Miskraam

hoi daan,
onze comp was defect dus vandaar dat ik niet reageerde het spijt me verschrikkelijk dat het weer mis is gegaan heb je al contact gehad met de gyn en krijg je ook dat onderzoek dan weet je teminste misschien of het ergens aan ligt he daan je moet het niet wegstoppen als je verdrietig bent wel over blijven praten hoor ander raak je zelf in de knoop!ik werk altijd op maandagavond en dan nog een morgen in de week bij mijn ouders in de zaak op maandagavond maak ik een kantoor schoon verder ben ik gezellig bij mijn zoon thuis en mag ik thuis de boel schoon houden vind ik absoluut niet erg ik heb een eigen zaak gehad en heb die verkocht toen ik de eerste keer zwanger was en heb daar nog geen spijt van dit is wel wat rustiger wij gaan volgende week maandag op vakantie naar duitsland met mijn fam ( ouders,broer,2zussen)word ons ventje straal verwend natuurlijk maar dat gebeurd zowiezo al wel als je het enige kleinkind (nog)ben
ik zal vivianne ook nog even vewelkomen en dan ga ik nog even aan het poetsen om 12 uur is mijn man vrij en willen we nog naar het water of naar het bos daar zijn we nog niet uit groetjes marrieke

hoi vivianne,
welkom bij je lotgenoten ik hoop dat we wat aan elkaar mogen hebben en dat we elkaar kunnen steunen als ik vanmorgen nog even tijd heb zal ik je nog meer schrijven maar ik moet nu tech eerst even aan het werk groetjes marrieke

hoi vivianne,
gisteren ben ik er niet meer aan toe gekomen om nog wat te schrijven aan jou maar hier ben ik dan toch weer we hebben gisteren voor het eerst met henrico in het buiten water gezwommen hij vond het allemaal geweldig we hebben de hele middag daar door gebracht heerlijk joh! ik las eerder op het forum dat je voelde dat het niet goed zat achterna heb ik dat met de tweede ook gehad ik voelde me toen ook niet echt zwanger toen ik eenmaal zwanger was van henrico had ik ook zoiets van deze zwangerschap gaat het wel redden al hebt ik wel erge onzekere momenten gehad en doordat ik een bloeding kreeg met de 17e week ging ik aan me zelf tweijfelen en het gekste van alles toen ik met 35 weken opgenomen moest worden omdat ik het hellp-syndroom had heb ik er geen sec over nagedacht dat het toen ook nog wel fout kon gaan later toen ik met hem thuis was besefte ik het pas jou andere zwangerschappen zijn die voorspoedig verlopen? ik ga nu stoppen want mijn zoontje vraagt om aandacht!
groeten marrieke

hoi marrieke,
leuk dat je gereageerd hebt, wat is het fijn om er met mensen over te praten.
normaal wordt zoiets doodgezwegen.
ik heb gelukkig 2 gezonde kinderen, maar ik kan me heel erg goed inleven in de gevoelens van iemand die graag wilt en waarbij het helemaal niet wil lukken.
ik kon er helemaal niet tegen om mensen zwanger te zien, laat staan op kraamvisite te gaan. dat laatste heb ik wel gedaan bij 2 vriendinnen. ik ben de confrontatie gewoon aangegaan, zo verwerkte ik het beetje bij beetje.
ik heb wel gevraagd aan hun of ze mij alleen wouden laten komen, zodat als ik het moeilijk kreeg ik me ook kon laten gaan zonder dat er mensen meekeken.
ik vind het ook heel erg voor daan.
ik weet wat ze voelt, ik heb er nog wel eens last van. maar 1 ding is heel belangrijk, verwerk dit niet alleen, want je gaat eraan kapot.
praat er zoveel mogelijk over, heus, het helpt.
ik hoop dat je iets aan mijn advies hebt gehad.
heel veel sterkte daan.
en jij marrieke heel lief van je dat je mij hebt geschreven, dat wardeer ik echt.

groetjes vivianne

hallo allemaal ik ben nu 13 weken en 3 dagen zwanger en word morgen gecurreteerd ik zit er heel erg tegenop het kindje is waarschijnlijk al met 8 weken gestorven maar heb er tot nu toe helemaal niks van gevoeld geen bloedverlies of zo dus het is geestelijk gewoon heel zwaar bij mijn eerste nu 5 ging alles wel goed dus het ongeloof blijft .ik zie heel erg tegen morgen op ben heel erg bang weet niet wat ik moet verwachten maar we zien het morgen wel sterkte allemaal

hoi miranda,

nou meid ik heb je al een berichtje gestuurd, je had namelijk al een reactie gegeven op mijn verhaal.
nogmaals heel veel sterkte morgen en ik zal aan je denken. misschien een klein lichtpuntje, naar mijn miskraam ben ik wel bevallen van een gezonde dochter van maar liefs 4200 gram en 52 cm.
dus houd moed!!!

groetjes van vivianne

hoi miranda,

het is nu 17 juli om 14.12 uur en ik moet maar aan je denken.
ik weet niet of je al geholpen bent, maar ik hoop dat alles "goed" is gegaan, zonder dat je al te veel nabloed of pijn hebt gehad.
verder weet ik eigenlijk op dit moment ook niets te zeggen tegen je behalve dat je moed moet houden.

heel veel groetjes vivianne

Hallo allemaal. Ik ben vorige week naar het ziekenhuis geweest en ik heb nu de tweede miskraam gehad. Gelukkig hoefde ik niet voor een curretage want de baarmoeder was al leeg. De gynecoloog zei dat ik te snel zwanger ben geworden na de curretage. Ik zei dat ik het een paar keer gevraagd had en dat het geen probleem zou zijn als ik weer gelijk zwanger zou worden. Toen kreeg ik het simpele antwoord van ja het kan goed of fout gaan maar er zit nog een wond. Toen zei ik ook gelijk dat het voor mij wel belangrijk is en niet zo simpel ligt. Maar ja ik mag nu wel gelijk zwanger worden want alles zag er heel goed uit. Als ik nu weer voor de 3e keer een miskraam zou krijgen gaan ze een chromozonen onderzoek doen. Maar ik heb gelukkig mijn dochtertje nog. Ik denk als dit je gelijk de eerste keer gebeurt dat je dan nog onzekerder wordt. Nou ik ga maar eens slapen. Mariekke een prettige vakantie en tot daarna.

Terug
Bovenaan