Miskraam

hoi meiden,
sorry dat ik ff niets van me heb laten horen, maar het is hier dan ook wel erg warm en zit ik momenteel wat minder achter de pc.
daan nog gefeliciteerd met je 28e verjaardag. ik ben de 19e oktober alweer jarig en dan word ik alweer 32 jaartjes jong.
wat beginnen de scholen bij jullie al vroeg, bij ons beginnen de scholen de 6e september weer en dan zijn wij net met vakantie.
we vertrekken de 3e september tot de 10e.
we krijgen trouwens gezinsuitbreiding per half september.
we hebben ons een pup gekocht, een duitse herder.
dus dan heb ik mijn handjes weer vol.
ik hoop dat het verder goed met jullie blijft gaan en dat we elkaar weer snel spreken.
dag lieve meiden.
liefs, vief.

Hallo,

He vief wat leuk zeg dat jullie een hond hebben gekocht. Wij hebben ook een hond een rottweiler van bijna 5 jaar, helemaal geweldig is hij voor de kinderen hij heeft van de week samen met Romée in het badje in de tuin gezeten hij had het denk ik erg warm. Wel heel leuk hoor een hond maar je krijgt er wel meer werk mee in huis ik doe iedere dag stofzuigen en dweilen dat vind ik het enige vervelende die haren. Maar ja een hond is ook wel gezellig. Het is vandaag gelukkig wel een stuk koeler. Waar ga je heen met vakantie Vief???

Nou doei groetjes Daan

hoi daan en marieke,

wij gaan met vakantie naar zeeland en in oktober gaan we een midweek naar friesland, dus dat is ook gezellig.
ja daan, een hond hebben is veel werk maar ook heel leuk.
en aan een pup heb je nog meer werk dan dat je al had hahahahah....pffffffff.
leuk he daan, dat de hond ook in het badje kwam zitten, dat moet ook kunnen, want het was ook wel erg heet, de afgelopen week.
ik moet trouwens weer met bart terug naar de kno, het gaat echt niet lekker.
de 24e moet ik terugkomen, dus dan ben ik benieuwd wat ze zeggen.
het is nu alweer zo erg, dat als hij moet gapen, dat hij de handen tegen de oren aanhoud.
we zien het wel, in die tussentijd word ik gestoord van de harde tv, radio en natuurlijk het harde geschreeuw van bart, wat ook zielig is voor hem.
ik ga weer snel verder, heb nog een hoop te doen vandaag.

liefs, vief.

Hallo,

De scholen zijn hier weer begonnen, jippie ik ben blij als Romée weer woensdag naar de peuterspeelzaal gaat. Ze luistert voor geen meter doet van alles wat niet mag en heeft een hele grote mond. Ze schreeuwt gewoon tegen ons ik word er af en toe gek van. Ze heeft de zomer buiten gespeeld met kinderen uit de straat die al wat ouder zijn en daar heeft ze van alles van over genomen. Wel zielig zeg van Bart dat hij weer zo'n last heeft.
Damon gaat savonds om half 10 naar bed en wordt smorgens om een uur of elf pas weer wakker. Wel makkelijk ik heb dan de tijd voor het huis en de hond. Maar ik ga weer want Romée spookt van alles uit

doei
Daan

he meiden ,
lang nietsd van me gehoort he je weet wel druk druk druk
en als ik tijd heb om op de comp te gaan zit aart er net op dat schiet dus ook niet op he maar bij deze alles gaat okee ellewieke is inmiddels alweer 11 weken wat vliegt de tijd toch he ze is inmiddels ook al gedoopt
verleden week zondag henrico maakt het prima hij is zoooo lief veer haar geweldig oei dat is de bel ?? tot gauw

Hallo,

Met ons gaat alles goed Damon is vandaag alweer 4 maanden. Morgen krijgt hij alweer de laatste enting voorlopig. Morgen krijgt Romée ook de ogentest op het buro. Damon is 22 augustus ook gedoopt. Over twee weken gaan we lekker op vakantie heerlijk 12 dagen helemaal niets doen.
Damon ligt nu lekker te slapen, ik zou zelf ook wel willen maar Romée wil echt niet naar bed dus dan houd het op.

Doei groetjes Daan

hey meiden,

pffff ik zoek me steeds lamlendig naar onze topic, er komen hier zoveel mensen bij, dat ik best lang zoeken moet voordat ik jullie weer heb gevonden.
hier is weer alles rustig.
bart is inmiddels weer geopereerd aan zijn keelamandelen. ze hebben er tegenlijkertijd de buisjes uit zijn oortjes verwijdert en de neuspoliepen nog maar eens geknipt en nu gaat het goed.
meike werd deze week zo verkouden, dat ze er echt lamlendig van was.
ik ben met haar naar een hele morgen huilen naar de huisarts gegaan en jawel hoor......spuugt ze me 2 keer de spreekkamer van de dokter onder, ik wist niet hoe te reageren.
het was puur slijm wat eruit kwam, dat had haar waarschijnlijk dwars gezeten.
nu 4 dagen verder is het losgekomen en heeft ze veel groene snot......iekssss.
ze voelt zich verder wel goed, dus dat is al iets.
ik moet ook weer gaan, ik heb 2 logeetjes hier, de kids van mijn schoonzus.
groetjes aan jullie allemaal en een knuf voor de kids.
doeiiiiiiiiiiiiii.
liefs, vief.

He meiden,

He vief gelukkig gaat het beter met Bart vervelend zeg als je kind geopereerd wordt he??? Ik hoop dat het met meike ook weer beter gaat. We zijn net een paar dagen terug van vakantie helemaal super zeg. Lekker weer niks doen en lekker uit eten heerlijk. Damon heeft een verwijzing voor manueel therapie. Hij overstrekt heel erg huilt heel veel en slaapt overdag niet. DE afgelopen dagen heeft hij de hele dag gehuild om moedeloos van te worden. Ik heb een stukje gelezen over het kiss-syndroom en vind dat er wel veel overeen komt. Ik ben benieuwd of ze hem kunnen helpen.
Verder gaat alles goed hier. Maar ik ga weer

Groetjes Daan.

Terug
Bovenaan