A
Anoniem
Guest
hai meiden
ik ben nog steeds niet herstelt
ik ben nu al 4 weken verkouden en heb een keelontsteking gehad en heb een schimmel op mijn tong omdat mijn weerstand weg is door de bevalling en keelontsteking
ik ruik helemaal niets meer en slik elke dag paracetemol bah
ik wou dat ik beter werd
marisa is al 6 weken en 2 dagen oud
en ik ben nog steeds aan het klungelen
marisa groeit goed ik heb haar vandaag gewogen thuis en ze weegt nu meer dan 4600 gram dus ze is al meer dan 1300 gram aangekomen vanaf de geboorte
ze slaapt nog steeds alle nachten door heerlijk en ze heeft de mooiste glimlach die je je maar kunt bedenken hahahahaha maar dat vind elke moeder van haar kind
esther
eindelijk kun je het nu rustiger aan gaan doen
ga er lekker van genieten en doe het rustig aan je zult straks al je energie nodig hebben
san
kun je het nog volhouden meid
nog even het is zo 5 mei
bij ons is dat bevrijdingsdag wie weet krijg jij dan het bevrijdende antwoord
de datum hopelijk dat ze je gaan helpen
houd vol
liefs ci lo...
ik ben nog steeds niet herstelt
ik ben nu al 4 weken verkouden en heb een keelontsteking gehad en heb een schimmel op mijn tong omdat mijn weerstand weg is door de bevalling en keelontsteking
ik ruik helemaal niets meer en slik elke dag paracetemol bah
ik wou dat ik beter werd
marisa is al 6 weken en 2 dagen oud
en ik ben nog steeds aan het klungelen
marisa groeit goed ik heb haar vandaag gewogen thuis en ze weegt nu meer dan 4600 gram dus ze is al meer dan 1300 gram aangekomen vanaf de geboorte
ze slaapt nog steeds alle nachten door heerlijk en ze heeft de mooiste glimlach die je je maar kunt bedenken hahahahaha maar dat vind elke moeder van haar kind
esther
eindelijk kun je het nu rustiger aan gaan doen
ga er lekker van genieten en doe het rustig aan je zult straks al je energie nodig hebben
san
kun je het nog volhouden meid
nog even het is zo 5 mei
bij ons is dat bevrijdingsdag wie weet krijg jij dan het bevrijdende antwoord
de datum hopelijk dat ze je gaan helpen
houd vol
liefs ci lo...