Miskraam

hey daan,

nou meid, ik weet precies wat het is om een baby te hebben die gemiddeld een uur of 10 per dag schreeuwt (huilen noemde ik het niet meer). bart was ook zo de eerste 3,5 maanden, totdat hij zijn fruithapje kreeg en toen was het over.
maar wat jij zegt, dat kiss-syndroom, kan het ook heel goed zijn.
daar krijgen ze een soort van therapie voor en dat schijnt heel erg te werken.
maar lieverd, ik ga weer, fred heeft gekookt en het eten is klaar.
met mijn en de kids gaat het goed, eindelijk.
doeiiii, tot gauw en mik, waar blijf je?????
ik mis je hier!!!!
doei meiden, groetjes, vief.

He vief,

HIer gaat alles goed. Damon is nu 2 keer bij therapie geweest en ze vinden dat hij echt therapie nodig heeft omdat hij zo overstrekt. Hij wil niet buigen. Hij speelt ook niet met zijn voeten en wil alleen maar zitten en staan. Donderdag moeten we weer naar het buro ben benieuwd hoeveel hij nu is gegroeid. Hij eet nu fruit en groente en pap het gaat wel hard hoor hij is alweer 5 maanden. Heb jij wel eens gehoord over peutergym???
Maar ik ga weer doei groetjes Daan

Hallo,
waar zijn jullie???? Ik vind het wel jammer iedere keer als ik kijk zijn jullie er niet. Damon zit nu aan de antibiotica ivm bronchitis. Hij was al 7 weken aan het hoesten en nu had hij ook steeds koorts. Op het buro waren ze niet tevreden. Hij zit met zijn gewicht onder de onderste lijn. Hij is al vanaf zijn geboorte aan het zakken en zit er nu dus onder. Ik wacht het maar af allemaal.

Maar ik hoop snel van jullie te horen
groetjes Daan

hoi daan,
jeetje wat vervelend allemaal, damon ziek en dan ga je naar het bureau en dan zit hij ook nog eens onder de lijn.
maar meid, ieder kind heeft zijn eigen tempo, hoor, laat je niet gek maken door die mensen daar.
ik heb eigenlijk ook nog niet gehoord van peutergym, doen ze dat alleen bij kinderen die achterliggen met de motoriek?
ik heb momenteel ook een antibioticakuur, ik heb een kaakholte en een voorhoofdholte ontsteking.
heb al 3 dagen genomen, het gaat nu alweer wat beter, ik werd gek van de pijn in mijn gezicht en hoofd.
maar ja....moeders mogen niet ziek zijn, he?
ik ga weer verders, ik moet nog eten koken, dadelijk komt fred weer thuis en we hebben dan eindelijk weer weekend !!!
liefs, vief.

hoi meiden,

he waar blijven jullie?????
hebben jullie het zo druk???
ik wil even zeggen dat we morgen een weekendje weggaan met de kids.
we gaan naar vrienden in hengelo en we blijven dan in het hotel waar mijn vader werkt een nachtje overnachten en dat is in hellendoorn.
dadelijk krijgt bart een vriendje te spelen, dus weer drukke bende.
bart zei me deze week dat hij zijn speen niet meer wou, want daar kreeg hij toch maar scheve tandjes van.
lief he, hij wordt in december alweer 5.
verder ben ik al druk met cadeautjes kopen voor sinterklaas, jullie ook??
nou meiden, hoop snel weer wat te vernemen van jullie, ik mis het wel hoor.
liefs, vief.

hier weer een oproepje van mij!!!!!
meiden waar blijven jullie nu?
hebben jullie geen zin meer om op het forum te schrijven????
ik mis het wel, hoor!!!!
hier gaat alles goed, de kerstboom staat al op.
de 20e is bart jarig, hij wordt alweer 5jaar!!!!
ik hoop snel weer iets van jullie te vernemen.

doeiiii, liefs vief

ps. als ik jullie niet meer zou spreken dan wil ik jullie in ieder geval een hele fijne kerst toenwensen en een spetterend 2005!!!

he dames eindelijk weer eens iets van mij hier gaat ALLES okee alleen heeeeeeeeeeeeel erg druk de laatste tijd al zo'n beetje vanaf de vakantie veel verjaardagen en vergaderingen en enz enz k'heb een beetje gelezen hoe het met jullie gegaan is da afgelopen tijd maar wat vliegt de tijd dan he als je naar je kinderen kijkt henrico is al 2,4 jaar en gaat als het een beetje meezxit in februari naar de peuterspeelzaal omdat hij een taal achterstand heeft en hij draait de woorden on sok=kos soep=poes enz kan te maken hebben met dyslecie=leesblind maar dat zal de toekomst wel uitwijzen
ellewieke is alweer 5,5 maand word alweer een flinke meid ze is al 14 pond vind erg knap van me zelf ben ook best wel een beetje trots dat mijzelf dat dat gelukt is met borstvoeding ik geef haar trouwens nog steeds volledig de borst ze krijgt er nog niets bij en is daar ook nog niet aan toe ik ga nu even lekker douchen k'heb namelijk gewerkt en ben net thuis groetjes marrieke
ps, probeer toch om wat vaker te komen

HALLO,

SORRRRRRRRRRYYYYYYYYYYYYY
ik dacht dat wij eraf waren gehaald maar ik heb dus al die tijd niet goed gekeken. Ik ben blij dat ik jullie weer heb gevonden. Hier gaat alles goed. Damon is nu alweer 7 maanden en eet groente, fruit en brood sinds een paar dagen. Hij rolt nu ook door de hele kamer heen. Hij weegt nu 7 kilo en 3 ons en is 68 cm. Hij zit nog steeds op de onderste lijn maar ik vind het wel goed voor de rest doet hij het super goed. Van het voorjaar wordt Damon zijn tongriempje verlengd. Vind ik wel eng hoor maar zijn tongriempje zit te ver naar voren waardoor het vast zit aan zijn kaak. Hij kan hierdoor zijn tong niet uitsteken. Dus hij kan straks geen ijs eten en nog belangrijker als hij later een vriendin krijgt kan hij niet tongzoenen. In mei gaat Romée alweer naar de basisschool ik vind het zo hard gaan allemaal. We zijn net terug uit Euro DIsney echt super leuk helemaal in kerstsfeer. Maar meiden ik hoop snel weer van jullie te horen en ik kom nu weer even iedere dag kijken.

doei groetjes Daan

Terug
Bovenaan