Miskraam

hoi miranda,
helaas kon ik je niet de nodig sterkte wensen bij je curretage bij deze doe ik het als nog hoe voel je je? ik voelde me zo leeg en raar zo'n onbestemd gevoel heb veel last van nabloedingen en kramp of valt het mee?ik hoop dat je snel op mag knappen enprobeer er over te praten en stop het niet weg groetjes marrieke

hallo daan,
wat erg voor je dat je alweer een miskraam hebt gehad. het zit je wel allemaal tegen he?
blijf moed houden, je ziet dat het kan, je hebt een gezonde dochter en ik weet zeker dat je weer zwanger raakt en dat daar ook een gezonde baby uit komt.
wij hadden ook gevraagd voor een chromosoomonderzoek en inderdaad je moet eerst 3 miskramen achter elkaar hebben gehad.
ik raakte een half jaar na de miskraam weer zwanger, maar dat is bij iedereen anders natuurlijk.
nou meid, heel veel sterkte en ik weet dat het gaat lukken.

heel veel groetjes, vivianne

hoi vivianne en daan,
jammer he daan dat je weer een terleurstelling moest verwerken wel is het prettig dat je lichaam het zelf kon doen nou en dat je niet gecurreteerd moest worden ik hoop voor je dat het een volgende keer wel goed gaat denk goed na voor je er voor kiest om zo snel mogelijk zwanger te raken het is voor je gevoel het beste en je wilt ook niet anders ik spreek uit ervaring maar kan je lichaam en geest het wel aan ?? ik wil je niet ontmoedigen maar ik gun jou natuurlijk ook het beste jullie spraken over een chromosomen onderzoek het is niet altijd pas na 3 miskramen het ligt vaak aan de gyn maar ook aan de situatie of je al kinderen hebt wij kregen het na 2 miskramen en we hadden natuurlijk ook nog geen kinderen je moet trouwens niet alles van zo'n onderzoek verwachten want bij 90% komt er niets uit (gelukkig niet) daan voel je je nu hetzelfde als met je eerste miskraam of is het zo dat hoe verder je bent hoe moeilijker het allemaal gaat ga je nog met vakantie of blijf je thuis en vivanne ga jij ook nog weg of blijf je lekker thuis met de kids hoe oud zijn je kinderen? ken jij ook dat gevoel bang te zijn om weer zwanger te raken ? ik ben zo bang dat het weer fout gaat soms denk ik we moeten er gewoon weer voor gaan en zien wat er op onze weg komt anderzijds denk ik ik ben nu net weer zo'n beetje de oude marrieke behalve nog mijn menstruatie die was zo onregelmatig soms 20 ,50 66,34 dagen er tussen er was geen touw aan vast te knopen nu ben ik net 2 maanden aan de pil en moet eigenlijk nog 1 maand en zou er weer een beetje regelmaat in zitten volgens mijn arts ligt dit aan mijn 3 zwangerschappen kort achter elkaar en als we het zo lieten kon ik nog het probleem van zwanger worden er bij krijgen dus moest ik eigenlijk tegen mijn wil in aan de pil ik zou eigenlijk nu ook wel willen stoppen ik word er zo'n bitch kennen jullie dit ook ? liefs marrieke

Hallo, Mariekke en vivianne. Met deze miskraam had ik het niet zo moeilijk. Komt denk ik omdat ik geen echo heb gehad en het niet heb gezien. Vorige keer hadden we al de hartslag gezien en had ik het er wel moeilijk mee. In het ziekenhuis zeiden ze tegen mij dat normaal na 2 keer een miskraam een chromozonen onderzoek wordt gedaan maar ze denken dat mijn tweede miskraam is gekomen doordat ik te snel zwanger ben geraakt na de curretaga. Ik merk de laatste tijden wel dat ik heel weinig kan hebben ben echt een kreng en kan soms ook minder hebben van mijn dochtertje. Mijn vriendin is vorige week bevallen van een dochtertje en als ik bij haar ben heb ik het er soms wel een beetje moeilijk mee. Ik gun het haar wel maar ik heb het er dan wel moeilijk mee dat het bij mij fout gaat. Mijn buurvrouw is ook pas bevallen en er zijn er in de straat ook een paar zwanger. Ik ga eind augustus een week weg. Verder gaan we niet weg want we hebben net de wintersport besproken en we krijgen over twee maanden een nieuwe badkamer en we zijn met verbouwingen bezig. Nou ik ga maar eten want ik kom net uit mijn werk dan is het altijd wat rommelig. Groetjes Daan

hoi daan, wat vreemd joh dat ze dat tegen je zeiden bij ons zaten ook maar 5 en 6 weken tussen toen hebben ze er niets over gezegd het zou natuurlijk wel kunnen . wat jij nu over je zelf beschrijft is voor mij ook heel erkenbaar het is natuurlijk ook logisch dat het moeilijk is om een ander zo gelukkig te zien met zo'n klientje terwijl het bij je zelf ook zo welkom is en je het iedere keer weer af moet staan een advies probeer het niet te ontlopen want dan word het steeds moeilijker voor je lekker joh dat je met de wintersport gaat werk roept dat lijkt mij ook nog wel wat we zulllen het nog eens eve over hebben thuis eind augustus begin september zal henrico geopereerd moeten worden aan z'n piemeltje hij heeft een hypospadie hij moet dan ook een nachtje blijven snik snik ik vind het echt erg maar het moet toch gebeuren ik ga nu stoppen doei

hoi marrieke en daan,

hoihoi, wat leuk dat jullie weer iets van je laten horen.
het is vandaag erg warm en ik zit te puffen achter mijn pc,tje.
ik houd het kort vandaag, want ik heb last van de hitte.
ik ga in september lekker een midweekje naar centerparcs met man en kinderen. mijn man heet fred en hij is er 27.
mijn zoontje heet bart, hij is er 3,5 en het is een scheet en mijn jongste is een dochtertje, ze heet meike en ze is net 1 geworden en ze is mijn stuk.
nou, dat was het zo,n beetje voor vandaag, morgen vertel ik meer als het niet zo warm is.
o ja, voor ik het vergeet, ik ben 30 jaar en jullie?

groetjes vivianne

hoi daan en vivianne,
wat verschrikkelijk warm en benauwd is het toch maar ik wilde jullie toch nog even wat schrijven want we gaan morgen met vakantie en ik weet niet of ik daar kan internetten de laptop gaat wel mee dus als ik een kans krij gzullen jullie nog wat van mij horen!!!nou vivianne je vroeg nog hoe oud we waren mijn man heet aart en is 27 jaar henrico word 24 augustus 1 jaar en ik ben net 24 geworden wat een leuke namen hebben jullie gekozen voor jullie kinderen hebben jullie die zelf verzonnen of zijn ze naar iemand vernoemd ???? onze zoon is naar z'n opa vernoemd en naar z'n vader hendrik aart bij ons word er nog best heel veel vernoemd en wij vonden dat zelf ook mooi ik ga stoppen henrico is wakker en ligt mij te roepen mamamamamamamamama een beetje vervelend klinkt dat dus ga ik hem halen groetjes marrieke en tot volgende week zaterdag 2 augustus zijn we er weer

hoi marrieke en daan,
het is inderdaad erg benauwd vandaag, maar ja wat wil je in dit kikkerlandje?
hey marrieke wat lekker dat jij met vakantie gaat.
waar gaan jullie heen?
wij gaan pas in september weer naar centerparcs met de kids en nog een stel vrienden en hun kids.
wat betreft de namen van onze kinderen, die hebben we zelf verzonnen.
en we wisten al vrij vroeg in de zwangerschap hoe ze kwamen te heten.
fred en ik noemden onze baby,s al bij de voornaam voordat ze geboren werden.
wij waren er al helemaal aan gewend, dat was wel heel fijn, vond ik.
zeg daan, hoe gaat het nu met je?
gaat het weer een beetje beter?
ik hoop het voor je!!!
nou, ik ga weer stoppen, want de kids zijn wakker, die hebben een middagdutje gedaan in bed.

groetjes vivianne

Terug
Bovenaan