Miskraam

Hoi Marrieke, Het gaat nu goed. Bij de nacotrole hebben ze nog een echo gemaakt en alles was goed. Ik mag nu gewoon weer zwanger worden dus we wachten het nu wel af. Ik reageer een beetje laat maar ik ben een paar dagen weg geweest. Hoe gaat het verder met jou???

hoi daan,
zoals je ziet ben je niet de enige die niet regelmatig leest. fijn om te lezen dat alles goed was bij de nacontrole nu volgt een spannende tijd voor jullie bij ons gaat alles goed mijn zoontje was dinsdag alweer 10 maanden met zo'n kleintje vliegt de tijd om en ze zijn echt zo weer groot, wij wilden ook wel een broertje of zusje voor onze zoon maar ik durf nog niet echt ook vanwege onze verhoogde kans op een miskraam mijn angst dat het misgaat is wel groot vooral nu mijn schoonzus ook zwanger is als het bij onsdan weer eens niet goed gaat dan moet ik blij zijn voor haar en ik weet van mij zelf dat ik dat niet kan zijn egoistisch misschien ?? nou ik ga gauw mijn zoon naar bed brengen voor zijn slaapje groeten van marrieke en tot schrijfs

Hoi, Marrieke het wordt nu echt spannend ik heb vandaag een test gedaan en ik ben zwanger. Ik vind het wel heel eng hoor, ik hoop dat alles goed blijft gaan. Hoe kan het dan dat jij een verhoogde kans op een miskraam hebt. Een nicht van mij heeft dat ook. Haar beide kinderen zijn een week of 6 te vroeg geboren. Zei heeft iets in haar baarmoeder waar ze geen hele zwangerschap mee uit kan lopen. Moeilijk is het he om voor een ander leuk te doen als ze zwanger zijn bij jou gaat het dan moeilijk. Ik vind dat niet egoistisch. Het is bij jou toch ook je gevoel. Ik zeg het nu ook nog tegen niemand pas als ik een echo heb gehad en alles is goed zeg ik het. Ik vind het wel heel eng hoor. Maar ja ik moet maar afwachten.
Ik vind het bij mijn dochter ook snel gaan vorige week belde ze van de peuterspeelzaal vanaf augustus kan ze er 2 middagen terrecht. Ik had echt zoiets van nou nee laat maar. Maar het is voor haar misschien wel heel leuk. Ik ga er gewoon heen met haar en ik kijk hoe ze het vind. Nou ik ga weer even verder met de was. Doei

hoi anoniem,
gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
wij hebben nadat wij twee keer een miskraam hadden gehad de kans gekregen voor een chromosoom onderzoek de uit slag zou ik krijgen vorig jaar februari toen was ik net zwanger van onze zoon en hebben we besloten dat als er iets ernstigs was waardoor hij geen levenskansen zou hebben dan wilden we het graag weten dan wisten we wat ons te wachten viel (al zouden we het nooit weg laten halen)als er verder niets ernstigs was vond ik hat prima als ik het zou horen als het kindje er was dus in oktober kregen we de uitslag dat we een hogere kans hebben op een miskraam en met onze zoon had ik last van het hellp-syndroom hij is ook ruim 5 weken te vroeg geborendit vermoeden ze dat het bij een volgende wel weer op zal spelen en zullen ze kijken of ik dat medicijnen zal moeten spuiten ,slikken of dat ze het eerst gaan aanzien hoe het verloopt maar het is nog niet zover we gaan eerst nog maar even genieten van ons ventje heb jij ook al eens een miskraam gehad ??? wat leuk dat je dochter al naar de peuterspeelzaal mag ze zeggen dat het wel goed is voor de ontwikkeling en ze leren spelen met andere kinderen maar ik kan me voorstellen dat hetvoor jou nog niet hoeft kan ze zichzelf thuis goed vermaken? werk je ook nog of ben je zogezegt huisvrouw (manusjevanalles)ik ga gauw nog even een boodschap doen m'n zoon ligt even op bed dan gaat het wat sneller doei marrieke

hallo anoniem,
miischien raar dat ik vroeg of jij ook een miskraam hebt gehad maar ik kon niet plaatsen wie je was en wat voor verhaal aan je vast zit sorry groetjes marrieke

Hoi, Marrieke het vorige berichtje was ook van mij maar ik was vergeten mijn naam aan te passen. Dus anoniem dat was ik. Ik heb te vroeg gejuicht. Gistermorgen kreeg ik weer hele erge bloedingen dus ik denk dat ik weer een miskraam heb de tweede nu al. Morgen ga ik met de gynecoloog bellen want ze zeiden bij twee miskramen gaan we kijken of er een reden is dat het fout gaat. En ik weet niet of het vruchtje er nog zit. Ik hoop niet dat ik weer voor een curretage moet. Ik baal er wel goed van. Nou even wat anders ik werk 2 dagen en daarbij doe ik ook het huishouden en de boodschappen. Gaan jullie nog op vakantie??? Nou ik ga maar naar beneden dat is wat gezelliger voor mijn man.

hallo daan en de rest
ik sluit me ook maar bij jullie aan.
ik ben vivianne en ik ben 30 jaar en heb 2 jaar geleden een miskraam gehad met 13 weken en 6 dagen.
ik ben ook gecurreteerd. iets wat ik heel erg vond.
ik heb geen afscheid kunnen nemen van mijn kindje.
en dat vond ik het ergste van curreteren.
een half jaar later raakte ik weer zwanger van mijn dochtertje.
ze werd met 41 weken en 1 dag gezond geboren en ze is nu 1 jaar geworden afgelopen week.
maar ik zie mijn dochtertje niet als mijn 2e kindje maar als mijn 3e.
ik heb nog een zoontje van 3,5 jaar.
voor de buitenwereld heb ik er 2.
gelukkig heb ik de echo van ons 2e kindje ingelijst op mijn nachtkastje staan, dan heb ik toch het gevoel dat hij of zij erbij hoord.-

Terug
Bovenaan