Miss-X... Ci-Lo...

Hey Esther,

Dikke proficiat met je kleintje
Super dat jullie het goed stellen!
Inderdaad wel een lange bevalling! Lang leve de ruggeprik, hihi...
dat scheelt toch een heel stuk hé?!

Ci-Lo,
Met jou alles ok en met de kindjes?

Liefs San XxX

esther
VAN HARTE GEFELICITEERD MET ANAS

dat is sneller gegaan dan verwacht
ja jij verwachtte het al he
super
wel zwaar al die uren ik heb er bij marisa ook 24 uur last van gehad
maar je moet maar zo denken nu is hij er en alles is gelukkig goed verlopen en achter de rug
nu lekker gaan genieten

san
hoe is het nu met jouw
zijn er al vorderingen
ik ben benieuwd

sorry voor het late reageren

maar met mijn gezondheid ging het niet super
en die van mijn kids ook niet
celia en gina zijn ziek geweest en nu dario
marisa heeft spruw ik ben nu met de 2e kuur bezig
hopelijk komt het nu goed

verder 13 mei ben ik 31 geworden
en 15 mei kreeg marisa haar 1e prik
ze was heel erg veel aangekomen meer dan 5325 gram
haar lengte viel mee 57.?
ze doet het heel erg goed
12 juni kijgt ze haar 2e prik bah daar baal ik altijd zo van

volgende week ga ik naar acupuntuur
om me te laten prikken voor meer energie en uithoudingsvermogen
want ik begin volgende week weer met afvallen
en energie heb ik nodig omdat ik vaak moe ben

ik hoop dat het goed met jullie gaat

liefs ci lo...

Hey Ci-Lo,

Eerst en vooral een dikke proficiat met je verjaardag meid!
En hoop nu dat je gezondheid snel beter wordt en dat de accupunctuur werkt! Heb daar toch al positieve dingen van gehoord!
Mijn kindjes hebben dat ook gehad spruw... denk veel babytjes maar dat gaat wel snel over hé?! Gewoon goed verzorgen... Voor de rest doet je kleine meisje het toch wel prima hé? Goed zo! :)

Heb 21 mei mijn ms gekregen en moest toen aan de pil beginnen. Dit normaal gezien tot 12 juni. 2 en 9 juni moet ik terug naar de fertiliteitsarts. Voor een echo en daarna om alles te leren van de hormonen. Het kan niet snel genoeg gaan nu... hihi...

Liefs San XxX

hai san
jeetje wat duurt dat allemaal lang he
denk je dat het dit jaar nog gaat lukken
ik hoop het in ieder geval wel voor jouw

marisa is nu met het 2e kuurtje bezig ik hoop zo dat het naar deze kuur over is

hoelang moet je ook alweer aan de pil
zolang je aan de pil bent kun je ook niet zwanger raken
dat lijkt me ook een rot periode als je moet wachten en je weet dat er toch niets gebeurd

nou ik hoor het wel weer
liefs ci lo...

Hey Ci-Lo,

Het is inderdaad alsmaar wachten, wachten... al 1,5 jaar lang...
Dan wachten op de radiologie, dan wachten op de kijkoperatie, dan wachten voor de afspraak bij de fertiliteitsarts, dan wachten op volgende ms, nu de pil nemen tot de 12de juni normaal gezien... dan zal het waarschijnlijk beginnen zijn met de hormonen...
Moet heel veel geduld hebben hoor... maar trek me eraan recht dat we er nu toch mee bezig zijn om het probleem van de eileiders te omzeilen...
Hoop ook dat het dit jaar nog lukt maar dat denk ik wel en dat dacht de gyn ook dus probeer daar niet teveel bij stil te staan... Die zei dat ik tegen de zomer zeker zwanger moest zijn!
Kan alleen maar hopen dat de ivf zo snel mogelijk lukt. Met de rest was er geen probleem zoals baarmoeder en eisprong en zo dus ja moet het toch wel lukken hé?
Maar het is inderdaad heel zwaar dat wachten en dat afvragen van wanneer toch?!
Hoe is het ondertussen met jouw gezondheid?
Het beste met je kleine meisje hoor!

Dikke zoen en liefs San XxX

Lieve meiden..

Misschien zitten jullie helemaal niet meer op mijn bericht te wachten..
Sorry dat ik nooit meer ben langs geweest..
San.. ooo meis.. ik hoop toch echt dat er nu gauw eens goed nieuws is voor jou.

Cilo van harte gefeliciteerd nog met je meisje..  Btje laat..   (ik kon zo gauw niet vinden hoe ze heet)

Esther gefeliciteerd met je zoon.
zo te zien ben je 1 dag na mij bevallen..
Lekker gewicht voor een kleine die ruim 3 weken te vroeg is.

Ik ben dus op 20 mei bevallen van een gezonde zoon.
Liam..
Het was een geweldige bevalling van nog geen 3 uur.
Hij woog 6 pond en 51 cm.
Het is een prachtig ventje en hij doet het super.
Zijn grote broer doet het trouwens ook super.

Ik wilde het jullie toch even laten weten..

Miss X.. als je dit nog leest.. alvast gefeliciteerd met jullie zoon. Ik hoop dat je ook een mooie bevalling heb.

Ik heb echt nog wel aan jullie gedacht..

Liefs Jazzie

Hey Jazzie,

Wat leuk dat je nog eens langskomt :)
super!!!
Een hele dikke proficiat met je flinke zoon! De bevalling is ook heel goed meegevallen!
Ben blij voor jou ;-)

Dikke zoen San XxX

hee jazzie, van harte gefeliciteerd met je zoon. leuk van je te horen.ik ben 14 mei bevallen dus een beetje eerder als jouw.kon alleen niet eerder hier reageren.
hier gaat alles goed. kleine doet het goed.ik kon nog niet eerder vertellen hoe mijn bevalling is verlopen dus bij deze.
het duurde deze keer weer ergg lang.18 uur maarna 12 uur weeen heb ik fijn een ruggeprik gekregen met de belofte dat deze keer mijn bevalling niet zoals bij de eerste zou gaan.het duurde dus de helft minder lang als bij hem.
mijn vliezen waren s,middags gebroken dus moest ik naar het ziekenhuis en s,avonds kwamen de weeen op gang.mijn moeder en man waren erbij en dat wat fijn.
en de kleine bleef het goed doen tijdens de bevalling dus dat was heel fijn. mocht ook persen met ruggeprik en dat is me zeer goed bevallen.alleen heeft de ruggeprik maar aan een zijde gewerkt en bleef ik dus aan een kant van mijn lichaam wel de weeen voelen.maar bij het persen was dat een geluk bij een ongeluk. want ik voelde daardoor wel wanneer ik moest persen.en de kleine deed het meteen na de geboorte heel goed. mocht ook meteen bij mij liggen en dat vond ik super want dat heb ik de eerste keer gemist.en na een dagje couveuse mocht hij bij mij op de kamer.en na vier dagen mochten we naar huis.
en nu zijn we drie weken verder en de tijd vliegt merk ik.
zou wel willen weten hoe het misx vergaan is.
en sannekuh hoe is het met jou.en cilo?
groetjes

Terug
Bovenaan