missed abortion

hoi anoniempje,
ik kan jouw gevoelens heel goed begrijpen naar haar toe, maar je zegt zelf dat ze ook al 2 miskramen heeft gehad, dan zou ik toch heel blij zijn met de komst van haar kindje, per slot van rekening word jij tante en dat komt ook niet vaak voor, dus eigenlijk heb je ook een klein beetje feest.
wat betreft die jaloeziegevoelens.
praat er met haar over, zij zal je begrijpen als geen ander, per slot van rekening weet zij wat het is om een kindje te verliezen.
heel veel sterkte en.....succes!!!!!

heel veel groetjes van vivianne

hoi vivianne,

Ik ben vandaag wezen winkelen met mijn zusje en mijn moeder, en dat was niet zo'n succes.
We gingen bij h&m naar binnen en ze liepen gelijk door naar de baby kleertjes, mijn moeder heeft een pakje gekocht voor mijn zusje en mijn zusje heeft ook een pakje gekocht. En daar stonden ze met zijn tweetjes oohh wat leuk en wat schattig enz.., en dat deed zo'n zeer, ik liep de hele tijd met een brok in mijn keel ik zei ook niets meer.
Eenmaal thuis gekomen kwamen de tranen.
Is dit nou gek??????
Ik ga voorlopig niet meer met z'n drieen naar het winkelcentrum.
Hoe gaat het met jou? want ik loop alleen maar over mezelf te praten.

groetjes diaan

hoi diaan,
lieve diaan dit hoort allemaal bij het verwerkingsproces.
het is helemaal niet erg dat je je tranen de vrije loop laat, integendeel.
het is juist goed dat je gehoor geeft aan je emoties. het zou niet goed zijn, die gevoelens te onderdrukken. vroeg of laat word je er dan toch mee geconfronteerd. als je voelt dat je moet huilen, dan huil gewoon en geneer je vooral niet als er iemand bij is. die hebben er zeker wel begrip voor als je hun de situatie uitlegt.
met mij gaat het wel goed, alleen ben bij de dr geweest ivm rugklachten.
blijk isschias te hebben in de rug, mag voorlopig niet bukken en tillen.
gaat moeilijk met 2 kids.......maar we komen er wel.
meid als je wilt praten, dan kun je dat altijd doen.ik heb dit ook meegemaakt en weet wat het is en hoe het voelt.

groetjes vivianne

hoi vivianne ben net terug van vakantie maar heb het heel moeilijk gehad we waren er nog geen dag en toen kreeg ik weer paniekaanvallen het heeft me de hele vankantie in zin macht gehad nu ben ik thuis en ben zo moe ik moet weer aan de medicijnen voor me angstaanvallen en ik was er net vanaf.heb namelijk voor me zwangerschap 2 jaar seroxat geslikt voor paniekaanvallen,maar ze zijn nu weer helemaal terug dus er zit niks anders op om weer te slikken is te erg om zonder te doen.ALLEEN mag ik nu niet zwanger worden ik word er zo moedeloos van dat ik me zo rot voel weet niet meer hoe of wat.heb hierdoor helemaal geen ontspannende vakantie gehad en tot overmaat van ramp heb ik nog steeds buikpijn en verlies af en toe nog steeds bloed.

hoi vivianne,
Wat lastig voor je dat je niet mag bukken en tillen, en zeker met twee kinderen. Kan je man je wel helpen?
Ik heb nog geen kinderen maar ik zou nu wel een hondje willen, maar mijn vriend ziet het niet zo erg zitten, hij denkt dat ik alleen een gemis wil vervangen.
Maar dat is niet zo, ik zit nu hele dagen thuis omdat ik in de ziektwet zit vanwege een verbrijzelde vinger en daar is een post traumatische dystrofie bijgekomen en dat houd in dat ik niets mag doen met mijn rechterarm. Ik zit nu al vanaf oktober thuis en ga drie ochtenden in de week naar de revalidatie dagbehandeling. Een hondje zal me toch afleiding geven en ik vind het gewoon hartstikke gezellig!
We hebben ook nog een vakantie voor de boeg, we gaan 18 augustus voor twee weken naar tenerife even lekker bijtanken.
Ik heb ook trouwens tegen mijn moeder en zusje gezegd dat ik er erg veel moeite mee had, en dat ik niet meer meega totdat ik er zelf aan toe ben!
En daar hadden ze begrip voor!
Ik hoor weer van je vivianne en bedankt!
groetjes diaan

hallo miranda,
ik heb goed nieuws voor je.
ik heb zelf seroxat geslikt nadat ik mijn kindje verloren was en na een half jaar raakte ik zwanger van mijn dochter.
ik slikte toen nog steeds seroxat.
mijn huisarts zei dat dat geen probleem was, alleen mocht ik geen borstvoeding gaan geven. gedurende de zwangerschap heb ik nog 7 maanden seroxat geslikt, zonder dat mijn kind er iets aan overhield. het kan echt geen kwaad, heus vertrouw me.
ik heb ook last van paniekaanvallen, maar heb er in de zwangerschap geen enkele last van gehad. het ging heel goed met me, buiten dat ik weinig tot geen behoefte had aan sex, maar dat is een bekende bijwerking van de seroxat.
praat er nog maar eens over met je huisarts en vertel maar over mij, hij kan het opzoeken in zijn boeken, het kan geen kwaad. die stoffen blijven buiten het kindje, die loopt geen gevaar. maar geen borstvoeding geven.
het staat wel bekend dat mensen die antidepressiva hebben geslikt een grotere kans hebben op een postnatale depressie, dus het kan geen kwaad dat je na de bevalling een paar maanden door gaat met seroxat te slikken, zeker omdat je dan weiniger slaap hebt ivm de voedingen en dan ben je toch al sneller moe bent en is de kans groot dat je geprikkeld bent.
vraag het maar aan je arts, die zegt waarschijnlijk hetzelfde als ik.
veel sterkte en succes
liefs vivianne

lieve diaan,
wat goed van je dat je er met je zus en moeder over hebt gesproken.
ik hoop dat het jezelf ook goed heeft gedaan.
wat lekker dat je met vakantie gaat, rust maar ff uit, dat heb je wel verdient. met mijn rug gaat het helemaal niet goed, ben er doorheen gegaan afgelopen zaterdag en heb ontstekingsremmers gekregen en valium voor de pijn.
ben vandaag bij de fysiotherapeut geweest en ik had de 2e, de 3e, de 4e en de 5e wervel klem zitten.
ik blijk bekkeninstabiliteit te hebben en dat heb ik overgehouden aan de zwangerschap.
ik ben het helemaal met je eens dat je een hondje wilt hebben, die heb ik me ook aangeschaft nadat ik mijn kindje was verloren en het heeft me goed gedaan, maar denk wel, het kan je kindje niet vervangen, dus denk goed na.
maar het is wel heel leuk en het brengt je gedachten op iets anders.
maar het verandert het probleem niet, dat moet jezelf gaan doen. en dat adviseer ik je ook, wan anders breekt het je vroeg of laat op.
veel liefs, vivianne

hoi vivianne,
Hoe gaat het met jou, met mij gaat naar omstandigheden goed. Sorry dat je even op een reactie van mij moest wachten maar vanwege het mooie weer zit ik niet meer zoveel achter de computer.
Rot voor je die bekkeninstabiliteit. Je moet nu echt rustig aan doen hoor. Ik heb me er al bij neergelegd dat mijn zusje zwanger is en denk elke keer MIJN TIJD KOMT OOK en ik zal er elke seconde van genieten.Maandag 18 augustus gaan we lekker op vakantie en dan ga ik goed nadenken of we wel of geen hondje nemen.
Ik zit bij een revalidatiedagbehandeling en daar zit ook een maatschappelijkwerker bij en daar ga ik eens in de twee weken naar toe, om even lekker mijn hart te luchten en om oplossingen te zoeken voor mijn problemen en beperkingen die ik nu heb, dus er wordt aan gewerkt!
Ik hoop dat het met jou ook goed gaat, want je rolt van het een in het ander!
Net als ik.

Ik hoor weer van je,
veel liefs, diaan

Terug
Bovenaan