Misschien 4 x scheepsrecht?

Ik heb de pregnyl wel gezet... Ik heb twee methodes namelijk en gisteren zou mijn eitje ongeveer 20 mm moeten zijn... Vanmiddag om 14.40 fm meting, ik heb laatste volledige iui toen ook zo gestrest van die ovulatietesten toen belde naar het ziekenhuis die zeiden, als jij denkt dat die test positief is pregnyl zetten en twee dagen erna insemineren...

Ach ja weer zien vanmiddag wel op de echo of het eitje er nog zit... Ik was al om 5 uur wakker pfff mag nu gaan werken...

De volgende ronde doe ik geen ovulatietesten meer stapelgek word hiervan :-\

Ik laat jullie straks iets weten meiden!

Groetjes liefs

Annemarie

Hallo Dames,
Ik heb vanmiddag om 12:00 de inseminatie gehad :)Vanochtend om half tien toch maar even gebeld vanwege die pregnyl en ik moest meteen komen!Eitje zat er nog deze was nu 21 millimeter...Wat een stress allemaal vandaag vreselijk, ik ben hals over de kop weg gemoeten van mijn werk en gelukkig kon ik dat goed regelen, mijn hartje zat in mijn strot en nu heb ik eindelijk rust...16 lange dagen wachten tot 28 mei!Gelukkig moet ik enorm veel werken en de dagen die ik vrij ben zijn druk ingepland dus hopelijk is het zo 28 mei en mag ik een positieve test in mijn handen houden :)
We zullen zien, meer kan ik niet doen rustig afwachten en gewoon het leventje leiden die ik gewend ben dat is denk ik voor de komende 16 dagen een goed besluit
:)
Groetjes,
Liefs Annemarie

Wat spannend alleaal. Moest je nu eerder komen omdat je de pregnyl had gezet? Ik zou gek worden van die instructies. Bij mij was het altijd duidelijk, echo, dan kreeg ik een briefje mee met tijdstip pregnyl, tijdstip semen inleveren en tijdstip IUI. Geen gedoe met zelf inschatten.

Maarrrrr.... 21 mm is prima, dus het gaat vast goedkomen! Ik ga duimen.
Wenser

Dank je wel supertje :)@Wenser
Ja klopt ik moest nu vroeger komen omdat ik die pregnyl gezet had...Ik heb in het begin een heel stapeltje papieren mee gekregen met twee methodes die ze kunnen hanteren bij de IUI...maar ik merk dat deze aardig verouderd zijn want die vage afspraken die ze nu maken kloppen niet!
Inderdaad word ik stapel mesjokke om zelf die beslissing te moeten nemen wat betreft die ovulatietesten ( de uitslag wel of niet positief) en dat er dan niet even die vrijdag wordt verteld van gow mw. Jansen mocht de test zondag positief zijn dan methode 1 of 1, lijkt me toch niet zo moeilijk...erg slechte communicatie dus bij ons in het ziekenhuis en dan snappen ze niet waarom ik zo geïrriteerd erdoor raak hahahahahaha!
Wat was dat fantastisch goed geregeld bij jou in het zieken huis :) ik zal ze eens een tip geven in dit ziekenhuis hoe het ook kan en hoeveel stress dat voor de patiënt scheeld!
Ik ben ook begonnen met die bolletjes utrogestan, jeetje wat een gedoe :pIk zie mezelf straks al tijdens de middagroute op het toilet op kantoor die dingen inbrengen XD
Ach ja alles voor het goede doel!
Hopelijk duren deze 16 dagen niet lang :)

xxxxx

Zoals jullie misschien ergens anders al gelezen hadden heb ik vandaag negatief getest...En helaas duurde die 16 dagen ziekelijk lang zelfs...Wat ik wel heb geleerd is dat je echt gewoon niet eerder moet testen dan ze in het ziekenhuis zeggen het heeft geen enkele nut!Die bolletjes hebben mij echt zwanger laten voelen en dat heb ik mezelf ook voorgehouden dus ik ben daarom ook nu niet zwaar teleurgesteld ofzo...Voor de volgende ronde weet ik dus gewoon 16 dagen wachten mijn ding lekker doen en we zien het wel...
Wel ben ik bang dat ik nog 2 rondes IUI krijg en dan over moet gaan op IVF...mocht dat voor mij de uitkomst zijn prima hoor maar ik ben daar met mijn geestelijke gestel nog niet mee bezig en niet aan toe..
Dames deze discussie is ten einde ;-)Op naar IUI ronde nummertje 5!!
xxx Bedankt voor jullie steun en toeverlaat!

Terug
Bovenaan