misschien leuk voorstel rondje?

Hej!
Ik ben Pippi, bijna 38 jaar en ik meld me hier twijfelachtig aan..... Ik zie dat ik bijna de oudste ben. Woon in Zweden, heb 2 zoons van 9 en 11 en een dochter van 15 mnd. Verder al bijna 21 jaar samen met mijn man waarvan 13 jaar getrouwd.
Ben nu 9 weken zwanger van onze vierde, niet gepland, dus vandaar twijfelachtig. Ben nog niet helemaal blij, omdat het erg onverwacht door het preventiemiddel heen gebeurd is. De sterilisatiefolder lag in de kast.... Kom af en toe hier kijken, maar weet nog niet of ik zo actief wordt als de laatste keer met de kleine van mei 2008.
Liefs Pippi

Hoi,
Ik ben Nienke, 35 jaar. Nu 9,5 week zwanger van onze 3e spruit. Ben 4 jaar getrouwd. Heb een dochter (wordt 3 in oktober) en een zoon (wordt volgende maand 1). Dus alle 3 dicht op elkaar, zal druk worden.
Wonen in Wijchen, waar ik 3 dgn per week werk.

Hoi,
Ik ben Nienke, 35 jaar, 4 jaar getrouwd, moeder van een dochter Famke (wordt 3 in oktober) en een zoon bastiaan (wordt volgende maand 1). En nu zwanger van onze 3 spruit.
Wij wonen in Wijchen, waar ik 3dgn per week werk.

Hoi meiden,

Ik ben Esther, 27 jaar! Ben bijna 7 jaar getrouwd en we hebben een dochtertje Esmee van 3,5! We wonen in de buurt van Leiden, vlakbij het strand.Na een poosje op het ziekenhuis te lopen lukte het eindelijk in verwachting te raken van ons tweede wonder! Na de geboorte van mn dochtertje was ik fulltime mama, maar na een jaar begon dat toch wel een beetje te vervelen. Werk sindsdien in een winkel voor verf, gordijnen, behang en vloerbedekking en dat doe ik anderhalve dag in de week! Ze gaat dan 1 dag in de week naar mijn ouders en de andere middag in mijn man thuis. Als het allemaal goed gaat blijf ik dit ook doen na mijn verlof. Vanmiddag heb ik mijn 12 weken echo, erg spannend weer. Ik laat vanmiddag nog even wat weten.

Groetjes

hallo,
ik ben Geanne, 23 jaar getrouwd en woon in Overijssel. ik ben zwanger van de eerste.
werk in de gehandicapten zorg. momenteel fulltime wil straks parttime 2 dagen gaan werken.
groetjes

Hallo,
Ik ben 27 Jaar en zwanger van de eerste, 21 maart uitgerekend, nu ben ik dus 10w+4d

Ik ga er van uit dat ik alleenstaande moeder word, t was ongepland, door de pil heen. Ik heb geen liefdesrelatie met de vader, wel een intieme, hij weet nog niet of hij vader wil worden en ik geef hem gewoon de tijd.
Inmiddels ben ik er wel blij mee, en ga ik hier ook wel wat actiever worden denk ik, ik weet t al vanaf dat ik 5 weken was, al dachten we toen dat ik er nog maar 3 zwanger was, dat was ook weer ff een klein schokje.

Ik ben deels werkloos, ik werk alleen in t weekend in de horeca (s'nachts) en woon nog op kamers, ik heb dus de komende maanden genoeg te regelen.

Dit ben ik dus,
Liefs

Hoi allemaal!

Ik ben Maartje, ik ben zwanger van de 3e. We hebben een dochter van 6 jaar en een zoon van 4 jaar.
Ik ben 30 jaar en woon in Zuid-Holland. Verder werk ik op het moment niet. Al ben ik wel op zoek naar werk!

Volgens de eerste echo ben ik 17 maart uitgerekend. We dachten zelf 5 maart of 26 maart, maar dit zit er dus tussenin!
Woensdag a.s. heb ik de 12 weken echo, dus ik ben benieuwd of de datum dan hetzelfde blijft!

Groetjes!

Terug
Bovenaan