missed abortion

Hoi Vivianne,

Bedankt voor je reactie. Het klopt wat je zegt dat je voor de buitenwereld maar 2 kinderen hebt, er wordt altijd vreemd gereageerd als je zegt dat de jongste de 3e is. Want wat is nou 13 weken zwanger zijn. Je hebt het toch niks, gevoeld en "het was toch nog niks".
Verschrikkelijk als mensen zulke uitlatingen doen.
Ik moet wel zeggen dat ik,omdat je vaak niet weet hoe je moet reageren, ook altijd zei"het heeft vast een reden dat het niet goed is gegaan" of "beter nu dan als blijkt dat het kindje na de geboorte niet goed blijkt te zijn". Deze uitlatingen zal ik nooit meer doen omdat je nu weet dat dit net uitpraken zijn waar je niet op zit te wachten.

Groetjes en sterkte,
bianca

hoi vivianne,
Je moet me twee weken missen hoor.
Want ik ga overmorgen op vakantie en we gaan al heel vroeg, dus ik denk dat ik morgen geen tijd heb voor de computer.
Ik hoor weer van je.
groetjes diane

hoi diane,

meid, ik wens je een fijne vakantie en ik hoop dat je er flink van geniet.
en als er iets is, dan hoor ik het snel.
AMuseer je, ik ga de 8e september een midweek weg met man en kids.

veel plezier!!! groetjes vief

hoi bianca,
ik denk dat als iemand in je omgeving een miskraam krijgt, je er beter niet zoveel op kunt zeggen, buiten dat je voor die persoon klaar staat, als ze je nodig hebben. dan doe je voor mijn gevoel al genoeg.
verwerken moeten ze toch zelf doen, dat kunnen wij niet voor ze doen. ik ben zover dat ik het een plaatsje heb kunnen geven, maar iemand aanhoren kan geen kwaad, daarmee doe je al genoeg voor die persoon.

heel veel groetjes vief

hoi vivianne,
Hier even een kort mailtje vanuit tenerife, we hebben prachtig weer en vermaken ons prima.
Ik ben ook al een dag overtijd maar ik hou rekening met het "klimaatverandering".
Ik hoor weer van je,
groetjes diane

Hoi vivianne,
Nog steeds geen ongi te bekennen.
Als ik morgen het nog niet ben ga ik hier op zoek naar een test.
Ik doe al heel voorzichtig met de sangria, want je weet maar nooit!
Alles goed bij jou?
Ik zit meestal smiddags even in het internetcafe want het is te warm hier in de middag!
Ik hoor weer van je,
groetjes diane

hoi vivianne,
Ik heb een test gekocht en gedaan en daar kwam uit dat ik.........zwanger ben. goed he? Ik juich nog niet te vroeg ivm de vorige twee keren, ik moet eerst maar eens de eerste drie maanden doorkomen. Als ik thuis ben van vakantie moet ik gelijk een afspraak maken bij de gyn ivm een echo. Ik moet moet met 6 weken een echo hebben (kijken of het wel in de baarmoeder zit) maar dat is al over 1,5 week.
Ik vind het wel allemaal erg spannend.
Ik laat nou helemaal de sangria maar staan.
Ik hoop dat je niet te gestressed bent geraakt, maar ik moest het even kwijt.
We willen het namelijk de eerste drie maanden stil houden. behalve de opa ´s en de oma ´s natuurlijk. Het is best wel moeilijk want mijn moeder is ook nu op vakantie en ik kan haar niet bereiken!
Ik hoor weer van je,
Ik blijf je schrijven hoor!
groetjes diane

Terug
Bovenaan