missed abortion

hoi diaan,
ik zit momenteel ook veel minder achter de pc ivm de hitte, is mij veel te warm hiervoor.
wat fijn om te horen dat het al iets beter met je gaat en zeker weten, jouw tijd komt ook hoor.
wat fijn dat je op vakantie gaat, ik ga de 8e september een midweekje weg.
moet kunnen, vind ik.
nou, ik heb helaas niet veel tijd, want we gaan met de kids zwemmen.
tot gauw.
groetjes vivianne

hoi vivianne,
Het is hier nu al 3 dagen bewolkt!
Het is een soort zee mist wat boven haarlem hangt! Wel balen hoor, want zo kan ik nog niet van de hittegolf genieten.
IK heb ergens het gevoel dat het deze maand wel eens raak zou kunnen zijn.
Mijn borsten doen zeer(tepels) dat gevoel heb ik nu al een dag of vier!
Ik hou me er niet teveel aan vast, want anders is de teleurstelling zo groot!
Ik hoor weer van je,
veel liefs diaan

Hoi Vivianne,

Ik zit voor het eerst op het viva forum en las jouw onderwerp.
Ik heb 2 jaar geleden hetzelfe meegemaakt. Ik werd met 8 weken erg ziek, kreeg in 3 weken tijd 2x erg de griep en toen is het ws. misgegaan.
Ik voelde mij de weken erna slecht, ik wist gewoon dat het niet goed zat met de baby, maar iedereen zei dat ik overbezorgd was en ik van mijn zwangerschap moest genieten. Dit kon ik niet, ik had al een dochtertje dus ik wist hoe het is om zwanger te zijn en dit voelde gewoon niet goed.
Helaas werd dit bevestigd toen ik met 13 weken op controle moest in het ziekenhuis. Bij de echo bleek dat het kindje met 8a9 weken al was overleden.
Op zo'n moment zakt de wereld onder je voeten weg en dan moet je nog het weekend door om vervolgens dinsdag een curretage te ondergaan als het niet spontaan zou komen. Het kwam dus niet en dit waren de 4 ergste dagen uit mijn leven, die onzekerheid van komt het nou of niet en het verdriet dat je het toch zo lang mogelijk bij je wilt hebben sloopt je. Ik denk nog regelmatig aan dit kindje en op 15 september (uitgerekende datum) zou het 3 jaar zijn geworden. Gelukkig werd ik een maand erna weer zwanger en hebben we er een mooi dochter bij gekregen, zij is nu 2 1/2, maar dit was absoluut niet een vervanging van het 2e kindje. Ik wilde gewoon niet dat er een groot leeftijdverschil tussen zou zitten.
Ik ben blij dat ik mijn verhaal met een lotgenoot kan delen, want iedereen leeft wel mee maar voelt niet wat jij voelt.

Groetjes,bianca

hoi vivianne hier weer een berichtje van mij , het gaat weer ietsjes beter met me die medicijnen beginnen een beetje te werken en voel me al iets rustiger alleen ben ik bang dat als ik weer zwanger ben dat gevoel komt heel sterk veer naar boven wat als het weer mis gaat?en kan het wel met die medicijnen iedereen denkt er verschillend over ik moet volgende wek naar gyn. voor nacontrole en dan vraag ik het gewoon aan hem hoe hij er overdenkt dus wacht maar weer af.Hoe is het nu met jou??? doeiiiiiii groetjes miranda

hoi diaan,
ik hoop voor je dat het raak is deze maand, maar verlaat je er niet te veel op, des te moeilijker is de teleurstelling weer.
maar ik zal voor je duimen!!!!!!!
liefs vivianne

hallo bianca,
nou meid, ik weet precies hoe jij je gevoeld moet hebben en vertrouw altijd op je gevoel.
als vrouwen voelen dat er iets niet goed is, dan klopt dat 99% altijd.
het is een instinct en de een voelt het sterker dan de ander.
ik heb nu een dochtertje van net 1 jaar en zij is absoluut geen vervanging van mijn 2e kindje.
voor ons is mijn dochtertje kindje no.3 en voor de buitenwereld is zij kindje no.2.
ik heb het intussen een plaatsje kunnen geven, maar het gemis blijft.
ik wens jouw ook heel veel sterkte bij de verwerking van jouw kindje.
veel liefs vivianne

hoi hoi miranda,
ik ben heel blij voor je dat de medicijnen aanslaan, maar denk ook aan de bijwerkingen die je kunt krijgen van seroxat.
ik had geen zin meer in sex en het gevoel naar iedereen toe werd minder.
je krijgt zo,n houding van "ze kunnen allemaal de bomen in".
schrik er maar niet van, het hoort bij de seroxat. probeer wel met je partner over je gevoelens te praten, dat is heel belangrijk, zeker wat betreft de sex. het wilt niet zeggen dat jij dat krijgt, ik had het wel.
wat betreft de seroxat, vraag het maar eens aan je gynaecoloog.
het kan geen kwaad, laat me iets weten.
groetjes vivianne

hoi vivianne,

Hoe gaat het ermee?
Nee, ik hou me er niet teveel aan vast hoor.
Als het goed is moet ik 22 aug ongi worden....midden in mijn vakantie!!
Ik heb tampons en maandverband bij me voor het geval het niet zo is.
Ik hoor weer van je
groejes diaan

Terug
Bovenaan