missschien heb ik pco..na hoelang medicijnen nemen waren jullie zwanger?

hoi cootje,

wat fijn dat het zo goed gaat met jelte!
mijn vriend vin 3 meisjes ook erg leuk,maar dacht dat t jongens zouden zijn.haha en ja die 20wk echo vind ik ook erg spannend...hopelijk is alles goed ja,maar daar ga ik wel van uit vant hebt steeds echos gehad en toen hebben ze ook niks raars gevonden..maar ja het blijft afwachten en eng..2 feb zullen we het weten.
na de geboorte van de kleintjes ga ik 3 dagen van 6 uur werken ze gaan dan 1 dag naar me moeder en 2 sagen kinderdagverblijf.
tot snel weer,
liefs zonnetje

Hoi zonnetje,

Tjonge moest wel ff zoeken waar 't topic nou weer stond. :)

Nog 2 daagjes en dan je 20 weken echo. Wat gaat het hard hè. Dan ben je alweer op de helft! Voor je 't weet zijn je meisjes er!
Zijn jullie al met de babykamer begonnen?

Groetjes Corina

hoi cootje,

me 20wk echo was helemaal goed!ze hebben alles zo mooi in beeld kunnnen brengen,echt super om te zien dat alles helemaal goed is!en ook alle vingertjes en teentjes kunnen tellen.me bloeddruk was ook weer mooi laag en ze hebben me baarmoeder mond opgemeten (als het kort is heb je meer kans op vroeggeboorte)en die was ook mooi lang en gesloten,ben dus helemaal opgelucht!nu genieten maar!
met joeu alles goed

liefs zonnetje

Hoi zonnetje,

Nou wat fijn dat alles goed was! Weer een hele opluchting hè. Als het allemaal zo goed mag blijven gaan, dan kun je echt van je zwangerschap genieten. Hoeveel weken ben je nu? Krijg je al een lekkere toeter? :)
Hier gaat alles goed. Volop genieten van mijn mannen. De oudste is nog steeds verliefd op zijn broertje, dus het gaat helemaal goed. Volgende week is Jelte alweer 4 maanden! 't Gaat zo hard!

Liefs Corina

hoi cootje,

ik ben nu 22wk het gaat best hard over 10 wk worden ze gehaald,echt genieten lukt niet altijd blijf het namelijk spannend vinden ookal heb ik helemaal geen reden tot paniek,alles gaat goed gelukkig.maar datt zal er wel bij horen een tweeling zwangerschap is toch anders en spannender dan als je 1 baby verwacht.alweer bijna 4 maaanden jeetje gaat zeker hard!fijn dat alles goed gaat!

liefs zonnetje

Hoi zonnetje,

Zo daar ben ik eindelijk weer eens :)
Fijn dat het allemaal zo goed gaat. Waarom worden je kindjes met 32 weken gehaald? Een 2ling kan toch wel langer blijven zitten dan 32 weken?

Hier gaat alles goed. Jelte is helemaal opgeknapt van de behandelingen door de osteopaat. Ik geniet nu elke dag van hem. Het is zo'n heerlijk ventje!

Groetjes Corina

Terug
Bovenaan