Miss-X... Ci-Lo...

hai meiden
ik ben nog steeds niet herstelt
ik ben nu al 4 weken verkouden en heb een keelontsteking gehad en heb een schimmel op mijn tong omdat mijn weerstand weg is door de bevalling en keelontsteking
ik ruik helemaal niets meer en slik elke dag paracetemol bah
ik wou dat ik beter werd
marisa is al 6 weken en 2 dagen oud
en ik ben nog steeds aan het klungelen

marisa groeit goed ik heb haar vandaag gewogen thuis en ze weegt nu meer dan 4600 gram dus ze is al meer dan 1300 gram aangekomen vanaf de geboorte
ze slaapt nog steeds alle nachten door heerlijk en ze heeft de mooiste glimlach die je je maar kunt bedenken hahahahaha maar dat vind elke moeder van haar kind

esther

eindelijk kun je het nu rustiger aan gaan doen
ga er lekker van genieten en doe het rustig aan je zult straks al je energie nodig hebben

san

kun je het nog volhouden meid
nog even het is zo 5 mei
bij ons is dat bevrijdingsdag wie weet krijg jij dan het bevrijdende antwoord
de datum hopelijk dat ze je gaan helpen
houd  vol

liefs ci lo...

Hey Ci-Lo,

Verzorg je maar goed hoor meid dat je snel beter wordt! Ben blij dat je kleine meid het zo goed doet! Da's leuk!
Ja hier wordt het spannend hoor, dat het maar snel dinsdag is zodat we weer meer weten en laat ze dan maar zo snel mogelijk  aan de slag gaan want wachten duurt enorm lang als je naar iets verlangt... maar ja... mijn geduld zal wel eens beloond worden zeker? hihi...  deze maand is het 1,5 jaar, dat begint al te tellen hé?

Dikke zoen en liefs
San XxX

hey dames, alles goed?
hier alles paletti. ben nu 35 weken zwanger dus nog ff.
ben nog wat kleine klusjes in huis aan het doen zoals fotoalbums inplakken.
loop met dit weer ook aardig vol met vocht dus dat is minder.
maar met dit weer spelen de kids lekker buiten dus dat scheelt ook weer, die hebben nu vakantie.
ben benieuwd of jazzie al bevallen is.
groetjes esther

hai meiden
hoe gaat het met jullie
hier gaat het iets beter
na de keelontsteking bleek dus dat ik een schimmel had in de mond
en heb daar een drankje voor gekregen
na een week ben ik weer naar de ha geweest en het was weg
maar ik had nog steeds een zere keel en kreeg geen lucht door mijn neus en
had steeds het gevoel dat ik flauw viel
ik kreeg een speciale neusspray die alles weer vrij moest maken in mijn hoofd
en ze heeft een kweek afgenomen van mijn keel daar krijg ik eind deze week de uitslag van
ik ben benieuwd

met marisa gaat alles verder goed maar heeft veel bultjes in haar gezicht en hoofd
maar dat komt door de warmte of de voeding dat weet ik nog van de andere kids
maar ik hoop dat het gauw weg trekt

nou meiden
ik hoop dat ik gauw opknap
en dat ik lekker kan gaan genieten
zonder bang te zijn dat ik elke keer iemand in mijn gezin besmet

san
1.5 jaar wat lang
nu maar hopen dat ze 5 mei goed nieuws hebben voor jullie
nog 2 dagen wachten nu duurt het niet lang meer he

esther
geniet van deze laatste weken voor de bevalling
het schiet mooi op he voor jouw 35 weken
het duurt niet lang meer
doe het rustig aan

fijne zondag
liefs ci lo...

Hey Ci-Lo,
Meid toch, je ziet af hé nu met je ziekte? Hoop dat je je snel veel beter voelt en dat ze een oplossing hebben na die kweek die ze genomen hebben!
Ja morgen DE dag hé voor mij... Ben een beetje zenuwachtig hoor!
1,5 wachten is inderdaad wel lang maar hoop dat we nu op de goede weg zitten!

Hey Esther
Het is niet zolang meer hé voor jou? Geniet nog maar lekker van je buikje!

Veel liefs
San XxX

Hey ladies

Ben vandaag dus voor de eerste keer bij de fertiliteitsarts geweest.
Alletwee nog eens ons bloed moeten laten trekken.
Moet nu wachten tot mijn volgende ms om dan de pil te nemen en moet dan op 2 en 9 juni terug. Eerst voor een echo en dan om de hormonen te leren inspuiten en alle uitleg daarrond te krijgen. Ben blij dat we terug een stapje dichter staan...
Maar t'wordt afwachten hé...
Duimen jullie mee?

liefs San XxX

hey dames, hoi hoi
het begint hier te rommelen.
ben gisteren naar de vk gegaan omdat ik al drie   dagen heel veel last had van harde buiken en me soms niet al te lekker voelde erbij.
comtrolles waren goed maar toch voor de zekerheid doorgestuurd voor ctg en daar bleek dat ik toch iets van weeenactiviteit heb. maar kindje maakt het goed .
ik moet vandaag terug voor weer een ctg en ik heb nog steeds de ene harde buike na de andere,(zo is het bij de eerste ook begonnen en ook te vroeg)
ben nu 35 weken en 6 dagen dus dat is al minder vroeg als bij mijn oudste die met 34,5 weken kwam.maar het kindje ligt met het gezicht naar onder dus met achterhoofd in de nek.zover ik weet is de kans op een keizersnede dan vrij groot dus ik laat me verassen.
ik hou jullie op de hoogte maar als jullie even niks meer horen kan het zijn dat dat is omdat ik in mijn kraambed lig.
groetjes esther

heeey dames.
Ik ben bevallen afgelopen donderdag middag om 11.30 van een jonge gezonde zoon.
Hij heet Anas (spreek uit als Ennis) en woog 3290 gr en 47 cm. Hij was drie en een halve week te vroeg dus heb nog 3 dagen in het ziekenhuis gelegen.mede omdat woensdag mijn water gebroken is.
maar sinds zondag zijn we thuis.
bevalling was weer lang 18 uur maar halverwege heb ik een ruggeprik gekregen en verder is het allemaal goed verlopen. mocht persen  met ruggeprik en dat is heel goed bevallen. ruggepriuk had alleen maar aan een kant gepakt dus heb de weeen wel nog gevoeld maar alleen minder.Anas doet het ook goed. drinkt goed en borstvoeding is gelukkig goed op gang. hij slaapt zo,n dikke vier uur (soms langer ) snachts tussen de voeding dus dat is goed te doen.en de kraamverzorgster is ook heel leuk. dus al met al gaat hier alles heel goed.
jullie horen van me
groetjes Esther

Terug
Bovenaan