misschien leuk voorstel rondje?

misschien wel leuk om een voorstel rondje te maken over wie we zijn en wat we doen??

ik zal beginnen dan....

ben Danielle getrouwd en een mooie zoon van 5 Xander. nu dus 8,5 weken zwanger van nummero 2
we wonen in brabant en ik werk zeer partime in de kraam alleen avonden en weekenden en nachten en is goed te combineren met mijn zoontje en zijn school en dus hopelijk straks ook met een 2de want wil zo blijven werken.

we hebben nog 2 weekjes schoolvakantie en ik vind het wel goed gepland zelf zo 6 weken de pittigste eerste precies in de vakantie haha(alsof je het kan plannen he)

groetjes danielle

Hoi, Ik ben Marianne. Getrouwd en we hebben een zoon martijn van bijna 8. 14 sept is hij jarig. Ben nu vandaag 12 weken zwanger van nr 2. Eindelijk, want hebben er 5.5 jaar over gedaan om deze tweede nog te mogen krijgen. Uiteindelijk via icsi gelukt. Ik werk niet. Na de geboorte van Martijn ben ik in een dip gekomen en zat toch al niet lekker op mijn werk, en heb toen mijn vaste baan eraan gegeven. Tussendoor wel gastouder geweest. Doe 1x per week vrijwilligerswerk maar hoe dat straks gaat moet ik nog maar zien. Ben wel aan het rondkijken naar werk maar wie neemt in de crisis een zwangere vrouw aan???
Hier ook nog twee weken vakantie. Wij wonen in de buurt van Arnhem dus zelfde regio.
Groetjes, Marianne

Noi, ik ben Nicole, 25, getrouwd met de liefste en heb een ontzettend knappe dochter van 3,5 jaar.
Vandaag alweer 11 weken en 2 dagen zwanger van nr 2.
Hier hebben we ruim 2,5 jaar op moeten wachten en wij zijn uiteindelijk zwanger geraakt door IVF.
Wij wonen heel kort bij Nijmegen.
Afgelopen maart is helaas mijn contract niet verlengd. Ik heb 9 jaar als kapster gewerkt. Nu ben ik dus fulltime moeder en dat bevalt me ook wel prima moet ik eerlijk zeggen. Voorlopig blijf ik dus lekker thuis en ga na de geboorte van nr 2 weer op zoek naar een geschikte baan. Volgende week maandag gaat dochterlief weer naar de peuterspeelzaal en zit voor haar de vakantie er al weer op. Mijn man heeft de 1e 3 weken van september vakantie en dan gaan we beginnen met de babykamer!

Hallo, ik ben Astrid, 24 jaar en mama van 2 kids, een jongetje van 5.5 en een pittige meid van 2.5 jaar! Ben gescheiden van de vader en ben nu, na een mk in maart, 9weken en 1 dag zwanger van mijn 'nieuwe' vriend! In ronde 3 was het raak.

We wonen sinds december 2008 in Belgie, net onder Brussel, want mijn vriend is een (franse)belg ;)
Ik werk hier nog niet, we hebben nl nog een verhuizing voor de boeg (hopelijk voor maart!), en moeilijk te combineren met drie kids straks. Ik blijf iig nog thuis tot deze spruit naar school gaat (hier al met 2.5 jaar) en dan wil ik toch graag werken en misschien nog een opleiding doen, dat weet ik nog niet!

Hoi,

Ik ben Stefanie 25 jaar en woon in Almere.
Ik woon samen met mijn vriend al 6 jaar, en we hebben samen een dochter Nynke van bijna 1,5 jaar.
Ik ben woensdag 12 weken zwanger en ben precies uitgerekend op Nynke dr verjaardag 10 maart hoe plannen we het haha!!
Ik werk al 6 jaar bij een leasemaatschappij en sinds dat Nynke er is 3 dagen in de week.
Mijn moeder en mijn schoonouders passen die dagen op Nynke en ze willen als de baby er is ook dan gewoon op de kinderen passen dus dat is erg fijn.
Vrijdag gaan we 2 weken met vakantie eerst een weekend Plopsaland en maandag door naar Frankrijk Normandie we hebben er erg veel zin in.

14 oktober hebben we de 20 weken echo hopelijk zien ze dan wat het is want we kunnen niet wachten!!

Liefs Stefanie

Hoi hoi,

Ik ben Marijne, 30 jaar en getrouwd met mijn schatje. We hebben een zoon van bijna 2 jaar en die wordt dus in maart een grote broer. Ben nu ruim 9 wk zwanger en heel blij dat alles goed gaat.
Ik woon in de buurt van Utrecht en werk 3 dgn in de week. Mijn kleine vent gaat 2 dgn naar het kdv.

Mijn vakantie zit er sinds vandaag ook op. Morgen weer aan de slag. Ben ook blij dat de spannende weken in mijn vakantie vielen. Ik ga op mijn werk nog even proberen het stil te houden, lekker rustig :) ik heb nl. veeel collega's.

Vind het gezellig om hier lekker mee te kletsen met andere dikbuikjes to be :) Leuke manier om bezig te zijn met de zwangerschap.

Groetjes, Marijne

hai hai!
Ik ben Samiera, 24 jaar en 8 jaar samen met mijn vriend. We hebben een dochter Luna van net 2! Ik ben morgen 11 weken zwanger en 16 maart uitgerekend!!
Ik heb verder geen werk ik ben lekker huismama en bevalt me prima!!

Groetjes Samiera

Hoi,

Ik ben marielle, getrouwd en heb een zoontje( yordi) van 1,5 jaar. Die wordt in jan 2 en de volgende kleine komt dan in maart.
Wij wonen in emmen( drenthe) en ben nu 10 weekjes zwanger. Ik werk als alphahulp. Eerst 9 uur per week, maar nu nog 6 uur per week en dat bevalt me eigenlijk wel prima. Kan het prima combineren met yordi. Me ouders passen een morgen op en me schoonouders passen ook een morgen op.

Liefs marielle

Terug
Bovenaan