missschien heb ik pco..na hoelang medicijnen nemen waren jullie zwanger?

hoi cootje,

we verwachten een 1 eiige tweeling..erg leuk maar ook eng want ze zitten samen in 1 vruchtzak dus het is bests risico vol,ik weet nu al dat ze 8wk te vroeg gehald gaan worden via een keizersnee,kindjes den het erg goed en lopen gelijk in g groei.we willen weten wat het word maar ze konden het nog niet zien,dus nog even 3 wken wachten.ik zie niet wat ik typ dus hoop leesbaar!

jij ook fijne dagen!

liefs zonnetje

Hoi zonnetje,

Je zegt steeds dat je niet ziet wat je typt. Heb je geen beeldscherm ofzo? haha

Nog de beste wensen voor het nieuwe jaar. Dat jullie maar 2 prachtige gezonde kindjes mogen krijgen.

Hoe gaat het met je?

Groetjes Corina

hoi cootje,

haha ik heb wel een beeldscherm..ligt aan het forum want bij een ander topic zie ik wel wat ik typ..raar..

jij ook nog de beste wensen!hoe gaat het met je kleintje?
met mij gaat het goed en met de kleintjes ook,gelukkig,buikjee groeit goed over 8 dagen weer een echo!hopelijk dan weer alles goed en kunnen ze nu wel het geslacht zien.

groetjes zonnetje

Hoi zonnetje,

Oh? Ik zie gewoon wat ik type hoor. Vreemd dat dat bij jou niet zo is.

Met Jelte gaat het een heel stuk beter. Hij zal wel een onrustige slaper blijven denk ik. Hij is regelmatig even wakker. Maar ja, zijn vader en broer zijn ook onrustige slapers dus dat zal wel in de genen zitten. Maar het is wel een heel verschil in positieve zin met een paar weken geleden gelukkig.

Oh spannend. Hoop je nog op een bepaald geslacht of maakt het je niet uit?

Groetjes Corina

hoi cootje,

wat fijn dat het een stuk beter gaat met hem!
het belangrijkste vind ik natuurlijk dat ze beide gezond zijn,maar als ik dan stiekum een kleine vvorkeur mag hebben..meisjes haha.ik denk ook echt meisjes misschien kom thet ook daardoor.
nog even geduld en hopelijk weten we het dan!

liefs

Hoi zonnetje,

Morgen je echo? Spannend hè?! Houden jullie het voor jezelf wat het geslacht van jullie kindjes is of maak je het gewoon bekend van te voren?

Tuurlijk is hun gezondheid het belangrijkste. Dan maakt het echt niet uit wat het is. Ik had wel een kleine hoop dat Jelte een meisje zou zijn. Maar als ik moest kiezen tussen een gehandicapt meisje en een gezonde jongen dan had ik snel gekozen. En nu vind ik 2 jongens toch ook wel erg leuk! Als het er eenmaal is (in jouw geval als ze er eenmaal zijn) dan boeit je dat echt niks meer. Dan ga je gewoon genieten van je kindjes.
Hoe is het met de kwaaltjes? Ben je misselijk enzo?

Groetjes Corina

hoi cootje,
we krijgen 2 meisjes!!en we vertellen het tegen iedereen haha echt superleuk!ze zijn goed gegroeit en gaan gelijk op in groei dus das mooi hartjes weer gehoord en alles zag er keurig uit!2feb hebben we de 20wk echo die is dan zeer uitgebreid en duurt een uur..hopelijk dan ook weer alles goed.
me buik groet lekker en voel me goed,niet misselijk ofzo..alleen moe...en werk al minder omdat ik het anders niet aankan.de babykamer komt dinsdag al dus kan dan beginnen met inrichten en aankleding,zoo leuk!
enn wat je zegt is zeker waar uiteindelijk maakt het niet uit wat je krijgt als het maar gezond is,maar stiekum vind ik het wel erg leuk 2 meiden!

met jullie alles goed?

liefs zonnetje

Hoi zonnetje,

Wat leuk! Komt je wens dubbel uit. Alles lijkt tot nu toe gezond en ook nog een 2 meisjes, wat je wel graag zou willen. Vind je man/vriend het ook leuk dat het 2 meisjes zijn?
Oh die 20 weken echo vond ik zo spannend! De eerste minuten kon ik er niet van genieten. Ik was zó bang dat er iets niet goed zou zijn! Ik zat met knikkende knieën ook in de wachtkamer. Maar toen ze steeds zei dat alles er goed uitzag heb ik er enorm van genoten. Dat kleine frummeltje dat daar ligt te spartelen in je buik! Hopelijk is bij jullie ook alles nog steeds goed. Ga er lekker van genieten hoor!
Wat fijn dat je je zo goed voelt. En ja, moe zijn dat klinkt me bekend in de oren. Maar goed, je kunt naar mijn mening beter moe zijn dan steeds zo misselijk.
Ja dat is zeker leuk, zo'n babykamertje inrichten. Bij de 1e leef je op die manier veel intenser naar de geboorte toe dan bij een volgende zwangerschap.
Blijf je na de geboorte van jullie meisjes werken?

Hier gaat alles goed. Ik geniet intens van mijn mannen. We kennen Jelte niet meer terug. Het is zo'n wereld van verschil met een week of 6 geleden! Dinsdag moet ik nog 1x naar de osteopaat voor nacontrole, maar ik merk weinig meer aan hem, dus het zal wel echt de laatste keer zijn.

Fijn weekend.

Liefs Corina

Terug
Bovenaan