misschien leuk voorstel rondje?

Hoi,

Ik ben Pauline, 31 jaar, getrouwd. We wonen bijna aan de kust in de regio Leiden. Nu 13 weken zwanger van de 1e.
Werkzaam op een internationaal bedrijf als documentalist (fulltime).
Als ik niet op mn werk ben ben ik eigenlijk bijna al mijn vrije tijd op de manege te vinden, bezig met mn grootste passie, Paarden (vnl mijn eigen) dit samen met mijn man en onze 2 hondjes.

Groetjes Pauline

Hallo,

Ik ben Marye, 22 jaar. En woon samen met de leukste man ter wereld.
Ben momenteel in verwachting van onze eerste twee kinderen samen, maar mijn vriend heeft 3 kinderen uit een eerder huwelijk.
Na een Icsi behandeling zwanger geworden en ben 16 maart uitgerekend.
In het dagelijks leven ben ik fulltime docent Wiskunde en Natuurkunde op de middelbare school. Ik blijf dit straks wel doen, maar ik denk zo'n 2,5 dag. En mijn vriend zal ook 4 dagen gaan werken.

Groetjes,

Marye

Hallo Dames,
Ik ben Jetske, 22 jaar jong. gelukkig getrouwd sinds 2 jaar en we hebben een dochtertje Hanna van 13 maanden vandaar de naam PrinsesHanna.
Ik ben op dit moment full time huismam erg leuk maar als mijn kindertjes straks iets ouder worden wil ik zeker weer gaan werken in de zorg.
op 10 maart ben ik uitgerekend van ons 2de prinsje of prinsesje.
Op 3 sept. heb ik mijn eerste echo.

Groetjes
Jetske

Ik ben Daisy, 30 jaar, getrouwd en heb een dochter van 7. Ben zwanger via icsi, en ben nu 8weken en 3 dagen. Eerste echo al gehad met 7 weken en alles deed het goed. Ik ben huismoeder. Wij wonen kort bij nijmegen. en dat bevalt me prima. Op 2 september krijg ik mijn 2e echo.

groetjes daisy 8w+3d

Haihai,

Ik ben Kim, 27 jaar, bijna een half jaar getrouwd met mijn lieve manneke, waar ik al dik 11 jaar een relatie mee heb.
Ik ben nu ongeveer 8/9 weken zwanger van ons 1e kindje. We wonen in het verre oosten in dorpje in de buurt van Enschede en ik werk in Hengelo. Ik ben fulltime kleuterjuf op de leukste school van Nederland, hihi!
We hebben een hond en een erg leuke vriendengroep van zo'n 25 man sinds ons 14e jaar waar we de meeste vrije tijd mee doorbrengen!
Een erg gezellig leventje dus!
Eind maart/begin april ben ik uitgerekend. Ik ga dan 2,5 dag werken. Mijn manneke werkt in ploegen dus hij sowieso al vaker thuis en hoeft niet minder te gaan werken. Mijn zusje wil 1 dag in de week oppassen en daar hebben we de meeste weken genoeg aan. Als we nog 1 of 2 dagen nodig hebben wil mijn vriendin met 2 kids graag oppassen. We hebben dus de luxe dat we niet op zoek hoeven naar een kdv!
9 September hebben we onze 2e echo en dan zullen we definitef weten hoelang ik precies zwanger ben! Kan haast niet wachten!!

Liefssss

Hallo allemaal,
Ik ben Pamela, 32 jaar en heb een dochter van net 6 ,delisha.
Ben nu zwanger van de 2e zo'n 10 wk. Werk 32 uur als verkoopster bij een schoenenzaak.
Ben als t goed is 23 maart uitgrekend.

Groetjes

Hallo allemaal, Ik ben Pamela en ben 32 jaar. Heb een dochter van 6 en ben nu 10wk zwanger van de 2e. Woon in Enschede en werk 32 uur als verkoopster.
Heb mn eerste echo vorige wk gehad en dan besef je t pas echt dat er toch iets in je buik zit.

Groetjes

Terug
Bovenaan