Miskraam

He Marrieke gefeliciteerd wat leuk een dochter zeg. Hoe gaat het nu met de borstvoeding|???? Damon is nu over op de fles want hij had alleen maar honger. Hij heeft nu Nutrilon Forte voor hongerige baby's en hij krijgt 165 ml om de 3 uur, best wel veel maar ja het gaat wel wat beter. Overdag huilt hij veel en s'nachts slaapt hij wel door dus dat is lekker. Marrieke je bent dus ook in het ziekenhuis bevallen. Ik ben van de week alweer voor de nacontrole geweest. Maar ik ga weer
doei groetjes Daan

van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter.
wat leuk!!!!!!!!!
nu hebben jullie beide, net als ik, van alles wat.
je hebt dus wel een vlotte bevalling gehad zeg, pffffff.....ik heb er van meike nog 14 uur over gedaan.
we hebben meike voor de verjaardag een poppenhemelbed gekocht en ik heb haar hele kamertje geverfd en nieuwe gordijntjes gehangen, ze is nu een echte meid, dus ook een meidenkamer.
het resultaat is heel mooi geworden.
nou, ik ga er weer vandoor, ik moet bart uit school halen.
doeiiiiiiii xxxxxxxxx vief.

hallo en hoe gaat het met jullie???
Met ons gaat alles goed. Ik krijg vandaag nieuwe buren ik ben benieuwd. Leuk he vief een meidenkamer Romée heeft ook een echte meidenkamer(prinsessenkamer). Het is vandaag echt slecht weer. Gaat Bart nog naar school hier hebben ze al een week vakantie. Maar ik ga weer doei groetjes Daan

he meiden
hier is alles okee mijn schoonmoeder heeft henrico even meegenomen om boodschappen te doen dus heb ik even rust elllemieke maakt het goed ze slaapt enorm veel s'avonds maakt ze er een potje van dan ligt ze het liefst bij mij of wil ze alleen maar drinken wat ze dan ook krijgt toch wel makkelijk die borstvoeding ik vind dat getut met en meid wel heel erg leuk het is toch anders dan met een jongen henrico is echt grote broer hij heeft ook een pop en een buggy daar loopt hij continu mee door het huis en stopt hem de fles toe en schud dan met zijn hoofd doet z'n trui omhoog en dan is het goed hij imiteert mij helemaal wel swchattig om te zien trouwens hoe gaat het bij jullie met de kids gaan jullie nog met vakantie aart krijgt vrijdag vakantie hij gaat volgende week nog wel een paar morgens aan het werk of s'middag als wij allemaal een tukkie doen ik slaap s'middags zo verschrikkelijk vast ik moet dan echt zo bijkomen zo duf ben ik dan t'zal wel komen dat ik nog niet helemaal de oude ben !!!!! ik ga nog even wat aan mijn werk doen bleeeehhh groeten marrieke

Hallo,
Met ons gaat alles goed. Damon moet volgende week voor zijn eerste prik BAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH echt zielig. Wij gaan eind september 12 dagen naar Turkije. Vrienden met 2 meiden van 2 en 4 jaar gaan ook mee dus dat is wel leuk. We hebben de wintersport ook al besproken daar gaan we 8 januari naar toe. Damon krijgt nu flesvoeding ik vind het helemaal niks borstvoeding ben blij dat hij helemaal op de fles over is. Maar hij huilt dus ik ga weer. Doei
Groetjes Daan

hallo meiden,
wat fijn om te horen dat het goed gaat met jullie kroost.
wij gaan in september een week naar zeeland met de kids, in oktober een midweek naar friesland en in november gaan we een weekend met de familie van fred naar sauerland. ff lekker eruit.
bart moet nu morgen de laatste week naar school en dan heeft ook hij vakantie.
ohhhh daan, zielig he, die spuitjes.
bart was er altijd heel ziek van, hield de hele dag zijn beentjes stijf en meike heeft eigenlijk niet veel last gehad, ja ze sliep wat meer, maar verder niets. ik moet helaas ook weer gaan, de kids zijn wild aan het spelen en ik krijg niet echt de tijd om rustig te typen.
doeiiiiiiiiiiiiiii vief.

Hallo,
Zo lekker he Vief lekker op vakantie even helemaal eruit. Ik krijg vandaag en woensdag nog bezoek voor Damon en dinsdag ben ik jarig word ik 28. We doen Damon sinds een week inbakeren zodra ik hem strak in de doeken leg slaapt hij al na een paar minuten. Als ik dit niet doe slaapt hij overdag helemaal niet en huilt hij alleen maar.

Maar ik ga weer
Doeiiiii Daan

Hallo meiden,

Waar zijn jullie???? IK heb al een paar keer gekeken. Gaat het wel goed met jullie??? Hier gaat alles goed. Romée heeft nog 1 week vakantie en dan begint de school weer. Damon is vandaag 12 weken. Gaat wel snel zeg. Maar ik ga weer hoop jullie snel te horen.

Doei groetjes Daan

Terug
Bovenaan