Misschien 4 x scheepsrecht?

Eigenlijk kijk ik er naar uit ipv er tegen op. Al dat gedoe zonder effect en eigenlijk niet weten waarom. Ik heb pcos, maar waarom reageerde ik eerst wel prima op clomid en waarom gedraagt dat baarmoederslijmvlies zich zo raar? Heb liever dat er nu even goed naar gekeken wordt en niet maar aan blijven rommelen.

Balen van dat bloedverlies zeg. Ik had het bij de jongens ook tot ongeveer 3 maanden. En mijn enigste klacht was ook vermoeidheid. Werd er ook erg onzeker van. Ik kreeg om de 2 weken een echo door 3 eerdere miskramen. Maar zelfs dat vond ik lang duren. Ik deed stiekem af en toe nog een zwangerschapstest. (Erg he) Hoop dat het snel overgaat en dat je kunt gaan genieten van je superwonder.

Thanx supertje ;-)Weer wat gerustgesteld.... Heb ook al een aantal keren een test gedaan, maar nu de laatste twee weken niet meer, want ik geloof heus wel dat er HCG zit en mijn lichaam gelooft dat ook. Maar dan nog kan je lijf jezelf voor de gek houden natuurlijk, en het alsnog mis zijn. Het feit dat er vorige keer een plekje in mijn baarmoeder te zien was, geeft wel wat hoop, misschien is het toch dat zelfde plekje dat steeds een beetje bloed.
Ben vandaag trouwens mega door mijn rug gegaan, dus op dit moment voel ik me helemaal bagger.. Hopelijk zakt het snel, toch maar 1 paracetamol genomen, anders kan ik niet eens normaal liggen.

Hoop dat ik nu wel kan typen haha de site sloeg op hol vd week...
Wat betreft die ovulatietest die van de kruidvat werken wel maar ik vind het heel lastig te bepalen of die nou wel of niet positief is... Daar krijg ik stress van van die dingen... Dus hopelijk zit maandag dat ei er nog van ongeveer 21 mm dan kan ik de pregnyl zetten...

En de volgende keer dan doe ik die testen echt niet meer tis goed met ze!

Maar Ik snap je stress van dat bloeden hoor zou ik ook hebben pfff ik zal voor je duimen!!

@supertje
Ik snap ook niks van die stomme pcos... Waarom wordt mijn zusje wel zwanger en ik ben moeilijk te stimuleren... Dan nog dat stomme overgewicht erbij en verkeerde uitstrijkjes feestje compleet Pff
Ik hoop dat dit voor jou wat duidelijkheid bied...

Morgen eerst ff die echo afwachten...
Alles komt goed...

Liefs

Hoi Wenser,

Oh, ik weet nog precies hoe dat voelde! Ik was gewoon blij als ik 's morgens opstond en meteen weer misselijk was, want dat stelde me enigzins gerust. Ik was zo bang dat ik de echo tussen 6 en 11 weken maar overgeslagen heb, anders was ik helemaal gek geworden. Bloedverlies is vreselijk, per definitie! Ik betrap mezelf er nog steeds op dat ik het wc-papiertje controleer bij het afvegen en dat terwijl de tweeling bijna anderhalf is en ik een Mirena heb, dus onzin!

Annemarie, de kaars lijkt zijn werk te hebben gedaan. Zal voor Supertje de volgende ronde ook eentje branden, wie weet en voor Annemarie nog eentje tijdens de poging. Mijn buurvrouwtje deed het ook voor mij en zie eens aan!

Succes meiden!

Esther

@esther

Bedankt voor je kaarsje
:)
Ik zit nu even met een dilemma... Heb net weer een ovulatietest gedaan, deze moet ik 2 x per dag doen... Nu lijkt de test erg op positief... En ik twijfel of ik nu de pregnyl moet zetten... Morgen heb ik een echo maar mijn gevoel zegt hop zetten en dan dinsdag insemineren... Ik lig zelf ook niet stil met mijn man dus op hoop van zegen!!!

Ik hoop dat iemand me nog beantwoord zometeen...

Liefs

Annemarie

Tja ik zou voor de zekerheid nog even lekker kroelen vanavond. Ik heb zo'n hekel aan ovutesten. Nog meer twijfel. Hoe laat heb je de fm morgen?

Maar heb je geen instructie gehad wat te doen als ie postief werd? De pregnyl heeft volgens mij geen zin als je eisprong al zelf komt of is geweest. Ik zou idd vanavond klussen, morgen FM en als ze morgen zien dat ie gesprongen is insemineren ze dinsdag denk ik zonder dat je pregnyl hebt gezet. Als je wel pregnyl zet en het is te vroeg, heb je kans dat je een eisprong opwekt met een te kleine follikel. Of dat je inseminatietijd veel te laat is.
Esther: goh dat dat zo'n impact heeft dat je er nu nog mee bezig bent. Ja zeker als het allemaal niet zo makkelijk gaat, is het idee dat het mis kan gaan, bijna ondragelijk.

Terug
Bovenaan