer het nu maar over me heen te laten komen en niet de minuten af te tellen tot vrijdag. Mis was het al dus het kan alleen nog maar meevallen...
Qua terugtellen klopt er ook niks meer van, als dit kindje er komen gaat is het een een sprookjesprins(es) die dagen na het klussen nog tot stand is gekomen...

Jen: Maandag is dus ook een spannende dag! Ik hoop echt voorje dat er bij jou ook een kloppend hartje is. Gister schatte ze het bij mij op precies 6 wk en toen leek er dus al een hartje te kloppen in dat piepkleine vlekje. Wie weet ga je het zelfde zien.

Ik hoop echt op een goede afloop voor ons allemaal.

He Meiden,

Ik wil jullie allemaal heel veel sterkte wensen!
Ik had ok tijden mijn zwangerschap wat bloedverlies in de 7e week was toen ook bang dat het mis was, met 8 wkn en 5 dgn een echo gekregen met een kloppend hartje helemaal dol gelukkig toen hadden we de 12 weken echo op 24 feb. konden ze geen hartje meer vinden en bleek dat het kindje met 9 wkn en 5 dgn was gestopt met leven precies een week na de echo, ik ben toen 26 feb, gecurreteerd.
Ik ben nu aan het wachten tot ik weer ongi wordt en dan gaan we weer verder.

Veel sterkte allemaal!!

Liefs mij

Hoi anne,

Wat een heftig verhaal zeg. Moet je wachten tot je weer ongesteld bent geweest? Of heb je daar zelf voor gekozen? Ben benieuwd wat de gyneacoloog allemaal te vertellen heeft. Die gaat straks kijken of alles schoon is en dan heb ik nog wel wat vraagjes voor hem. Ik hoop dat jij ook snel weer zwanger bent en dan we de volgende keer een betere afloop hebben. Je zou nu zo'n beetje weer ongesteld moeten worden he?? Als je zin hebt moet je maar mee komen kletsen bij het trotse mama wil zwanger worden topic. Dit zit onder het kopje "zwanger worden" dan kunnen we daar nog is verder kletsen!

Liefs Jen

Hee Jen,

Wat een triest bericht...het is nu echt mis. Ik weet hoe je je voelt en er is niks zinnigs op te zeggen. Behalve dat je nu duidelijkheid hebt. Na zoveel weken van onzekerheid en bloedverlies weet je nu wel waar je aan toe bent.

Hopelijk knap je snel weer op en kan je het een plekkie geven.

Veel sterkte en een knuffel,

Marijne

Terug
Bovenaan