Miss-X... Ci-Lo...

oeps sorry ik dacht dat ik het niet erbij verteld had maar zie net van wel.hihi

Hey Esther

ça vakes hoor met mij... het worden spannende tijden! Moet nog de pil nemen tot de 12de en normaal gezien de 17 beginnen met de hormonen!

Inderdaad wel een lange bevalling hé meid?!
Lang leve de ruggeprik, hihi... Vond het ook zalig toen ik dat kreeg bij de bevalling van mijn zoontje, zalig gewoon! Je maakt alles ook veel bewuster mee vind ik!
Hoe stellen jullie het nu? En ja geniet maar van je kleintje want ze zijn heel rap groot!

Veel liefs
San XxX

hai meiden
hoe is het met iedereen
met mijn gezondheid gaat het nu beter gelukkig en ik hoop zo dat dat ook zo blijft

ik ben dinsdag al begonnen met dieeten wel een beetje vroeg
vroeger dan bij de andere kids
maar heb er naar 4 dagen 2.7 kg af yes yes yes

donderdag ben ik voor het eerst naar acupunctuur geweest
en zei kon zien dat ik helemaal geen energie had en ze heeft me behandelt
en een knopje in mijn oor geschoten dat ik geen honger gevoel heb bij het dieeten
en dat werkt gelukkig ondanks dat is het soms best moeilijk maar ik ga ervoor

marisa moet vrijdag weer naar het consultatiebureau dan krijgt ze haar 2e prikje
bah dat vind ik zo rot
volgens mij heeft ze nog steeds spruw
ze heeft al 2 kuurtjes gehad ik laat de arts erweer naar kijken
volgende week zaterdag de 13e  is ze alweer 3 maanden oud
snel gaat dat he

jazzie
VAN HARTE GEFELICITEERD MET LIAM
fijn dat je zo'n snelle bevalling hebt gehad
en nu maar genieten he

esther
leuk dat je jouw verhaal hebt vertelt
dat bij jouw duurde dus ook zo lang dat zijn tegenvallers he
ik baalde ook dat het bij marisa weer moeilijker ging
gaat verder alles goed
geniet van je kleintje

san
eindelijk komt er schot in he
fijn dat je nu weet wanneer je met de pil kunt stoppen en wanneer je met de hormonen kunt beginnen
en wat fijn dat die arts heeft gezegd dat je dit jaar nog zwanger raakt heerlijk voor je
nu duurt het niet lang meer meid
betekent het nu dat je bijvoorbeeld al volgende maand zwanger kan zijn
nou ik hoor het wel

liefs ci lo...

Hey Ci-Lo,

Gelukkig gaat het nu al wat beter met je gezondheid! Houden zo! Moet je geen magnesium of zo nemen voor je energie want met je dieet verlies je toch sowieso al wat van je fitheid, niet?
Je kleine meid wordt al 3 maand? Wat gaat dat toch snel hé? Niet te doen!
En nee, die prik is nooit leuk maar wel voor het goede doel ;-)

Ik kan inderdaad volgende maand zwanger zijn als alles meezit. Da's afwachten natuurlijk hé?! Weet natuurlijk niet of het van de eerste ivf lukt, maar het kan!
Hoop echt niet veel tegenslagen meer te horen te krijgen hoor nu. Ons geduld mag eindelijk eens beloond worden, hihi...

Veel liefs San XxX

hai san
hoe gaat het met jouw?
heb je alweer wat nieuws?
liefs ci lo...

Hey Ci-Lo,

Met mij gaat het goed hoor
Vorige woensdag begonnen met de spuiten. Mijn ventje zet ze... Het valt heel goed mee hoor! Wel veel koppijn en moe en gespannen borsten... Morgen moet ik gaan voor een echo om te zien hoe ik op de medicatie reageer en of de eitjes al klaar zijn om eruit gehaald te worden... dus morgen weer meer nieuws
Hoe gaat het ondertussen met jou meid?

Dikke zoen San XxX

hai san
hoe is het gegaan bij de echo
weet je al wat meer

met mij gaat het wel
ik ben gestopt met dieeten
het ging wel heel erg hard gelukkig bijna 6 kg in 2 weken en 2 dagen
maar omdat je bij het atkinsdieet geen koolhydraten binnen krijgt kon ik het uiteindelijk niet meer volhouden bij de andere kids deed ik dit dieet ook maar deze keer was ik eerder begonnen en met 4 kids is het natuurlijk wel zwaarder
na de vakantie ga ik het dieet van mijn vriendin volgen het south beach dieet een dieet uit amerika die gaat net zo hard als het atkins alleen hier mag je wel koolhydraten hebben dus meer energie en dan neem ik ook weer een naaldje in mijn oor tegen het honger gevoel.

nou de kids moeten nog 1 week naar school en dan begint de zomervakantie

nou ik ben benieuwd hoe het met je gaat
groet ci lo...

Hey Ci-Lo,

Ja doe maar voorzichtig aan met het diëten dat je niet te zwak wordt. Het is inderdaad wel zwaar en je zal je energie genoeg kunnen gebruiken met 4 kids. Doe maar langzaam meid!
Met mij alles goed hoor. De echo was goed!  Had 10 tot 15 eitjes van 12 tot 15 mm ongeveer. Eentje was er 18. Ze moeten normaal gezien rond de 20 mm zijn. Gisteren en vandaag nog spuiten en morgen terug een nieuwe echo! Normaal gezien krijg ik morgen een afspraak voor volgende week voor de pick-up (eitjes eruit halen)
Alleen wanneer de inplanting gebeurt, weet ik nog niet...
Spannend hé?
Ik hou je op de hoogte hoor!

Dikke zoen
San XxX

Terug
Bovenaan