missschien heb ik pco..na hoelang medicijnen nemen waren jullie zwanger?

hoi cootje,

ze worden met 32wk gehaald omdat ze samen in 1 vruchtzak zitten en als ze langer blijven zitten worden ze te zwaar en kunnen de navelstrengen gaan knellen met alle gevolgen van dien..kan nu al daarom heb ik zoveel echos..het is een zeldzame 2lingzwangerschap,1eiige zitten vaak ook in aparte vruchtzakken en de mijne dus niet..vandaar dat ze met 32wk gehaald worden das voor hun veel veiliger.hoop dat je me verhaal een beetje snapt!ben alweer bijna 24 wk heerlijk!

fijn dat het nu zo goed gaat met jelte en dat je volop van hem geniet!!

liefs zonnetje

Hoi zonnetje,

Hoe is het nu met jou en je kleintjes? Gaat alles nog goed? Ik kom hier niet zoveel meer omdat het mamaforum verplaatst is naar de babysite, vandaar dat ik een poos niet heb laten horen.

Groetjes Corina

Hoi zonnetje,

Hoe is het nu met jou en je kleintjes? Gaat alles nog goed? Ik kom hier niet zoveel meer omdat het mamaforum verplaatst is naar de babysite, vandaar dat ik een poos niet heb laten horen.

Groetjes Corina

Hoi zonnetje,

Groetjes Corina

hoi cootje,

beetje rotforum he..ik heb vorige week de schrik van me leven gehad..ik kreeg een enorme bloeding..heb een week in het amc gelegen de bloeding komt waarschijnlijk door een zeer gevoelige en doorbloedde baarmoedermond.ze hadden me wel aan de weeenremmers gelegd voor de zekerheid,maar gelukkig geen weeen ofzo gehad,kids maken het erg goed!nu dus weer thuis..toch best bang en onzeker..nog 5 weken dan worden ze gehaald.ik ga er maar vanuit dat ze nog lekker blijven zitten..hoe gaat het met jou en je kleine man??

liefs zonnetje

hoi cootje,

beetje rotforum he..ik heb vorige week de schrik van me leven gehad..ik kreeg een enorme bloeding..heb een week in het amc gelegen de bloeding komt waarschijnlijk door een zeer gevoelige en doorbloedde baarmoedermond.ze hadden me wel aan de weeenremmers gelegd voor de zekerheid,maar gelukkig geen weeen ofzo gehad,kids maken het erg goed!nu dus weer thuis..toch best bang en onzeker..nog 5 weken dan worden ze gehaald.ik ga er maar vanuit dat ze nog lekker blijven zitten..hoe gaat het met jou en je kleine man??

liefs zonnetje

hoi cootje,

ik weet niet of je hier nog kijkt maar wil even zeggen dat de kindjes nog lekker in me buik zitten en ze worden volgende week gehaald! dus nog een weekje en dan ben ik mama!
het was spannend de afgelopen tijd maar gelukkig zijn ze niet nog eerder gekomen..nou wie weet kijk je hier nog eens,ik zal er een tijdje niet zijn maar dan weet je hoe en wat.
hoop dat alles goed gaat met jullie!

liefs zonnetje

Terug
Bovenaan