misschien leuk voorstel rondje?

Ik ben Margreet, 29 jaar en samenwonend.
Ben nu 10 + 1 dagen zwanger van ons eerste kindje. Uitgerekend op 20/03/10
Ik ben fulltime aan het werk als manager op een reisburo. en daarnaast hebben mijn vriend en ik samen een boerenbedrijf, waar ik ook in mee help. Gaat nu allemaal nog redelijk goed, maar bouw het wel langzaam af.

Ha ladies,

Ik ben Taraneh, 33 jr oud en moeder van 2 meiden van resp 8 en 10 jr. Ik ben nu weer bijna een jaar getrouwd en wij verwachten onze kleine 5 maart.
Ik geef Nederlands, maatschappijleer 2 en levensbeschouwing op een vmbo. Nu nog voor 4 dagen, maar als de kleine er is, ga ik terug naar 2,5 dag.
Komende maandag ga ik weer aan het werk. Ik hoop mijn zwangerschap nog voor me te houden tot 9 sept. Dan ga ik naar de vk en vraag ik om een zwangerschapsverklaring. Heb ik gelijk mijn zaakjes maar geregeld ;-).

groetjes,

x Taraneh

Hoi,

Mijn naam is Karin, 28 jaar en samenwonend.
We hebben 1 zoon Jaimey die 3 jaar is.
Ik werk 15 uur a 2 dagen in de detailhandel.
Ook wij willen gaan verhuizen.... maar moeten eerst onze huis kwijt!
Ach we zullen het wel zien hoe het loopt.
Ben nu iets meer als 10 wk zwanger en rond 20/03/2010 uitgerekend.

hallo mijn naam is bianca ik ben 39 jaar en 12wk en 6 dagen zwanger van de tweede.
M,n zoon is al 17.
Verder woon ik nu een anderhalf jaar samen met m,n hele lieve vriend en hond,
Ik werk niet ben een beetje een huis moeder-vrouw en woon in oude pekela in groningen,

morgen 13 weken!!!!!

groetjes

Hoi allemaal!

Ik ben Linda, 29 jaar, alweer bijna 3 jaar getrouwd (ruim 5 jaar samen) met mijn Engelsman. Ik heb 4 jaar in Engeland gewoond, en nu alweer 1,5 jaar in Nederland. Wij wonen in Oss in ons eigen huisje (vorig jaar gekocht). Ik werk full time in de gehandicaptenzorg. Mijn man is internationaal vrachtwagenchauffeur.
Ik ben zwanger van ons eerste kindje, uitgerekend op 6 maart, dus nu ruim 12 weken zwanger. Begin nu eindelijk te genieten, na heel veel misselijkheid en overgeven, gaat het namelijk nu wat beter. Ik ben doordat schoonouders in Engeland wonen, en mijn ouders in Duitsland, waarschijnlijk dadelijk grotendeels aangewezen op kinderopvang. Ik ga waarschijnlijk voor de gastouderopvang, omdat dit in sommige gevallen wat flexibeler is, en wat beter aan zal sluiten bij mijn onregelmatige diensten.

Groeten, Linda

Hej,

Ik ben Liesbeth, 23 jaar en getrouwd met mijn sgatje..:D we wonen in Sinderen (achterhoek).
Ben zwanger van de eerste, ben op dit moment 12 weken en 5 dagen en uitgeteld op 4 maart 2010.

Ik werk in de gehandicaptenzorg met gedragsproblemen, ivm met mijn zwangerschap ga ik binnenkort op een andere groep werken waar geen agressie is...

Heb de eerste echo 2 weken geleden gehad, erg bijzonder...

Groetjes Liesbeth

Hey , ik ben 27 jaar oud, moeder van een dochter van drie en een half en alweer 6 jaar getrouwd. We wonen op een geweldig plekje midden in de achterhoek waar mijn man een veehouderij runt. Ik werk af en toe al bruidsfotografe en doe een masterstudie aan de Universiteit Twente.
ben nu 11 week zwanger.

Hallo allemaal,
Ik ben dus Marij, 30 jaar, 2 1/2 jaar getrouwd met mijn lieveling, en nu ruim 11 weken zwanger van ons eerste kindje!
Wij wonen in Amsterdam, wellicht dat we over een tijdje voor meer woonruimte naar buiten moeten :)
Ik werk fulltime bij de Gemeente en zal dat ook blijven doen, kindje staat al op de nodige wachtlijsten want die zijn hier erg lang :(

Vandaag dus de eerste echo gehad, wat een wonder!

greetz, Marij

Terug
Bovenaan