miskraam?

Hoi Jen,

Nee je hoeft niet te wachten tot je weer ongi. bent geweest voor je weer verder mag, maar in de folder stond dat het beter was om 1 menstruatie af te wachten dus dan doen we dat maar.
Ik zal daar wel ff een kijkje nemen en dan mee schrijven, ik schreef hier eerst ook altijd wel op het forum toen ik zwanger wou worden.
Ik heb hier al een tijd niet meer geweest zit nu veel op de miskraam hyves.
Ja hoop voor je dat alles schoon is en dat je weer verder kunt en snel weer zwanger mag zijn en dat alles goed mag blijven gaan.

Liefs

Ha meid,

wat naar voor je. Maar er is hoop want ik heb precies hetzelfde gehad, al was ik pas na 5 maand voor de eerste keer zwanger. Dit liep uit in een miskraam. Ik was toen 6 weken zwanger. Ook bruin bloed en daarna heel veel kramp en stolsel en veel rood bloed. We hebben daarna even 2 maanden  ervoor gezorgd dat ik niet zwanger zou raken  om mijn cyclus weer op gang te laten komen en daarna weer volop aan de klus gegaan. Ik mocht toen na 3 maanden alweer zwanger worden. Op 24 januari is onze dochter geboren. gezond! Dus ook na een miskraam bij een eerste zwangerschap is er geen reden om te denken dat dit de volgende keer ook zo zal zijn.

Wel heel veel sterkte bij de verwerking, want het doet toch pijn. Ik heb er veel verdriet van gehad in ieder geval. Praat er over.... dat helpt en huilen mag ook, al is het elke dag!

Liefs Bloempje

hoi allemaal

kom net terug van de echo. het was idd een miskraam, maar ja dat dacht ik inmiddels ook al. op de echo kon ze zien dat de baarmoeder alweer zo goed als gesloten was. en ze zag zelfs alweer wat eicellen in de eierstokken. dus dat is goed nieuws ze dacht zelfs dat ik dit weekend dan alweer een eisprong kon hebben. dus we gaan er meteen maar weer voor. de vk zei ook al dat er verder geen reden was om af te wachten. dus nu maar hopen op meer geluk.
succes en sterkte  allemaal.
liefs bianca

Terug
Bovenaan