Misschien 4 x scheepsrecht?

Ha dames, balen dat die eitjes niet groeien. Succes. Supertje, bij mijn eerste denk ik wel dat de HSG heeft geholpen, ik was in de derde cyclus erna zwanger. En mijn cyclus was altijd veel te kort en toen ineens een beetje langer, net lang genoeg blijkbaar....

Ow is dat die het, doorspoelen van de eileiders...
Ik heb dat ook gehad maar werd niet zwanger helaas... Ik voel me momenteel echt raar... Weer ontzettend last van mij boobs, maar bij een eisprong zijn het alleen de tepels en als ik zwanger ben mijn hele borsten... En wat denk je?
Mijn hele voorgevel doet pijn... Wacht vrijdag de echo af en anders doe ik voor de zekerheid een test...

Ik ga weer even mensen wassen nu
B-)

Xxxx

Hier is het eitje van 12 niet meer te vinden. Er was aan beide kanten niks te zien. Helaas pindakaas. Volgende week donderdag nog een fm en de week erop weer naar de gyn. Tijd voor de grote schoonmaak.

Hallo dames,
Sorry voor de late reactie druk druk met werken pfff :)
@supertje
Shit dat is balen jow! Ik heb dan meer geluk deze ronde...ik had vandaag dat ene eitje nog steeds en deze was 15 mm! Vanaf morgen start ik met LH testen en dan kom ik maandag om 14:40 terug voor een echo...dinsdag is het dan IUI tijd dus ik heb lichtelijk een feestje nu eindelijk weer eens een volledige IUI :-O
Na die vorige afgebroken poging zag ik het ff niet meer zitten hoor dat hebben jullie wel gemerkt...ik ga gewoon blank deze poging in en lukt het wel prima lukt het niet dan gaan we weer opnieuw beginnen dit keer met meer eenheden!
Heb weer wat vertrouwen nu, mijn zusje zei nog wel vandaag kijk positief an maar hou er rekening mee dat de meeste stellen pas na de 3e of 4e IUI zwanger raken...ach ja ik zie het wel...
@Wenser
Hoe is het met jou zwangere :pGaat alles goed?? Ik hoop het voor je maar dat zal ongetwijfeld :)
Morgen weer een lang dagje werken jeeee...
Groetjes, liefs xxx

Supertje wat onwijs balen. Hopelijk gaan de vervolgstappen je helpen. Zie je er tegenop?
Annemarie: spannend, werken de ovutesten duidelijk bij jou? Bij mij was dat altijd matigjes. Ik duim iig.
Hier nog steeds bij tijd en wijlen wat bloedverlies, om gek van te worden en zo onzeker. Maandag een inw. echo, hopelijk met goed nieuws. Dan ben ik 8+6. Verder wel heel moe, dus dat is een goed teken, denk ik.
Sterkte meiden!Wenseer

Terug
Bovenaan